Uusi suhde-kuinka noloa!
Kerroin miehelle rakastavani häntä, ei vastannut mitään :(
Kommentit (13)
Eka kun sanoi olevansa rakastunut muhun nauroin ja sanoin vaan et älä nyt viiti! Vähän ajan päästä ilmoitinkin että ei varmaan kannata enää nähdä.
Kun nykyinen aviomieheni sanoi noin kuukauden seurustelun jälkeen rakastavansa minua saatoin sanoa oho.... kai mäkin sua.....
Hohhoijaa, tuo oli noloa sinulta, kuulostaa sellaiselta 12 vuotiaan touhulta... Rakkaudesta ei ole varmasti mitään tietoa suhteesanne, vain ihastumiselta jos siltäkään. Anna ajan kulua, tutustukaa toisiinne ja antakaa mielummin tekojen puhua puolestaan ennenkuin alatte jotakin todella kulunutta fraasia rakkaudesta kuiskuttelemaan. Nyt varmasti tämä mies (minkä ikäinen? 16?) on varmaan aika pinteessä miettiessään sinun avautumistasi. Mutta sanottu mikä sanottu, nyt kannattaa vähän rauhoittua sanomisissaan ja käyttäytyä muuten mukavasti.
Mun miesystäväni sanoi samassa tilanteessa "keksit ton just". Että silleen.
Uudelle suhteelle ei sanota noin. Sanotaan vasta kun suhde on kulunut ja uomissaan.
Kummia olette. Minä kyllä ainakin sanon heti jos rakastan! Eikä ole ikinä tarvinnut hävetä. Varsinkaan en tajua miksi tuollaista pitäisi pimittää monta vuotta! Kummallista tunneummetusta näkyy olevan liikkeellä.
Mä just tajusin että rakastaa=himoita
Tekee hyvää kertoa tunteistaan. Hyvä ap! Suomalaiset vaan on ihmeellisiä jurottajia, joille se rakkaus varmaan tarkoittaa jotain ihan ylimaallista. Silti eroavat koko ajan. Eli eipä se rakkaus hiljaisuudessa jalostu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:02"]
Kummia olette. Minä kyllä ainakin sanon heti jos rakastan! Eikä ole ikinä tarvinnut hävetä. Varsinkaan en tajua miksi tuollaista pitäisi pimittää monta vuotta! Kummallista tunneummetusta näkyy olevan liikkeellä.
[/quote] Ja ikää on 16? Minäkin olin sen ikäisenä samanlainen, nyt 40 vuotiaana en ole. Sitä paitsi tuo "minä rakastan sinua" on oikeasti niin puhkikulunut sanonta, että se ei tunnu enää missään. Kannattaisi keksiä joku ihan oma tapa sanoa asia, joku sellainen, joka olisi vain teidän kahden ihmisen ikioma juttu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:02"]
[/quote]
En mä kanssa tajua nolostelua tuossa... nämä jotkut ihmissuhdepelaajat eivät ole mun kuppi teetä ollenkaan. Et sä mitään noloa tehnyt, ap, eikä toisaalta se mieskään, jos hän ei kerran tunne samoin. Hyvä kun ei valehdellut, mutta olisi tietty toivottavaa, että sen verran tunneälyä ja -taitoa löytyisi, että olisi sen pelkän vaikenemisen sijasta sanonut jotain mahdollisimman positiivista sulle siltikin.
Ei ole vielä tuhoontuomittu tuo suhde :)
Kun mieheni sanoi srn mulle 1.krt n.kk seurustelun jälkeen, jähmetyin yllätyksedtä ja puolikauhusta ja kysyin vihaisesti, että mitä ihmettä sää sanoit :D Seuraavalla viikolla sanoin sen jo takaisin, kun olin ehtinyt makustella ja miettiä asiaa.
Kuinka uusi suhde?
Kieltämättä on kyllä noloa, kovat myötähäpeät sun puolesta kärsin täällä :/