Mieheni mielestä minun pitäisi olla meikattuna 24/7
Eli minun pitäisi nukkua meikit kasvoilla ja käydä suihkussa ja saunassa meikit naamalla.
Huvittava mies.
Kommentit (13)
Mitä huvittavaa tossa on? Haluaako se että sulla on finnejä ja mustapäitä ja harmaa roikkuva naama, kun iho ei saa koskaan levätä ja hengittää?
Mitäs menit sen kanssa treffeille meikeissä, mies on tutustunut sinuun sen näköisenä kun markkinoit itseäsi meikit naamalla ja nyt elä sen asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit sen kanssa treffeille meikeissä, mies on tutustunut sinuun sen näköisenä kun markkinoit itseäsi meikit naamalla ja nyt elä sen asian kanssa.
Eiköhän lapsellisinkin mies tiedä, että treffeillä näytetään harvoin samalta kuin saunassa tai muina aikoina vaikka kotona.
Ei ainakaan minun mieheni näytä kokoajan samalta kuin ensitreffeillämme. Tukkakin lähtenyt päästä ja tuolla se pyörii pierukalsarit jalassa paraikaa.
Saat provopaskaa. Onneksi mammat uskoo aivottomina kaiken.
Vierailija kirjoitti:
porvoon satutäti taas vauhdissa
Mutta USA:ssa on silti pariskuntia, joilla on 2-kerroksinen talo. Nainen tulee yhteiseen pöytään alakertaan vasta kun on laittautunut. Nainen nukkuu ylhäällä ja mies alhaalla. Tämä juuri siksi, että nainen näyttäytyy miehelleen vain laittautuneena.
Tuollaisia miehiä on todella paljon. Ystäväni on myös koko ajan meikit naamalla, niin saunassa kuin nukkuessaankin. On ollut miehensä kanssa yhdessä oli 10 vuotta, eikä tämä ole nähnyt ystävääni kertaakaan meikittä eikä haluakaan nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Saat provopaskaa. Onneksi mammat uskoo aivottomina kaiken.
Voisihan tuo olla tottakin. Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekkin. Onhan näitä omasta tahdostaankin että kokoajan pakkelissa.
On kyllä aika sairasta.. Jos totta.
Mulla oli kerran työkaveri, joka oli iskemässä yhtä tyttöä, kun oli niin hyvän näköinen.. No todella meikattu tyttö. Ja tämä mies karkasi kämpältä, kun tää tyttö oli pessyt naaman. No olin nähnyt sen tytön ilman meikkiä, ja ihan kivan näköinen.. Onkohan Joillain miehillä ihan hukassa kyky nähdä sen meikin taakse tms. 🤷♀️ Tässä tosin oli kyseessä reilu parikymppinen jäpä niin ajattelin vaan, että oppii sitten ajan kanssa.
Sun miehen pitäis olla hiljaa 24/7
Miksi hän on "miehesi"?