Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako blogit?

Vierailija
09.08.2014 |

Tarkoitan nimenomaan noita Pipsan, Xenian ym blogeja. Onko ne nyt lifestyleä vai mitä? Esitellään asuja ja niin pois päin.

Itse en jaksa lukea sellaisia ollenkaan. Luen kyllä muunlaisia, kuten ruoka- ja käsityöblogeja.

Olenko outolintu 20-40-vuotiaiden naisten keskuudessa vai onko muitakin, joita ei tuontyyppiset blogit kiinnosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kiinnosta. Saatan poiketa googlaustuloksena jossakin blogissa ja nimenomaan haen käsityöohjeita tai askarteluideoita. En silti koskaan jää seuraamaan koko blogia, ei innosta.

Olen tämän palstan takia niin kurkkua myöten täynnä mm. ap:n mainitsemia nimiä, etten taatusti käy edes katsomassa mistä on kyse. Samoin itsensä mainosti oksetukseen asti Kinuskikissa. Kyllästynyt niin huonosti naamioituihin itsensä tehostamisiin, että jos leivontaohjeen hakutulos veisi hänen blogiinsa, skippaan se lukematta.

Tällä tavalla liika mainostus voi kääntyä itseään vastaan. Minun puolestani kaikki blogikeskustelut voitaisiin ohjata omaan osioonsa kuten Seksi.

44v

Vierailija
2/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 16-v ja mua ei ainakaan jaksa kiinnostaa mainitut blogit. Luen lähennä anoreksikoiden yms blogeja, ja ainut meikkiblogi, mitä luen, on itseäni pari vuotta vanhemman transupojan (sattuu olemaan myös homo) blogi.

Vierailija
4/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue mainittuja blogeja, mutta muuntyylisiä ja ehkä tuntemattomampia kyllä. Hyvät blogit korvaavat minulle naistenlehtiä.

Itselläni on blogi myös, kovin tuntematon vielä. Kuvani ovat kauniita ja blogi ei ole pintaliitoa. Uskon, että minulla olisi annettavaa lukijoille. Mistähän lukijoita löytyisi, kun ilmeisesti ainakaan täällä ei blogia kannata mainita? Onko pakko ns "mainostaa" itseään tunnetumpien blogien kommenttibokseissa?

Vierailija
5/5 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ei sellaine haittaa, että ihan rehdisti minitsee pari kertaa, että "olen juuri pystyttänyt blogin. Tulisitteko katsomaan miltä vaikuttaa, kaipaan lukijoita"  ja linkki perään. Sehän meneee ihan normalin keskustelun piikkiin. Mutta tuollainen spämmäystyylinen jankutus aamusta iltaan, kuukaudesta toiseen, vie järjen!

2