Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suuri turn-off on karvaisuus? Miehet?

Vierailija
08.08.2014 |

Olen epäonnekseni poikkeuksellisen karvainen nainen, karvaa kasvaa paitsi paikoissa jossa kuuluukin, myös reisissä, käsivarsissa ja ylähuulella. Karva on paksua ja tummaa. Vahaan sitä säännöllisesti, mutta sitä on vaikeaa pitää kokonaan poissa, sitä pitää kasvattaa vahausta varten ja juurineen poistettu karva kasvaa jalkojen alueella toisinaan ihon sisään, mikä taas toisinaan tulehtuu. Tästä minulla on muistona joitain arpiakin. En ole uskaltanut koskaan riisuutua miehen nähden, koska olen ajatellut, ettei kukaan mies huolisi karvaista naista. Onko näin? Onko minulla mitään toivoa koskaan löytää kumppania? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yltäpäältä karvan peitossa, niin turn off, mutta välillä pieni tuuheus oikeissa paikossa (alapäässä) on mukavaa vaihtelua.

Vierailija
2/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella suosittelen, että pidät karvasi ja unohdat miehet. Ei tämän ketjun vastanneet ole ainakaan sen arvoisia, että kannattaisi panostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:26"]No hei, Ap, av-pappojen mielestä ainoat karvat mitkä naisella saa olla, on hiukset ja silmäripset

[/quote]

Kulmakarvatkin sais olla pois nypityt ja kajalilla piirretyt viivat

Vierailija
4/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon panomies...

Vierailija
5/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn-off. Eikä tarvitse minun seurassani karvojaan hävetä sitten tippaakaan.

Jos kasvoista kasvaa pitkiä ja näkyviä yksittäisiä viiksi- tai partakarvoja, niin niitä kuitenkin suosittelen nyppimään. Jos kasvaa kunnon parta, niin kannattaa höylätä joka aamu. Tai jos rinta ja selkä näyttää villapaidalta, niin kannattaa tutkituttaa lääkärillä, että onko hormonitoiminnassa jokin häiriö. Voi olla pahimmillaan merkki jostain kasvaimesta tms.

-mies

Vierailija
6/16 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Harmittaa että nykyään keskustellaan niin paljon ihmisen karvoituksesta että sitten joillekkin tästä muodostuu kynnyskysymys:( kysy itseltäsi että haittaisiko sinua todella karvainen mies/nainen? Jos ei niin voit ajatella että et todellakaan ole ainoa kaltaisesi :)

Vierailija
7/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en innostuisi. Se ei vain ole kovin naisellista. 

Vierailija
8/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan turn-off. Kasvoissa tosin voi olla, joten suosittelen niistä nyppimään.

Vierailija
9/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on paha varsinkin kun näkyy viikset. Toisilla ne näkyy selkeämmin. Ala hipiksi ja etsi samanlainen mies.

Vierailija
10/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä karvoista, pakko myöntää. Etenkin viiksikarvat ovat todellinen turn off, mutta niin ovat myös kainalokarvat. Muutama säärikarva vielä menee mutta mieluummin soisin naisen ajelevan nekin.

Vierailija
11/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se yleisesti ottaen turnoff aivan varmasti, mutta olen ainakin itse AP sinun kaltaisena päässyt naimisiinkin asti :D

Olen todella karvainen, pahin ongelmani on bikinilinja...joka jatkuu piiitkälle reisiin. Ja ihonikin on niin herkkä, että en karvoja pysty kokoajan poistamaan. Kasvokarvoituksen (minulla kasvaa viikset ja partaa) nypin aina heti pois ja kainalot ajelen, mutta jos en käytä ihoa paljastavia vaatteita, en ajele mitenkään neuroottisesti jalkojani ja bikinilinjaani enää. Joskus talvisin olen alavartalosta lähes täysin luonnontilassa ja eihän se mikään kaunis näky ole. Mutta minulle on tärkeintä, että itse hyväksyn ne karvat. Olen niin monet itkut nuorempana itkenyt asiasta, että jossain vaiheessa vaan päätin hyväksyä asian sellaisena kuin se on. Jos koittaisin pitää itseni karvattomana koko ajan, siihen menisi aivan tuhottomasti ja aikaa ja rahaakin. Kun tapasin mieheni, sanoin hänelle aika pian, että hei tiedoksi vaan olen sitten todella karvainen ja en voi asialle mitään. Ja hän oli et ok, ja eipä ole näyttänyt liiemmin häiritsevän. Ei meistä kukaan ole täydellinen.

Itse olen ainakin saanut myös tuuheat ripset, kulmat ja paksut hiukset. Kai siitä karvaisuudesta jotain hyötyäkin siis on ollut :D

Vierailija
12/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä karvaisia epänaisia/puolimiehiä olette. Naisilla ei kuulu karvat, etenkään viikset tai rintakarvat.

Vierailija
13/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, Ap, av-pappojen mielestä ainoat karvat mitkä naisella saa olla, on hiukset ja silmäripset

Vierailija
14/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on just noi viikset ja partakarvoja ja hiukan rintakarvoja. Olen blondi ja karvani on kelmeän vaaleat, joten niitä ei huomaa, mutta vahaan ne silti pois. Ja ei mitään niin huonoa Ilman jotain hyvää: hiukseni on todella paksut ja kasvaa reilusti yli perseen. Ripset niin ikään on tuuheat ja pitkät. Kaverillani taas on juuri nuo av-pappojen ihannoimat luonnostaan sileät kädet, jalat ja vartalo, mutta hiuksensa on myös ohuet ja haperot, eivätkä kasva yli olkapään

Vierailija
15/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki epilaattori.

Vierailija
16/16 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran naisen jolla oli karvanen alaselkä, hyi vittu meinas oksennus tulla. Vieläkin puistattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän