Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita noin 40-vuotiaita naisia joita evvk seksi?

Vierailija
28.07.2021 |

Mulla on parin viime vuoden aikana halut loppuneet kuin seinään. Ikää 42v. Nuorempana halusin paljonkin, mutta en enää. Nykyisen miehen kanssa ollut nelisen vuotta yhdessä. Alussa halusin häntäkin, mutta seksi ei ole koskaan ollut erityisen hyvää ja kaikki se äheltäminen ja puhiseminen tuntuu vain turhalta. Miehellä lopahtaa erektio vähän väliä ja pitää hinkuttaa tuntitolkulla (mulla limakalvot verille), että saadaan homma päätökseen. Vika voi tietysti olla minussa, olen synnyttänyt 2 lasta ja toisessa synnytyksessä repesin pahasti eli ei ole tavara enää kuin nuorella likalla. Tässä taitaa ainoat ratkaisut olla se että annan loppuelämäni vastentahtoista seksiä tälle miehelle tai eroan ja saan olla rauhassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen halujen hiipuminen on väistämätöntä. Miesten pitää vain elää asian kanssa. Samoin kuin naisen sen kanssa, että joutuu antamaan vastentahtoista seksiä jos haluaa parisuhteessa olla.

Vierailija
2/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin loppui edellisessä suhteessa tuohon hinkuttamiseen, ex ei tullut koskaan. Ei kyllä muutenkaan suhde ollut lopussa niin hyvä että olisi haluttanut.

Parempi varmaan pysyä sinkkuna, en kestäisi vaatimuksia säännöllisestä seksistä, kuten toisessa ketjussa mainittu "paineiden purku" joka aamu, yök.

Nyt kun pitkään olen sinkkuna ollut, niin välillä tekisi mieli, että jos vielä kerran elämässä... No saattaapi jäädä tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies, uudet halut.

N46

4/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse kärsiä ja olla pakolla kenenkään kanssa. Mutta en kyllä ymmärrä tuota että halut loppuu. Olen paljonin vanhempi, ja halua on jokapäivälle.  

Vierailija
5/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mies, uudet halut.

N46

Ei se ihan niinkään ole. Uuden miehen kanssa olisi luvassa uudet, vielä tuntemattomat ongelmat. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan