40v lapsenmielinen hoikka nainen
Kommentit (14)
Onko sinulla siis kehityshäiriö? Suosittelen että keskustelet holhoojasi kanssa, ettet päädy ikäviin tilanteisiin.
Onko rinnat kuitenkin kuin aikuisen?
Leikkisä on sama, kun lapsenmielinen. Ei tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Leikkisä on sama, kun lapsenmielinen. Ei tosikko.
40 vuotias voi olla leikkisä, mutta hänen tulee olla myös järkevä, fiksu ja omat asiansa luonnollisesti asiallisesti hoitava.
Itse saan tuollaisesta lapsenmielinen sanasta aikuisen kohdalla mielikuvan ihmisestä, joka on holhoojansa vastuulla, arkisissa asioissa ihan käsi ja osaamaton hoitamaan esimerkiksi verotus- ja pankkiasioita. Hän ei pärjää oikein muutenkaan, joten jos hänbetsii miestä, tulee miehen olla sekä isä, että kaveri, tasapuoliseen parisuhteeseen ei ole mahdollisuuksia.
Miten tämä lapsenmielisyys näkyy arjessa?
Itse en kyllä olisi kiinnostunut nelikymppisestä ihmisestä, joka kertoo olevansa lapsenmielinen. En halua ketään kiukuttelemaan ja piipittämään lapsekkaasti lähelleni. N43
Tuskinpa nyt kuumaa kamaa, mutta kyllä hyvällä onnella jonkun kivan miehen voi löytää. Toiset löytää, toiset ei. Ja jännä kyllä mitä olen omia tuttuja seurannut, lihavat tuntuu löytävän ihan yhtä usein kuin hoikat.
Olisin. En vaan huoli ketään. Ei vaan kiinnosta. Oli mies köyhä tai rikas, nuori tai vanha, aina saa jonkinlaisen ongelman kaupan päälle, kun alkavat tunteilla elämään. Miehet elävät tunteilla, minä en. Joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onko rinnat kuitenkin kuin aikuisen?
Kuunteletko rintoja?
Vierailija kirjoitti:
Lapsenmielinen? Minkälainen siis?
Jos olisit vain laitanut 40v.lapsen mielinen.Mutta olet tollo laitot 40v. hoikka jne.Mikä hoikasta tekee lapsen mielisen? Eikö kookat ole lapsen mielisiä enää 40v ?
En ole kiinnostunut, menee samaan kastiin kuin räväkkyys tai temperamenttinen.
Itse olen 40 v, lapsellinen ja hoikka. Eikä ketään kiinnosta. Kaikkein vähiten miehiä.
Jokainen nainen on kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla. Etsi vaan joku yhteisö, jossa on paljon sinkkumiehiä.