Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vm ja musamakusi silloin " pienenä"

Vierailija
26.08.2006 |

Tossa olikin gallupin tynkää, mutta lisätään vielä vuosimalli mukaan.

Mä olen 78 ja kovati koetin tykätä muiden mukana Dingosta ja Europesta, mutta kotona kyllä minullakin soi Jonnan kappaleet mankassa.

Anjan Niskasn musiikista en ekana ihan hirveesti piitannyt, mutta vähän myöhemmin kyllä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo oli suosikki tarhassa, veljet luukutti sukkahousuheviä ja toinen poppia. Bad Boys Blue oli hyvä ;) Itse löytyneet olivat tietenkin Sabrina, Nikke T, NKOTB...olihan niitä.

Vierailija
2/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelin äitin älppäreitä, rautalankaa ja suomi-iskelmää... suosikkibiisi oli titanic :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo 6-7-vuotiaana oli ihan eka, sitten tuli Kylie Minogue ja JAseon Donovan joskus päälle 10-vuotiaana ja nopeassa tahdissa Nyykkärit.

East jotain (?) oli Nyykkäreiden jälkeen kova sana, Take Thatistäkin (salassa) tykkäsin.

Vierailija
4/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden: DINGO =)

Vierailija
5/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:3

Vierailija
6/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin Dingo!

Vierailija
7/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä tykkäsin lastenlaulujen lisäksi finnhitseistä. Ala-asteen alkupuolelta parhaiten ovat jääneet mieleen Kake Randelin ja Meiju Suvas eli suomi-iskelmää. Sitten tuli tietysti Dingo ja yläasteella olin armoton Bogart-fani (terkkuja kaikille innokkaille faneille!).

Vierailija
8/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sit Europe

Vierailija:

Alle kouluikäisenä tykkäsin lastenlaulujen lisäksi finnhitseistä. Ala-asteen alkupuolelta parhaiten ovat jääneet mieleen Kake Randelin ja Meiju Suvas eli suomi-iskelmää. Sitten tuli tietysti Dingo ja yläasteella olin armoton Bogart-fani (terkkuja kaikille innokkaille faneille!).

Vierailija
9/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kake Randelin on edelleen tosi jees ;) ainakin jos haluaa vähän nostalgiaa elämäänsä...

6

Vierailija
10/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka suosikki ala-aste iässä oli heart

Vierailija
11/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikinkuunteluni aloitin klassisella musiikilla. Pari vuotta kuuntelin mankastani vain Vivaldia, Mozartia, Tsaikovskia ja Beethovenia.

Tosin kuuntelin myös sujuvasti vanhempieni kuuntelemaa musiikkia; Rauli Badding Somerjokea, Hurriganesia, Leningrad Cowboysia, Elvistä, Arja Saijonmaata, Vesa-Matti Loiria, Topi Sorsakoskea, Tuula Amberlaa...

Olin kai viidennellä luokalla kun itse kiinnostuin hankkimaan pop-musiikkia. Ensihankinnat: Madonna ja Tina Turner. Kävinhän minä sitten 12-vuotiaana katsomassa Neon2:sta sekä hitusen vanhempana East17:iä keikalla. Myönnän, että olin hillitön Take That-fani vähän aikaa. :)

Lukioiässä aloin kuunnella etnoa, klassinen jatkoi eräänä suosikkigenreistäni ja jatkoin myös 1950-1960-luvun musan kuuntelua.

Musiikkimaku vain laajenee iän myötä.

Vierailija
12/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnaakin kuuntelin hieman nuorempana...

Vierailija
13/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se " pussauslaulu" :) Sitten tulivat Europe, Modern Talking (kirjoittetaanko noin..), Bogart co, jne... Voi niitä aikoja :)

Terveisiä kaikille 77-syntyneille!

Vierailija
14/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, kajagoogoo, duran duran, limahl, nik kershaw, spandau ballet.

ja heh, BCR ( tota tuskin kukaan muistaa)

Vierailija
15/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, kun kaikki muutkin tykkäs. Sitten omia löydöksiä... Jason Donovan, Europe, Bon Jovi, mutta sitten tuli yksi ylitse muiden NKOTB =) NK-huuman jälkeen G" N" R, Beatles, Soul Asylum jne.

Nykyisin menee kaikki. Suomi-iskelmät erityisen rakkaita, niitä kuunneltiin aina lapsena äitin kanssa. Taiskan Haltin häät =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän