Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40 vuotias mies ja koen olevani nuori

Vierailija
29.07.2021 |

Hiukset ovat paksut ja pysyneet päässä, kropaltani olen hoikka ja elämäni parhaassa kunnossa ja kasvot näyttää nuorelta sillä kaupassa kysyvät henkkareita. Tunnen itseni alle kolmikymppiseksi ja nuoret naisetkin vilkuilee päivittäin. Tinderissä laitoin iäkseni 25 vuotta ja kyllä oli nuoria naisia tykkäilemässä minua. Eihän tässä ole mitään hätää, mites teillä muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 ja sama juttu

Vierailija
2/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

T. Mummo66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 ja sama juttu

Mies on käytännössä iätön, mutta naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Ja 50v mies on sielultaan edelleen se 18v jannu.

Kaunis parikymppinen sukulaisnainen seurustelee 46v nuorukaisen kanssa, mies pukeutuu huppariin ja lippikseen ja ajaa tuning-bemarilla eli ei ole vanhentunut päivääkään siitä kun täytti 18v

Vierailija
4/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Itsekkin just 40 ja henkkareita joutuu aina näyttämään kaupassa. Hyvin on meillä tilanne :D

Vierailija
5/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaana miehenä sanoisin ap:lle, että mikäli samaistut myös henkisesti 25-vuotiaisiin niin jotain olennaista on jäänyt kehittymättä ja asioita kokematta.

Vierailija
6/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43-vuotiaana miehenä sanoisin ap:lle, että mikäli samaistut myös henkisesti 25-vuotiaisiin niin jotain olennaista on jäänyt kehittymättä ja asioita kokematta.

57-vuotiaana miehenä sanoisin ap:lle, että jos sinulla on vielä tallella 25-vuotiaan fyysinen ja henkinen vireys, käytä sitä itsesi monipuoliseen kehittämiseen niin ehdit vielä saavuttaa todellisen ikäsi mukaisen uskottavuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi