Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika lähdössä vaihtariksi - sujautanko matkaan kondomipaketin?

Vierailija
09.08.2014 |

Luin keväällä (kauhulla) sitä ketjua, jossa erään avläisen tytär lähetettiin vaihto-oppilasvuoden raskauden takia takaisin kotiin ja siitä seurannutta keskustelua siitä, harrastetaanko vaihtovuonna seksiä vai ei. Toki tämä on tapauskohtaista, mutta tiedän ettei poikani ole enää kokematon joten vuoden aikana kaikki on mahdollista. Tekisi mieli laittaa paketti mukaan, ettei tule vahinkoja, mutta en halua että hän olettaa minun ajattelevan hänen vuottaan "seksilomana" (niinkuin siinä kevään ketjussa sanottiin ;D).

Miten teillä on tehty?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö pojan koon, ja ihan oikeastikko luulet, ettei tämä jo ole hommannut kortsuja valmiiksi?

Vierailija
2/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettei pane ketään. Joku järki tohon kasvatukseen... "kasvatukseen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:47"]Tiedätkö pojan koon, ja ihan oikeastikko luulet, ettei tämä jo ole hommannut kortsuja valmiiksi?

[/quote]

Vaihdossa ei saa panna. Säännöt.

Vierailija
4/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mitä vastauksia. Mä sujauttaisin ja laittaisin mukaan jonkun kepeän lapun, että ei niitä ole välttämättä tosiaan tarkoitus käyttää, ihan vaan varmuuden vuoksi ovat mukana.

Vierailija
5/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehk. Kerrot häneööe, että jos kehtaa harrastaa seksiä, kehtaaostaa kortsutkin.

Vierailija
6/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kypsä harrastamaan seksiä, on kypsä hommaamaan omat ehkäisyvälineensä.

Kortsupaketin mukaan sujauttaminen antaa mun mielestä ihan vääriö viestejä pojalle.

Vierailija
7/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:49"]Ehk. Kerrot häneööe, että jos kehtaa harrastaa seksiä, kehtaaostaa kortsutkin.

[/quote] ihana tablettikirjoitus

Vierailija
8/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sujautat ja perhepakkauksen.

Vierailija
9/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nuo veny? :) Ehkä asiasta kannattaa puhua ainakin.

Vierailija
10/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:47"]Tiedätkö pojan koon, ja ihan oikeastikko luulet, ettei tämä jo ole hommannut kortsuja valmiiksi?

[/quote]

[/quote]

Sääntöjä on yhtä monia kun on järjestöjäkin. Ite olin AFS:n kautta muutama vuosi sitten ja sanottiin, että meidän ei toivota harrastavan seksiä mutta ei meitä kieltääkkään voida.

Vierailija
11/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:49"]

Ehk. Kerrot häneööe, että jos kehtaa harrastaa seksiä, kehtaaostaa kortsutkin.

[/quote]

ei tässä varmaan kehtaamisesta ollut kyse, enemmänkin äitiä taisi huolettaa ettei poika muista kaikessa hässäkässä ottaa niitä kumeja mukaan. ja alueesta riippuen välillä on yllättävän hankala saada ostettua niitä kumeja ;) eli hyvä olla mukana jo mennessä

Vierailija
12/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan laita kortsupakettia, se on ihan selvä kannustus että harrastais seksiä. Ja kun heti alusta alkaen on sillä asenteella että vanhemmatkin siihen seksilomaan kannustaa, niin saattaa tulla loppua kohden todella villi vuosi. Kyllä lukioikäinen poika osaa ostaa omat kortsunsa itse jos tarvii.

Vierailija
13/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:47"]Tiedätkö pojan koon, ja ihan oikeastikko luulet, ettei tämä jo ole hommannut kortsuja valmiiksi?

[/quote]

[/quote]

Eikä alaikäsille saisi välittää alkoholi-, tai tupakkatuotteita, mut näkypä tuolla ulkona eilenkin useempikin isompi ryhmä reilusti alle 18-vuotiaita rööki huulessa :D Miten sinä luulet sääntöjen estävän yhtään mitään?

2

Vierailija
14/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:47"]Tiedätkö pojan koon, ja ihan oikeastikko luulet, ettei tämä jo ole hommannut kortsuja valmiiksi?

[/quote]

[/quote]

Eikä alaikäsille saisi välittää alkoholi-, tai tupakkatuotteita, mut näkypä tuolla ulkona eilenkin useempikin isompi ryhmä reilusti alle 18-vuotiaita rööki huulessa :D Miten sinä luulet sääntöjen estävän yhtään mitään?

2

[/quote]

Eivät ne varmaan estäkään, mutta ei ole pojalle kivaa joutua lähetetyksi kevytkenkäisyyden takia kotiin.

Vierailija
15/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kortsupaketin ja sanoisin, että voi antaa niitä tarvittaessa kavereilleen. Tai sitten puhallella ilmapalloja. Ainakin näin olisi mahdollisuus niitä käyttää jos jostain syystä on tarvis. Kondomi on elämiä pelasta pieni väline. Se pelastaa monen tulevaisuuden. totuttakaa lapsenne kondomeihin jo ennen kuin tarvitsevat niitä.

Vierailija
16/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän mitä aloittaja teet. Et osta kortsuja ja sillä tavalla kannusta seksilomaan, mutta otat ohimennen puheeksi että muistaa ettei kyseessä ole sitten mikään seksiloma. Näin pojalle tulee asia mieleen, ja ostaa itse ne kortsut ennen lähtöä jos tarvii.

Vierailija
17/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnepäin maailmaa on poika lähdössä? Jos on menossa Jenkkeihin/Latinalaiseen amerikkaan sujauttaisin mukaan, mutta Australiasta ja Euroopasta saa helposti ostettua itsekin. :)

Vierailija
18/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin, että hanki kortsuja mukaan ja antaisin pojan itse päättää, tekeekö niin. En todellakaan äitinä menisi laittamaan niitä salaa mukaan. Avoin peli on reilu peli.

Vierailija
19/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pieni juttutuokio, et btw, älä tee ketään raskaaksi siellä.

Vierailija
20/27 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:59"]

Minnepäin maailmaa on poika lähdössä? Jos on menossa Jenkkeihin/Latinalaiseen amerikkaan sujauttaisin mukaan, mutta Australiasta ja Euroopasta saa helposti ostettua itsekin. :)

[/quote]

Kanadaan -AP