Bi Ukm
Onko muita jotka pitää miehistä ja naisista , itse otan mieheltä suihin mielelläni ja kuitenkin huomioin vaimoni ja puhuttu on asiasta , muita jota aihe kiinnostaa.
Kommentit (21)
Niinpä toi on pieni ongelma , meillä asiat puhuttu selväksi puolin ja toisin ...
Privaa siellä voi jatkaa , jos aihe kiinnostaa . Ja aihetta saa myös kommentoida .
Jos mies on bi (ei ihan harvinaista) ja pitkässä liitossa vaimoa ei enää seksi juuri kiinnosta (ei ihan harvinaista), miksi mies ei voisi silloin tällöin tyydyttää (turvaseksin säännöt muistaen) halujaan toisen vastaavassa tilanteessa olevan ukm:n kanssa? Naiset, vastatkaa!
Kyllähän tää kiihottavaa on..ja touhuttuukin on tullu..ja ihan luvalla viel!!
Noniin enpä näköjään ole yksin asian kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää kiihottavaa on..ja touhuttuukin on tullu..ja ihan luvalla viel!!
Asiallista toimintaa - koskapa luvan naiseltasi olet saanut! Olisi kiva tietää, kuinka asian otit hänen kanssaan esille. Vaikuttaa siltä, että vaimolta yleensä tulee tyrmistynyt ja kiivas vaatimus "lopettaa edes moisesta asiasta fantasiointi".
Kävi niin hyvin pitkän liiton jälkeen tuli ero ja löytyi ihana ymmärtäväinen nainen , joka ymmärsi että voidaan nauttia molemmat miehestä , vain hyviä kokemuksia meillä on ei sovi mustasukkaisuus taipuvaisille :)
Joo salaa biukm ja btm henkinen Tre, saa lähestyä;)
Tämän kaltainen asia on jonkinasteisessa suunnittelun asteella, rouvalta en lupaa kysy, ei anna kuiteskaan. M58
Vierailija kirjoitti:
Joo salaa biukm ja btm henkinen Tre, saa lähestyä;)
Niimpä... kumpa sitä pääsikin jonkun uroon panopuuksi, takaapäin astuttavaksi nartuksi ;)
M-47-Tre
Anteeks mutta nyt pitää kyllä kysyä että mikä on
BTM ja mikä UKM
Kaikenlaiseen lyhenteeseeen on oppinut kun itsellä bdsm-kiinnostusta ja lapsi on trans, mutta nämä ei oo tuttuja.
Bottom ukkomies.
Varattu/ aviossa oleva mies, joka on seksissä vastaanottava osapuoli.
Iskuri / haluatko kokeilla
Vantaa
Kyllä kiinnostaa!
Olen itsekin biukm, mutta tykkään olla se, jolta mm. otetaan suihin.
Puhuttu ollaan vaimoni kanssa, mutta hänelle se, että joku toinen (siihen halukas ja vaimoltaan luvan saanut) ukm antaisi minulle esim. suuhoidon on ehdoton EI.