Mitä tekisit? Vaimo on vihainen syyttäkö?
Eli pelasin vahingossa yhdistelylainan 20000e jonka olin saanut aikaisempien peli velkojen hoitoon. Pyysin jo anteeksi mutta motkotus vain jatkuu vaikka sanoin jo että yritän jatkossa olla pelaamatta! Vähän ymmärrystä toivoisin, minuakin harmitti hävitä noin iso summa!
Kommentit (7)
Olenko ääliö? Minä joka olen voittanut isoja summia nerokkailla ratkaisuilla (vaikka sitten hävinnyt ne myöhemmin) en nyt ihan ääliö voi olla.
Laskeskelin että 10v päästä tuokin velka on maksettu joten vaimo voi hyvin maksaa sen aikaa laskut
Vierailija kirjoitti:
Olenko ääliö? Minä joka olen voittanut isoja summia nerokkailla ratkaisuilla (vaikka sitten hävinnyt ne myöhemmin) en nyt ihan ääliö voi olla.
Laskeskelin että 10v päästä tuokin velka on maksettu joten vaimo voi hyvin maksaa sen aikaa laskut
Miksi vaimo maksaisi sun laskut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskeskelin että 10v päästä tuokin velka on maksettu joten vaimo voi hyvin maksaa sen aikaa laskutMiksi vaimo maksaisi sun laskut?
No kun minun pitää maksaa peli velkoja.
Te pelivelkaiset olette pahimpia reppanoita, mitä maa päällänsä kantaa. Olen yhtä reppanaa seurannut 20v ja hän ei omista MITÄÄN Muuta kuin päällänsä olevat rytkyt. Läheiset on hylänny jo ajat sitte mutta reppana yhä lähettää rahankerjuukirjeitä.
Mielestäni vaimo on kohtuuton. En minä tahallani niitä rahoja hävinnyt. Ja se on vain rahaa, toveruus on ikuista.