Olin aliarvioinut "tasoni"
Jännää. Pitkään olen vältellyt deittailua ja etenkin Tinderiin menemistä sillä en uskonut olevani kovinkaan tasokas mies. Olen toki mukava, korkeakoulutettu jne jne, mutta en uskonut ulkonäköni riittävän noille "markkinoille". Tämän vuoden puolella olenkin satsannut enemmän ulkonäkööni ja olen treenannut paljon sekä pistän vaatekaapin sisällön uusiksi. Noin kuukausi sitten päätin kokeilla Tinderiä ensimmäisen kerran elämässäni ja yllätyksekseni sain välittömästi kymmeniä matchejä joista monet johtivat myös treffeille asti. Nyt minulla olisi treffikumppani vaikka melkein joka illalle jos haluaisin vaikka vielä noin vuosi sitten luulin olevani naisten silmissä täysin yhdentekevä mies. Olin ilmeisesti aliarvioinut "tasoni"?
M32
Kommentit (24)
Ja kohta AP:stä tulee samanlainen Tinderin vakionaama kuin muistakin kukkopojista. Pissa nousee päähän ja luuleen olevansa Europaan omistaja kun on pari kertaa päässyt pöyhimään piirakkaa.
Vinkkinä: Keskity muutamaan oikeasti mielenkiintoiseen naiseen äläkä ala keräilemään niitä naisia. Pidemmän päälle se ei tee hyvää arvomaailmalle ja kohta huomaatkin olevasi 40v ja edelleen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta AP:stä tulee samanlainen Tinderin vakionaama kuin muistakin kukkopojista. Pissa nousee päähän ja luuleen olevansa Europaan omistaja kun on pari kertaa päässyt pöyhimään piirakkaa.
😂😂😂 Sit muutaman vuoden päästä ei saakaan enää ketään uutta pöyhittäväksi ja aletaan vonkaamaan niitä vanhoja hoitoja, vaan huomatakseen ettei kelpaa enää niillekään.
Osa koukuttuu siihen. Kun aina tulee uutta edellistä kauniimpaa naamaa saataville. Ei sieltä halua lähteä.