Kenen julkkiksen sydänystävä haluaisit olla?
Mä ehkä Hannu-Pekka Björkmanin. Se on niin sielukas. Me varmaan mentäis luontoon, otettais eväät, keitettäis kahvit ja puhuttais henkeviä :D
Kommentit (31)
Thaimaan vaatimattoman oloiseen prinsessa "Mahaan", siis jos hän osais enkkua (varmaan osaakin). Hän pyytäis miut kylään ja rikkaana vois ihan pitempaikaisen visiitin ja sviitinkin sinne talveksi järjestää. Mitään kalliita lahjoja hänen suurista jalokivikokoelmistaan en haluaisi vastaanottaa. Tai noh, jos hän ihan välttämättä haluais jonkun timanttikäärön lahjoittaa... :)
Voisin sitten pyytää hänet vastavierailulle tänne Suomeen, joka olisi kaukaisen maan prinsessalle hyvinkin eksoottinen kokemus. Keittäisin kahvit ja paistaisin hälle lettuja :D Toivoo: Köyhä nainen
Paris Hilton. Ihan oikeasti hän vaikuttaa minusta aidolta ystävältä, vaikka näyttääkin pinnalliselta bimbolta.
Vesa-Matti Loiri. Olen ihaillut sitä pikkutytöstä asti
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:52"]Vesa-Matti Loiri. Olen ihaillut sitä pikkutytöstä asti [/quote]
Hyi! Et tunne häntä. ..
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:48"]
Paris Hilton. Ihan oikeasti hän vaikuttaa minusta aidolta ystävältä, vaikka näyttääkin pinnalliselta bimbolta.
[/quote]hih .......okeydokey
Marilyn Manson ja Tim Burtton!! :)
Lady Gagan!!!