Onko se epäreilua lapselle
että muut ottaa pakastimesta jätskit ja kun hän ei satu tykkäämää juuri siitä jätskistä niin jää sitten ilman, kun ei kelpaa? Minusta se on aika loogista, mutta lapsi alkoi vaatia että hänelle pitää lähteä ostamaan kaupasta oma. Emme lähteneet.
Kommentit (8)
Meillä on lapsi, joka tykkää vaan yhdestä jäätelöstä. Jos sitä ei ole, ottaa itse mieluummin hedelmiä (4v) kysessä kun muut syövät jädeä.
Mun mielestä ei tarvitse erikseen mennä ostamaan jos ei sillä hetkellä löydy pakastimesta.
tulipas sekava lause kun olin aluksi kirjoittamassa asiaa toisin. pahoittelut! -4.
No nuo jädet oli meille yksi tuttava tuonut tuliaisiksi kun kävi kylässä joten ei ollut tahallaan ostettu pahoja. Tosin lapsukainen on välillä niin nirso ettei sitä kukaan muista, mistä hän tykkää ja mistä ei.
Voi herra jee mitä asiakkuusvanhemmuutta! Suppilolla vanulkasta tuollasen pikkuhitlerin kurkkuun. Huonolta näyttää maamme tulevaisuus kun jemmujessica sanoo "hyppää" niin iskä ja äityli kysyy "miten korkealle kulta?"
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:51"]
Voi herra jee mitä asiakkuusvanhemmuutta! Suppilolla vanulkasta tuollasen pikkuhitlerin kurkkuun. Huonolta näyttää maamme tulevaisuus kun jemmujessica sanoo "hyppää" niin iskä ja äityli kysyy "miten korkealle kulta?"
[/quote]
Eli sinä olet niitä, jotka kyläillessä juo piimää, vaikka kaikille muille tarjotaan viiniä? Koska viini loppui juuri sinun kohdallasi, niin voi voi. Sopiihan se piimä paellan kanssa valtavan hyvin eikä kenenkään tarvitse noutaa keittiöstä uutta viinipulloa.
Meillä on aina pakastimessa 3 eri jätskilaatua. Jos joku vieras tuo jäätelöä, löytyy joka tapauksessa sitä lempparia pakastimesta myös äidille, joka ei syö jotain lakritsitoffeesössöjä.
Ei, mut on ehkä epäreilua ostaa jätskei joista yks ei tykkää, vai söiks ne jo ne paremmat....?