Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin asia, jonka olet joskus halunnut tehdä?

Vierailija
29.07.2021 |

Mikä on kamalin asia, jonka olet halunnut tehdä? Tartuttaa eksään sukupuolitaudin tai polttaa naapurin kesämökin? Kerro myös, miksi et ole kuitenkaan tehnyt sitä. Nyt tunnustetaan :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, missä kaikki kamaluudet??

Vierailija
2/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tosi kamalaa. Ehkä sitten se, että on tehnyt mieli riidan yhteydessä heittää oikein ilkeä kommentti liittyen toisen osapuolen fyysiseen ominaisuuteen. Siis sellaiseen, joka melko varmasti on hänelle arka paikka.

Jälkikäteen harmittaa että minulla on liian hyvä itsehillintä ja tuokin jäi vain ajatuksen tasolle. Se ilkeyden heittäminen olisi tehnyt sille ihmiselle erittäin hyvää ja ollut täysin ansaittua siihen nähden miten minua kohteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha. Oli jo valmiiksi mietitty, tarkkaan laadittu suunnitelma ja kirje. Sitten löysin elämälle suunnan ja pikkuhiljaa pääsin kuolemaan rakastumisesta yli.

Vierailija
4/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin heittää polttopullon opiskelupaikkani taukotilaan. Olin niin raivoissani sille kiusaajaporukalle, jotka siellä yleensä hengasivat. En kuitenkaan tehnyt sitä, koska tulin lopulta siihen tulokseen, että se ei ehkä olisi kaiken sen jälkipyykin arvoista.

Vierailija
5/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tosi kamalaa. Ehkä sitten se, että on tehnyt mieli riidan yhteydessä heittää oikein ilkeä kommentti liittyen toisen osapuolen fyysiseen ominaisuuteen. Siis sellaiseen, joka melko varmasti on hänelle arka paikka.

Jälkikäteen harmittaa että minulla on liian hyvä itsehillintä ja tuokin jäi vain ajatuksen tasolle. Se ilkeyden heittäminen olisi tehnyt sille ihmiselle erittäin hyvää ja ollut täysin ansaittua siihen nähden miten minua kohteli.

Pieni penis?

Vierailija
6/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tatuoinnin. Se oli joskus 20-vuotiaana. Samanlainen kun pamela andersonilla käsivarressa. en ottanut. 

Vierailija
7/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni penis?

Jääköön se lukijan mielikuvituksen varaan.

Vierailija
8/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä töihin.

Vierailija
9/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan kidutusmurha.

Sen sijaan koulun loputtua en vain ole tunnustanut koko tyypin olemassaoloakaan, joskus nähnyt sen kaupungilla mutta kohdellut kuin muukalaista. Jos se tulisi juttelemaan niin varmaan iskisin sen katuun ja huutaisin kuin olisi yrittänyt kouria minua. Sen jälkeen jättäisi minutkin rauhaan.

Tosin kyllä löin häntä kouluaikana paistinpannulla kun köksän opettajan silmä vältti, joten en usko että tulisi juttelemaankaan kun tuon tapauksen jälkeen melkein lopetti kiusaamisenkin.

Vierailija
10/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennä töihin.

😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi