Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin parhaimman vastauksen antivaksereille koskaan

jiitee
28.07.2021 |

Luin tänään erään vastauksen antivaksereille. Tämä on niin totta. Eikä koske ainoastaan rokotusasioita. Tätä ilmiötä haluaisin enemmän tutkittavan. Koska se että ihmiset "sairastuvat googleen" ja kuvittelevat olevansa pätevämpiä kuin kaikki koulutetut asiantuntijat, on aika vaarallinen ilmiö.

"Joka kaljaakittaava tavallinen ukkeli, joka feikkikynsiensä ja -ripsiensä, taskojensa ja muotirättitilaustensa kanssa sähläävä bimbo, joka lestadiolaisperheenemäntä rukouksineen,
jokainen homeopatian kanssa hilluva, jokainen jonkin sairauden fb- vertaistukiryhmissä hilluva, on omasta mielestään lääketieteen ja tilastotieteen Einstein mielestään.
Ketkään vuosikymmeniä kokemusta omaavat, alalle kouluttautuneet eturivin ammattilaiset missään maassa eivät teidän ja kaltaistenne mielestänne tiedä mistään mitään."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Lääkärit ei tiedä mistään mitään, mä olen tutkinut asioita itse internetissä ja tiedän enemmän!

Vierailija
2/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini epäili aikoinaan rokotustani, mutta suostui, kun lääkäri totesi, että hän asiantuntija tietää, että rokote on vauvalle vaaraton. Minulla on vaarattoman Calmette-rokotteen ansiosta lonkkaluussa mätäpaiseen aiheuttama reikä ja muistona fistelistä lonkassa melko syvä painanne. Lääkäri tiesi, olihan hän saanut koulutuksen ja äiti oli vain kuunnellut muita äitejä noin 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Lääkärit ei tiedä mistään mitään, mä olen tutkinut asioita itse internetissä ja tiedän enemmän!

Sen jälkeen tästä aiheesta on vielä varmemmaksi vakuudeksi puhuttu kahvihuoneessa muiden asiantuntijoiden kanssa. Tehty siis eräänlainen konsultaatio. 

Vierailija
4/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini epäili aikoinaan rokotustani, mutta suostui, kun lääkäri totesi, että hän asiantuntija tietää, että rokote on vauvalle vaaraton. Minulla on vaarattoman Calmette-rokotteen ansiosta lonkkaluussa mätäpaiseen aiheuttama reikä ja muistona fistelistä lonkassa melko syvä painanne. Lääkäri tiesi, olihan hän saanut koulutuksen ja äiti oli vain kuunnellut muita äitejä noin 20 vuotta sitten.

Just, tää on sulle:

1. Sata miljoonaa rokotettiin. Tommonen tapahtui ehkä kymmenelle. Rakasta kärsi ja unohda. Olet marttyyri.

2. Tuon takia olette molemmat vaksinaattoreita ja einsteineita ja sanotte ei kaikille rokotteille, eikösniin.

Vierailija
5/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Calmette-rokotus annetaan, kun hyödyt ohittavat haitat. Tuberkuloosia vastaan on rokotettu aikana, jolloin tuberkuloosi levisi ihmisten keskuudessa. Kun se oli rokotusten avulla saatu kuriin, rokotukset lopetettiin. Nyt sitä annetaan enää riskiryhmille, esim. niille, joiden vanhemmat/ vanhempi on kotoisin maasta, jossa tuberkuloosia esiintyy, tai joiden vanhemmat ovat tietyn ajan sisällä oleskelleet pitempään maassa, jossa tuberkuloosia esiintyy. Ei se riskitön rokotus ole. Mutta jos yhtään osaat etsiä tietoa siitä, millainen sairaus tuberkuloosi on, tai miten yleinen se oli aikana, jolloin siihen ei ollut rokotusta, niin varmasti itsekin ymmärrät, miksi sinut on sitä vastaan rokotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi