Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotetilanteesi nyt?

Vierailija
28.07.2021 |

.

Rokotetilanteesi nyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä saa edes suuntaa antavaa tilastoa, kannattaa ennemmin katsoa muualta. 80% Suomen aikuisväestöstä on saanut vähintään yhden rokotteen. Salaliittoteoreetikko ei usko, kun kyseessä on suuri salaliitto ihmiskunnan tuhoamiseksi.

Tosiasiassa vääriä ja valheellisia tietoja rokotteista ja rokotteiden vaaroista tuottavat Venäjän ja Kiinan ja todennäköisesti myös Iranin propagandakoneistot tavoitteena aiheuttaa sekasortoa ja epäluottamusta. Sitten narsistipiirteiset minä-olen-oikeassa -ihmiset uskovat näihin ja yrittävät syöttää tietoa eteenpäin tajuamatta lainkaan, minkä koneiston osia ovat. Eurooppalaisia some-vaikuttajia oli yritetty saada levittämään näitä huuhaa-tarinoita mutta venäläistaustainen yritys jäi siitä kiinni, kun iso osa ihmisistä ei tartu näihin syötteihin (eivät kuvittele olevansa niitä ainoita, jotka näkevät totuuden).

Vierailija
2/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saan toisen rokotteannoksen.👍

Vierailija
4/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Toisen saan kuukauden päästä.

Vierailija
5/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täältä saa edes suuntaa antavaa tilastoa, kannattaa ennemmin katsoa muualta. 80% Suomen aikuisväestöstä on saanut vähintään yhden rokotteen. Salaliittoteoreetikko ei usko, kun kyseessä on suuri salaliitto ihmiskunnan tuhoamiseksi.

Tosiasiassa vääriä ja valheellisia tietoja rokotteista ja rokotteiden vaaroista tuottavat Venäjän ja Kiinan ja todennäköisesti myös Iranin propagandakoneistot tavoitteena aiheuttaa sekasortoa ja epäluottamusta. Sitten narsistipiirteiset minä-olen-oikeassa -ihmiset uskovat näihin ja yrittävät syöttää tietoa eteenpäin tajuamatta lainkaan, minkä koneiston osia ovat. Eurooppalaisia some-vaikuttajia oli yritetty saada levittämään näitä huuhaa-tarinoita mutta venäläistaustainen yritys jäi siitä kiinni, kun iso osa ihmisistä ei tartu näihin syötteihin (eivät kuvittele olevansa niitä ainoita, jotka näkevät totuuden).

Ja sinä et ole salaliittoteoreetikko 😂

Vierailija
6/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi rokotetta. Sanoivat, että toisesta rokotuksesta saattaa tulla kovin kipeäksi. Minua vaan nukutti iltapäivän ja käsi oli seuraavana päivänä rokotuskohdasta arka. Ei tullut muita oireita, vaikka kovin kuulostelin.

Vierailija
7/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaksi rokotetta. Sanoivat, että toisesta rokotuksesta saattaa tulla kovin kipeäksi. Minua vaan nukutti iltapäivän ja käsi oli seuraavana päivänä rokotuskohdasta arka. Ei tullut muita oireita, vaikka kovin kuulostelin.

Minulle ei tullut toisesta rokotuksesta edes käsi kipeäksi tosin kuin ensimmäisestä. Viikon päästä pääsee jälleen ulkomaille paljon helpommin kuin heinäkuun alussa. Latasin jo omakannasta todistuksen kännykkääni.

Vierailija
8/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka saatu. Tokan saan kuukauden päästä. Alle 40-v. enkä kuulu riskiryhmään, joten odottelen sitten.

Vierailija
9/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden päästä on aika toiseen piikkiin. Ja olen yli 45.

Vierailija
10/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saatu,toka kesäkuun alku. Ikää 42

Vierailija
11/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olen saanut. En ole silti ylpeä siitä. Rokotteiden haitoista ei kukaan tiedä mitään.

Vierailija
12/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristus pitäisi tarkistaa. Se uusittiin vuosia sitten, kun astuin ruosteiseen naulaan. Mutta en muista, onko se nyt voimassa.

Miksei terkkarista voitaisi kutsua rokotuksiin? Tekstiviesti-muistutus kännykkään. Joku automaatti hoitamaan homman. Vähän niin kuin autohuollot.

Vierailija
13/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ja siihen saa jäädä. Molemmista on tullut niin outoja jälkituntemuksia että kolmatta en tule ottamaan.

Mm outo hengästymisen olo ja sydämen rytmihäiriöitä silloin tällöin jota ei ole koskaan ennen ollut.

Vierailija
14/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta, enkä otakaan ennen kuin tilanne normalisoituu. Vasta tilanteen normalisointi palauttaa luottamukseni järjestelmään. Niin kauan kuin rajoitustoimia jatketaan tartuntamääriin, ei terveydenhuollon kuormitukseen perustuen, on selvää että jollakulla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Hyvä, että korona leviää nyt kesätapahtumissa railakkaasti niin, ettei jäljitys enää pysy perässä. Ollaan menossa kohti normaalitilannetta siis.

Vierailija
15/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisi ekan piikin vuoro. Olen kahden vaiheilla, mennäkö vai ei. Pelkään sivuvaikutuksia, kun muutenkin on ollut huono olo jo jonkin aikaa.

Vierailija
16/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koronarokotteita, kuten en muitakaan rokotteita tai yleensäkään käytä länsimaista lääketiedettä. 

Vierailija
17/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4223292

Espoolainen Sami Naukkarinen, 32, kuoli kuukausi koronarokotteen ottamisen jälkeen, omaiset pitävät syynä rokotetta – näin Espoon ja THL:n ylilääkärit kommentoivat

Vierailija
18/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ja siihen saa jäädä. Molemmista on tullut niin outoja jälkituntemuksia että kolmatta en tule ottamaan.

Mm outo hengästymisen olo ja sydämen rytmihäiriöitä silloin tällöin jota ei ole koskaan ennen ollut.

Mulla ihan sama, hengästyminen ja rytmihäiriöt! Tosin olen vasta yhden piikin saanut.

Vierailija
19/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi rokotetta. Molemmilla kerroilla olkapää oli pistoskohdasta päivän-pari arka (tietenkin). Muuten ei minkäänlaisia oireita.

Vierailija
20/20 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta tuli vähemmän oireita kuin ekasta