Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja testi näyttää nega

09.08.2014 |

Hei! :)

Kuukautisten piti alkaa 16päivää sitten, ostin raskaustestejä jotka näytti kuitenkin negaa. Ensimmäisen tein heti päivä sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta toisen tein viikko sen jälkeen.

Eilen menin labraan tekemään virtatestin, hoitaja soitti myöhemmin takaisin ja kertoi tuloksen olevan positiivinen.

Onko kenellekkään käynyt samoin? Mistä johtuu että testi näyttää negaa? 

Kommentit (2)

1/2 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Musta tuntuu ihan samalta, että olisin raskaana, mutta testit näyttää vaan negatiivista. Mulla oireina selkäkipu, vatsan ja alapään nippailut sekä turvotus. Toi turvotus kyllä varsinkin viittaisi siihen että olen raskaana, kun ei sellaista ikinä normaalisti ole paitsi silloin kun odotin esikoista. Ja iltaisin vatsa näyttää siltä, että olisin puolessa välissä raskaana, mutta turvotusta se on kun ei vatsa ole sellainen kiinteä vauva vatsa. Ensimmäisen negatiivisen testin tein kolme viikkoa sitten, kun olo oli sellainen, että voisin olla raskaana, mutta ei. Toiveissa olisi kyllä jo pikku kakkonen. Imetän edelleen esikoista kolme kertaa päivässä ja menkkoja ei ole kuulunut. Esikoinen on 11kk ja yöimetyksen olen lopettanut noin 2kk sitten ja tarkoitus olisi lopettaa imetys vuoden ikään. Se siis voisi olla mahdollista, että olisin raskaana koska ovulaatio tulee kuitenkin ennen menkkoja. Soitin neuvolaankin viime viikolla ja kysyin tästä asiasta. Hän oli hieman hämmentynyt ja käski tehdä ensi tiistaina vielä yhden testin ja sitten soittaa perhesuunnittelu neuvolan puolelle. Kun on nyt niin voimakas tunne että olisi tärpännyt. Ja vaikka hirveästi toivon toista ja kuvittelisin oireita niin tuota vatsaa en kyllä kuvittele vaan se kyllä on ihan todellinen. Mieshän Mua sinne neuvolaan pyysikin soittamaan kun tosiaan näyttää siltä kun olisin jo pidemmälläkin.  mutta en kyllä ymmärrä miksei ne testit sitä näyttäisi.

2/2 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisiä raskaustestejä muuten käytit kotona? Mä olen testannut apteekin omilla testeillä sekä rsfu testeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla