Miten voi hankkia seksichattimiehen?
Mistä sellaisen miehen löytää, jonka kanssa voisi kirjoitella seksijutuista ikäänkuin virtuaalisuhteena ja anonyymisti? Jos siis ei halua oikeasti pettää, mutta ei enää halua olla täysin seksittömässä suhteessakaan. Mitkä sähköpostipalvelimet ovat takuulla anonyymejä? Entä voiko Tinderiin kirjautua ihan anonyymisti, miten se tapahtuu käytännössä?
Kommentit (42)
Mulla on itsellä herutussähköposti suomalaisessa Meiliboxissa enkä ole antanut tiliä luodessani mitään henkilökohtaisia tietojani.
Joku sovellustenkäyttäjä voi ehkä tietää paremmin, mutta Kik on vissiin myös anonyymi.
Vierailija kirjoitti:
alastonsuomi .fi
ei fi vaan .com
Kuurupiilo23 kirjoitti:
Kirjoita mulle. Googlen tili.
Niinkuin toi nimimerkki ät gmail piste com. En halua kertoa kuka olen enkä halua tietää kuka olet enkä halua tavata.
Minusta on vain jännää keskustella tuntemattoman naisen kanssa.
Kuurupiilo23 kirjoitti:
Kuurupiilo23 kirjoitti:
Kirjoita mulle. Googlen tili.
Niinkuin toi nimimerkki ät gmail piste com. En halua kertoa kuka olen enkä halua tietää kuka olet enkä halua tavata.
Minusta on vain jännää keskustella tuntemattoman naisen kanssa.
Mistä tiedät että se oli nainen, ilman videopuhelua? Se oli kuitenkin Erkki 47v, varastetuilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että se oli nainen, ilman videopuhelua? Se oli kuitenkin Erkki 47v, varastetuilla kuvilla.
No jos Erkki osaa hommansa, eli olla luontevasti vaikka Janica 19v, niin mitä väliä sillä on?
Ois kyllä kiva löytää joku viestittelevä nainen..?
Ota lukutaitoinen :D esimerkiksi minä luin otsikosta 'seksiaktimiehen' ja tulin katsomaan että miksi noin hassu termi.
Kirjoitelkaa täällä niin ilahduttaa muitakin.
Onkohan kiimaisia naisia linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ota lukutaitoinen :D esimerkiksi minä luin otsikosta 'seksiaktimiehen' ja tulin katsomaan että miksi noin hassu termi.
Kirjoitelkaa täällä niin ilahduttaa muitakin.
Ei tällä palstalla sallita sellaista kirjoittelua
NImenomaan henkilökohtainen viestittely olisi kivaa. En halua edes mitään nettiseksiä. Haluaisin naisen jonka kanssa voi vaihtaa salaisuuksia, mielipiteitä, kokemuksia.
On kyllä totta että sellainen nainen voi olla veeti 16v tai Erkki 59v mutta toisaalta, mistä nainenkaan tietää olenko oikeasti se komea laatikkoleukaavaruuskirurgimetsuri joka väitän olevani. Saatan olla vaikka janica 19v joka tietää tarpeeksi miehistä.
Minun kans voit jutella.
Laitat vaan s. Posti osoitteen nii voidaan kirjoitella
Olen eri mies mutta minuakin kiinnostaisi löytää kirjoitteleva nainen..
Olen seksichattaillyt ja myös puhelinseksiä harrastanut tuntemattomien naisten kanssa. Se on parhaimmillaan todella kiihottavaa, jos on samanhenkinen kaveri. Nautin, kun kuulen kun toinen nauttii tai sitten joku tuhma nainen viettelee mua laukeamaan. Sen vuoksi soittelen joskun ihan maksullisiin puhelinseksipalveluihin, jos ei ole tuollaista kivaa juttukaveria muuten tarjolla.
Puhelinseksissä ja chattailyssa on kiihottavaa myös se, että siinä jää mielikuvitukselle tilaa.
Mistä olet löytänyt tuntemattomia naisia? Maksulliset ei oikein kiinnosta ku ei mun mielestä ole aitoa.
4lapsenISI kirjoitti:
Kik
KIKit ja muut vaatii ensin sen, että saat toiselta kik-osoitteen. Se onnistuu jollain palstalla tai vaikka sähköpostillakin. Sitten sellaisen voi asentaa kännykälle ja kannattaapa asentaa niin ettei kilahda kun viesti tulee. Käyt sitten vaikka wc:ssä katsomassa onko uusia viestejä saapunut.
Sähköposti on ihan ok. Ei niitä kukaan saa selville eikä siitä osoitteesta tarvitse käydä mitään ilmi. Ei ehkä kannata asentaa juuri sitä osoitetta päääasialliseen sähköpostiohjelemaasi., ettei lävähdä ruudulle juuri kun olet töissä tai perheen kanssa. Perusta toinen sähköpostitili ja toinen ohjelma jossa se on, hälytykset pois. Ja sähköpostilla voi sitten sopia vaikka kik-palveluun siirtymisen.
Kun luot naisena profiilin alastomaan suomeen ja kirjoitat siihen toivovasi seksiviestittelyseuraa, tulet hukkumaan yhteydenottoihin. Sitten vaan yhdessä jatkosta sopimaan.
alastonsuomi .fi