Onko muita lapsettomia, jotka innoissaan ostaa "back to school" tarvikkeita kotitoimistoon?
Loistava tilaisuus lapsenmielisille aikuisellekin, tarjontaa yleensä enemmän. Saatan sortua ostelee myös teinityttövihkoja ja muuta sälää, lapsena meillä oli vaan perusvihkot ja tavallinen keltainen lyijykynä. Geelikynillä sitten teen töihin ja avoimen yliopiston opiskeluihin liittyviä muistiinpanoja pinkkeihin pörrövihkoihin ja koristelen sivut tarroilla. Joo, mä en ole mikään PowerPoint-tyyppi.
Kommentit (5)
Sama täällä. On ihanaa katsella toimisto-/koulutarvikkeita kaupassa. Ostelen kyniä ja muuta kivaa. Rakastin jo lapsena ostaa Tiimarista kyniä ja kaikkea tilpehööriä. Kaipaan Tiimaria vieläkin. Joskus selailen Instagramissa kuvia kynäkokoelmista.
Kynien lisäksi ostan tarroja, joilla koristelen päiväkirjan sivuja.
En ole lapseton, mutta nuorena aikuisena ennen lapsia ostin aina korostuskyniä ja värillisiä kuulakärkikyniä ja täytin kivaa kalenteriani värikkäästi. Back to school -juttuja en kyllä ostanut.
Minä pidän päiväkirjaa käyttäen juurikin geelikyniä, tarroja ja kiiltokuvia. Päiväkirjat on jotain yksisarviskuvioituja glitteripläjäyksiä.
Minä! Meilläkään ei kotona ollut ikinä mitään "tyttöjen juttuja", joten nyt 43-vuotiaana kerään jopa kiiltokuvia nätteihin kansioihin.