Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rikki ja peloissaan oleva... lapsi

Vierailija
10.08.2014 |

Olen 12 vuotias tyttö. Kaikki alkoi maaliskuussa, kun löysin korvastani patin, jonka luulin tulleen korviksista enkä kantanut huolta. Seuraavaksi löysin kainalostani patin, josta pelästyin paljon. Annoin patin olla, kunnes rintaani tuli myös patti. Menimme äitini kanssa näyttämään patteja yksityiselle mehiläiseen, joka sanoi ettei ole yhtään huolta. (Tästä on 18 päivää kun kävimme mehiläisessä)

Nyt tilanne on kuitenkin toinen, huomasin että kainaloon on tullut lisää patteja. Pelkään syöpää aivan hervottomasti, ja korvapattikin alkoi huolestuttaa, olin idiootti enkä maininnut siitä mehiläisessä. Aloin tutkia itseäni ja huomasin leuassakin jonkun patin, tuntuu että oon tulossa hulluksi koska pelottaa niin paljon joku imusolmukesyöpä. Mun nielurisat oli tänään aamulla punaiset ja kipeät, useamman päivää oon aivastellut ja nielurisoissa näkyy ihan minimaalinen finnin näköinen patti, taas kerran joka on siis punainen ja kipeä. Luin netistä että flunssa on imusolmukesyövän oire. Oon itkenyt monta päivää tätä samaa ja äidillä eikä isällä ei ole mitään murhetta musta, sanovat että täytyy tilata aika johonkin hoitoon jos en kohta lopeta näitä pateista puhumista, mutta oon oikeesti tosi peloissani ja nytkin tunnustelen soliskuoppaa että oisko siellä jotakin. 

Kuulostaa varmaan tosi sairaalta mutta en enää tiiä mitä  teen näitten pattien kanssa. :'(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne patit tutkittiin Mehiläisessä? Kyllä pitää kunnolla tutkia. Ei kannata netistä paljon lukea, vaan ihan suoraan lääkärille. Tosi on, että turvonneet imusolmukkeet voivat olla imusolmukesyöpää, mutta voi olla ihan muutakin!

Vierailija
2/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis onko korvapattisi korvalehdessä vai korvan alapuolella kaulassa tai takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 12v käytä noin puhdasta ja rikasta kuvailua.

Vierailija
4/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:37"]

Ei 12v käytä noin puhdasta ja rikasta kuvailua.

[/quote]

:D Oon otettu tästä

Vierailija
5/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun siinä kallon rajassa eli korvan takana

Vierailija
6/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa niille vanhemmille että mitä pelkäät. Voit mennä kouluterkkarille jos asia huolestuttaa eikä vanhemmat ota todesta. Tosin jos asia on jo tutkittu niin pitää uskoa että se on kunnossa, ja lopettaa turha murehtiminen.

Vierailija
7/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnejä

Vierailija
8/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:35"]

Miten ne patit tutkittiin Mehiläisessä? Kyllä pitää kunnolla tutkia. Ei kannata netistä paljon lukea, vaan ihan suoraan lääkärille. Tosi on, että turvonneet imusolmukkeet voivat olla imusolmukesyöpää, mutta voi olla ihan muutakin!

[/quote]

Ultralla

Vierailija
9/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:41"]

Sanopa niille vanhemmille että mitä pelkäät. Voit mennä kouluterkkarille jos asia huolestuttaa eikä vanhemmat ota todesta. Tosin jos asia on jo tutkittu niin pitää uskoa että se on kunnossa, ja lopettaa turha murehtiminen.

[/quote]

Mutta nää uudet patit esim leualla ja korvastakaan ei tutkittu :( kainalon nyt oon jättäny rauhaan kun tutki sen kokonaan kuitenkin

Vierailija
10/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnejä ja rasvapatteja

Vierailija
11/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:43"]

Finnejä ja rasvapatteja

[/quote]

Toivon oikeesti niin :( kainalossa ne oli kyl imusolmukkeita et vois olla muutki mut toivon todella että mulla ei olis syöpää

Vierailija
12/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä painat niitä patteja, tuntuuko kipua? Liikkuuko ne, muljahteleeko, ovatko ns. irtonaisia ihon alla vai kiinni jossain? Onko iho vetäytynyt pattien kohdalta tai siitä välittömästä ympäristöstä?

Vierailija
13/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut myös epämääräisiä patteja ympäri kehoa esim. leuan alla, varpaassa ja korvassa jotka olivat ihan harmittomia ja katosivat ajan kanssa. Olivat muistaakseni rasvapatteja. Juttele vanhempiesi kanssa ja kerro että patit ovat lisääntyneet ja sinua huolestuttaa ja toivoisit että asia otetaan vakavasti ja tutkitaan kunnolla.

On hyvä että olet jo käynyt Mehiläisessä, pyydä äitiäsi vaikka soittamaan sinne ja kertomaan heille mikä on tilanne tällä hetkellä.

Suosittelisin ettet googlaile liikoja eri sairauksista, tulet vain enemmän huolestuneeksi. Kyllä kaikki järjestyy.

Vierailija
14/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:47"]

Kun sä painat niitä patteja, tuntuuko kipua? Liikkuuko ne, muljahteleeko, ovatko ns. irtonaisia ihon alla vai kiinni jossain? Onko iho vetäytynyt pattien kohdalta tai siitä välittömästä ympäristöstä?

[/quote]

Liikkuu, ei ole vetäytyny ja ei satu

Vierailija
15/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vaalean ruskeita laikkuja iholla?

Vierailija
16/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:52"]

Onko sinulla vaalean ruskeita laikkuja iholla?

[/quote]

Sellaisia ei ainakaan vielä ole tullut

Vierailija
17/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö

Vierailija
18/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:57"]