Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei pankki anna maksaa ostoksia Klarnaa käyttävissä nettikaupoissa?

Vierailija
29.07.2021 |

Olen huomannut, että parissa vuodessa suuri osa käyttämistäni nettikaupoista on siirtynyt käyttämään Klarnaa. Omalta osaltani tämä merkitsee suurta ongelmaa: käyttämäni pankit eivät anna minun suorittaa ostoksia yhdessäkään nettikaupassa, joka käyttää Klarnaa.

Onko muilla tätä ongelmaa? Miten olette ratkaisseet asian?

Tililläni on rahaa, olen maksanut jokaisen ostokseni ajoissa, enkä käytä luottokorttejani, Klarnan tiliä yms. minulla ei ole.

Olen koittanut ratkoa asiaa pankkieni kautta, mutta vielä en ole saanut heiltä vastausta asiaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät anna? Mikä pankki sulla on?

Vierailija
2/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksutapaa käytät, klarnaa?

Maksa luottokortilla jos sellainen kerta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö tekemään nettiostoksia siten että maksat ostot heti verkkopankissa, olisiko niin että vain laskulla ostaminen ei onnistu?

Vierailija
4/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy ole klarnassa eikä pankissa.

Vierailija
5/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain verkkokaupassa auttoi kerran se, että otin adblockerin pois päältä siksi aikaa.

Vierailija
6/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö tekemään nettiostoksia siten että maksat ostot heti verkkopankissa, olisiko niin että vain laskulla ostaminen ei onnistu?

Tää jäi mullekin epäselväksi eli yritätkö ostaa laskulle vai maksaa suoraan verkkopankin kautta?

Vierailija
7/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla ole verkkomaksut pois päältä verkkopankissa? Kyllä kaikkien yleisimpien pankkien asiakkaat voivat maksaa Klarnalla.

Vierailija
8/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yrität maksaa? kortilla luotolla vai klarnalaskulla?

Vierailija
9/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis aina maksanut pankkitilin kautta suoraan netissä ja yhä voin niissä nettikaupoissa, jotka käyttävät Paytrailia tai vastaavaa. Paypaliin en luota, sellainen on, Klarna laskua en käytä, enkä aio hankkia Klarnan tiliä.

Käytän Nordea ja S-Pankkia, eikä kummankaan kautta onnistu.

Vierailija
10/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis aina maksanut pankkitilin kautta suoraan netissä ja yhä voin niissä nettikaupoissa, jotka käyttävät Paytrailia tai vastaavaa. Paypaliin en luota, sellainen on, Klarna laskua en käytä, enkä aio hankkia Klarnan tiliä.

Käytän Nordea ja S-Pankkia, eikä kummankaan kautta onnistu.

Ok. onko sulla ulkomaanmaksut sallittu?

Vierailija
11/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä Klarnan huono tietoturva ja sitä kautta tehdyt petokset ? Ihan hyvä vaan, kun eivät suostu oikein korjaamaan niitä, sen verran moni ihminen on menettänyt luottotietonsa Klarnan takia!

Vierailija
12/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo Klarnaa. Yritin kerran maksaa Fiksuruoan laskua, mutta Klarnan järjestelmä oli epämääräinen: olisi pitänyt laittaa asiakasnumero JA PIN ennen kuin mennään pankin vastuulla olevaan tunniatusjärjestelmään. Ostin laskulle, jonka sain sähköpostiini. Onhan se kauppa ssl-salattu (https), mutta mihin helkkariin nuo keräävät tietoa. Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä Finanssivalvontaan.

Vierailija
13/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistusjärjestelmään siis