Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatko tunnustaa asuvasi Espoossa?

Vierailija
08.08.2014 |

Minua ainakin hävettäisi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hävettää muakin ja täällä ollaan. En kuuluttele kirkossa ;) lapselle kuitenkin ihan hyvä paikka kasvaa

Vierailija
2/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäistä peltoa ja kamalan rumia betonilähiöitähän se Espoo enimmäiseen on, vaikka meren rannalla onkin pari hyvää aluetta. Mutta sellaista se täällä Suomessa on. Mikään kaupunki ei ole niin yhtenäistä aluetta, että se olisi selkeästi joko hyvä tai huono. 

Tällaiset aloitukset ovat niin typeriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi zsiisus

Vierailija
4/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Täällä asun, kauniissa talossa metsänlaidalla.

Vierailija
5/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Loistavalla pientaloalueella metsäisellä näkymällä. Miksi sitä häpeäisin?

Vierailija
6/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asun, enkä ole siitä koskaan tuntenut häpeää. :)

Vierailija
7/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan häpeä asuvani Espoossa, mutta yleensä sanon kaikille asuvani Helsingissä. :) Kuitenkin ne on niin lähekkäin. Etenkin ulkomailla sanon kysyttäessä olevani Helsingistä, koska onhan se paremmin tunnettu maailmalla. Muutenkin vietän joka viikko monta tuntia rakkauslaukkua etsien Helsingissä, joten olen käytännössä helsinkiläinen.

Vierailija
8/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Espoon Nuuksiossa lähes koko ikäni ja ylpeänä täällä asun varmasti vielä kauan. :)

Vierailija
9/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:58"]

En todellakaan häpeä asuvani Espoossa, mutta yleensä sanon kaikille asuvani Helsingissä. :) Kuitenkin ne on niin lähekkäin. Etenkin ulkomailla sanon kysyttäessä olevani Helsingistä, koska onhan se paremmin tunnettu maailmalla. Muutenkin vietän joka viikko monta tuntia rakkauslaukkua etsien Helsingissä, joten olen käytännössä helsinkiläinen.

[/quote]

Toi on kyllä fiksua. Ulkomaalaisille on ihan tarpeetonta alkaa selvittää meidän keinotekoisia kuntarajoja, kun käytännössä helsinkiläisiä kaikki ollaan (siis Hki-Espoo-Vantaa -alueella).

Vierailija
10/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mulla on helvetin hieno talo, auto ja kesämökkikin vielä Espoossa :)

Vierailija
11/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan mainosta sitä ENÄÄ kellekään tapaamilleni ihmisille, elleivät hekin ole täältä Espoosta, koska muutaman kerran olen saanut kuulla että "ei ihmekään että asut muuten just siellä sillä olet tyyliltäs tollanen espoolainen porvari-elitisti ja sovit sinne kuvaan".

Vierailija
12/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä että en enää asu Espoossa. Olen muuttanut pois opiskelemaan ja sillä tiellä olen vielä. Mutta ehkä joskus pääsen vielä takaisin omaan kauniiseen koti-Espooseeni, Nöykkiöön.

Vierailija
13/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:16"]En ainakaan mainosta sitä ENÄÄ kellekään tapaamilleni ihmisille, elleivät hekin ole täältä Espoosta, koska muutaman kerran olen saanut kuulla että "ei ihmekään että asut muuten just siellä sillä olet tyyliltäs tollanen espoolainen porvari-elitisti ja sovit sinne kuvaan".

[/quote]

Se on muiden ongelma ei sinun. Nauti espoolaisuudestasi.

Vierailija
14/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Ja tunnustaa senkin, että asun omakotitalossa hyvällä alueella. Kehtaan myös kertoa sen, että ole kotoisin Itä-Helsinkiläisestä kerrostalolähiöstä. Ja senkin kehtaan tunnustaa missä kaupungissa opiskelin hetken, vaikka se tekeekin tiukkaa. 

Vierailija
15/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, olen ylpeä espoolaisuudestani!

Vierailija
16/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on maaseutua. Olen silti aina kertonut asuvani täällä.

Vierailija
17/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on hyvä paikka asua. Eikä siitä voi upgreidata kuin ainoastaan ryhtymällä kauniaislaiseksi.

Vierailija
18/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaan. Tapiola state of mind <3

Vierailija
19/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, mä oon Kauniaisista. Joskus, kun en kehtaa sanoa sitä, väitän asuvani Espoossa...

Vierailija
20/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ap on selvä katkeran kateellinen vantaalainen möhömaha!