Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen noita luonnon puistoreisuja!

Vierailija
28.07.2021 |

Naapurin rouva kävi taas luonnon puistossa tuli aamulla iloinen virne naamalla. Mies raataa töissä vaimo lomailee ja sitten menee puistoon. Mielessä vaan kävi kenen kanssa teki ja mitä reissullansa.. Pitääkö vihjata miehelle nuuhkia vähän tavaroitaan? Mitä semmoisissa puistoissa edes täytyy rampata eikö ihmisellä muuta sisältöä elämässään ole? Minä teen miehen kanssa yhdessä reissut silloin kun mies on töissä en minä huvittele vaan kunnioitan miestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

, 🙄🤫😂🤭🙉

Vierailija
2/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillekin olen opettanut ei tuommoisissa puistoissa rampata vaan töitä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 viikkoa lomaa ilman miestä ja vain 1 yhteinen viikko... Kotonako pitäis kökkiä?

Vierailija
4/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon puistoreissut pitäisi lailla kieltää, ei luonto saa mennä minne tahtoo. 😂

Vierailija
5/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se lehmänkin joskus laiduntaa.

Vierailija
6/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 5 viikkoa lomaa ilman miestä ja vain 1 yhteinen viikko... Kotonako pitäis kökkiä?

Mies tulee töistä väsyneenä kotiin hyvä olisi edes lämmin ruoka olla odottamassa. Vihkivala.

Vierailija
7/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee töistä väsyneenä kotiin hyvä olisi edes lämmin ruoka olla odottamassa. Vihkivala.

Yök, onko tämä provo vai onko tuollaisia naisia vielä olemassa 2021? Hyi helvetti

M52

Vierailija
8/9 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt luonnonpuistossa vielä, saako niihin muuten edes mennä? Muutama kansallispuisto on kierrettynä.  Avopuolisoa ei kiinnosta, siispä menen itsekseni.

Vierailija
9/9 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako alkaa maha kasvaa pitää tarkkaan seurata tulevat viikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän