Te jotka luulette koronaa salaliitokisi selittäkää mitä siitä jokin taso hyötyisi
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse ajatella yhtään. Tämä pallo ei kestä enää tätä väkimäärää. Täytyy tehdä radikaali väestönvähennys ja jäljellejäävät kunnon liekaan, jotta jonkinlainen rauha säilyy.
Toimisi paremmin paljon tappavammalla taudilla ja ilman rokotuksia.
Paitsi jos sen rokotteen tarkoitus on väestönkasvun hillitseminen. Valtaosa tullaan rokottamaan ja jos rokote vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen, on se ihan onnistunut tehtävässään.
Huh, ei hätää siis kun on lapset jo tehtynä. Ja omia lapsiani en anna rokottaa. Haluan vielä lapsenlapsi pellavapäitä taloon juoksemaan!
- kuulostipa kauhealta, taidan olla siis rokotevastainen.Toivottavasti korona iskee.
Toivottasvasti sinä saat rokote haittoja, etkä saa apua mistään, mielisairaaksi korkeintaan leimataan. Tätä moni varmasti paheksuu, kun näin kirjoitin, mutta se taitaa olla nykyisin hyväksyttävää toivoa rokotteesta kieltäytyville jos jonkinmoista kärsimystä ja vielä ilakoida sillä. Puhkeatteko myös ilonkyyneliin aina kun joku ajaa ylinopeutta ja kolaroi tai juopuneena hukkuu yms ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja.
Ihmisten seurantaa ja käyttäytymistä varten on jo helpompiakin tapoja kuin koronarokote. Älypuhelimet ja some helpoin esimerkki.
Ihmiskunnan pienentämistä varten on jo olemassa influenssarokotteet, joita annetaan joka vuosi ja miljoonat ihmiset ympäri maailman niitä ottavat. Niissähän voi yhtä lailla olla siru, hedelmättömyyttä aiheuttava ainesosa, sekä kaikkea mahdollista.
Kauppojen erilaiset kanta-asiakasohjelmat, kortilla tai ilman. Kaikki sähköinen viestintä. Autot ovat nykyään niin kehittyneitä, että ovat älykkäämpiä kuin jotkut ihmiset. Myös kodinkoneet saa nykyään liitettyä nettiin.
Kukaan minkäänlainen salaliittoteoreetikko ei sitten käytä yllämainittuja (sekä lukuisia muita) sovelluksia ja laitteita?
Hyväksyn ihmisiltä about mitkä uskomukset tahansa, mutta jos joku tuttu alkaa tosissaan puhumaan mikrosiruista ja kertoo kuinka näki (kiinalaisella puhelimella) Youtubesta (Googlen palvelu) videon jossa niin kerrotiin.
Mikrosiru-hörhöt eivät tee mitään sen eteen ettei heitä seurattaisi ja valvottaisi ja nyt ovat siitä muka huolissaan.
Jos et halua että sinua seurataan niin;
1. luovu älypuhelimesta. Heti!
2. Älä käytä internetiä.
3. Jos on pakko käyttää nettiä, niin älä ikinä käytä ilman VPN ja TOR yhteyksiä. Sekään ei estä sinun seuraamista mutta ainakaan puhelinoperaattorisi ei voi sinua enää seurata.
4. Älä käytä pankkikortteja.
5. Älä käytä bonuskortteja.Noilla pääsee alkuun jos on huolissaan että sinua seurataan. Mutta koska 99,9% foliohatuista ei ole valmis noin toimimaan, niin mikrosirut olisivat pelkkää rahan hukkaa. Seuraaminen nykyään ei ole edes ilmaista vaan ihmiset MAKSAVAT siitä että heitä olisi helppo seurata.
Olet oikeassa, seuranta on kovin helppoa.
1. vaikea saada muuta kuin älypuhelinta ja vielä vaikeampaa saada liittymä ilman nettiä. Mulla oli liittymä ilman nettiä mutta se pakkomuutettiin netilliseksi - totta kai sitä tuli käytettyä.
2. Internettiä käytän mutta teen parhaani estääkseni seurannan siellä.
3. Toimin näin.
4. Pankkikorttia on pakko käyttää koska käteistä on vaikea saada muuten eikä käteistä aina edes saa automaatista.
5. En käytä kanta-asiakaskortteja.
Olen huolissani ja tiedostan, että minua seurataan mutta koitan tehdä siitä hitusen vaikeampaa.
En ole salaliittoteoreetikko enkä foliohattu tai kukkahattutäti. Ainakaan jos vertaan itseäni pariin muuhun tietämääni ihmiseen.
Ei sitä täällä näille tarvitse selittää. Täällä vastustaa kaikkea kritiikkia hallituksen viestintäagentit. Sitä kutsutaan totalitarismiksi. Kaikki tervejärkiset ymmärtävät kyllä erona ihmiseen istutetun jäljittimen ja laitteeseen istutetun jäljittimen välillä. No vastustajat eivät ole ymmärtävinään. Ihmiseen istutetun jäljittimen tai ohjaimen avulla ihminen voidaan pakkottaa ohjaukseen, älypuhelimella ei.
Teknologian kehittyminen vs. bioteknologia ovat kaksi eri asiaa. Nämä eivät ymmärrä tai ole ymmärtävinään asian eettistä tai moraalista puolta.
Ei ole tarvetta ymmärtää, koska mitään sirutusta ei ole olemassakaan.
Tässähän se vastaus on kuin tilattuna:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7e0b0a4e-c23f-4a6b-a7a9-f8c5a78909ed
Pfizer takoo kovaa tulosta koronarokotteella: liikevoiton kasvua 59 prosenttia
Liikevaihdon ennustetaan olevan 78-80 miljardia aiemmin arvioidun 70,5-72,5 miljardin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse ajatella yhtään. Tämä pallo ei kestä enää tätä väkimäärää. Täytyy tehdä radikaali väestönvähennys ja jäljellejäävät kunnon liekaan, jotta jonkinlainen rauha säilyy.
Paitsi jos sen rokotteen tarkoitus on väestönkasvun hillitseminen. Valtaosa tullaan rokottamaan ja jos rokote vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen, on se ihan onnistunut tehtävässään.
Huh, ei hätää siis kun on lapset jo tehtynä. Ja omia lapsiani en anna rokottaa. Haluan vielä lapsenlapsi pellavapäitä taloon juoksemaan!
- kuulostipa kauhealta, taidan olla siis rokotevastainen.Toivottavasti korona iskee.
Toivottasvasti sinä saat rokote haittoja, etkä saa apua mistään, mielisairaaksi korkeintaan leimataan. Tätä moni varmasti paheksuu, kun näin kirjoitin, mutta se taitaa olla nykyisin hyväksyttävää toivoa rokotteesta kieltäytyville jos jonkinmoista kärsimystä ja vielä ilakoida sillä. Puhkeatteko myös ilonkyyneliin aina kun joku ajaa ylinopeutta ja kolaroi tai juopuneena hukkuu yms ?
Kukaan normaali aikuinen ei todellisuudessa ole noin taantunut. Mutta kuuluhan se päivä noinkin, keksien itselleen vihollisia sieltä ja täältä. Ei sinua kukaan vainoa, toivo kuolemaasi. Kehotettu hankkiutumaan avun piiriin, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Väkilukua halutaan pienentää ja korona tappaa heikot, mutta vahvat selviää.
Se on luonnon oma keino, ei salaliitto.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nopeasti saatiin rokote kehitettyä. Ettei vaan olisi kehitelty jo vähän etukäteenkin.
Sitten "vahingossa" oho, hups, pääsee tämmöinen virus liikenteeseen, eikä rahantuloa voi estää.
Tiedoksi: tämäntyyppistä koronavirusrokotetta on kehitelty jo SARS-epidemiasta* lähtien, joka tapahtui vuonna 2003 eli melkein 20 vuotta sitten. Lisäksi nämä uudet koronavirusrokotteet saatiin markkinoille suht nopeasti, koska uuden lääkkeen käyttöön saamisen byrokratiaa eli lupamenettelyä nopeutettiin. Tutkimuksissa ei siis kiirehditty!
Kuten varmaan tiedät, SARSin aiheuttaja oli myös koronaryhmään kuuluva virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tarvitse luulla vaan tietää. Siitä on ihan todisteet.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei saatana!😂
Niin. On todisteet että esim Bill Gates tienaa rokotteilla. Ja tämä pandemia on suunniteltu Rockefellereiden toimesta jiskus kauan aikaa sitten. Mitään pandemiaa ei edes ole oikeasti.Ottakaa itse asioista selvää. Ei kukaan jaksa teille pikkulapsille selittää mitä isossa maailmassa tapahtuu. Olette lampaita.
"Koska en osaa lukea, katsoin videon, jossa joku selitti kuin pikkulapsille, millaisia satuja koronasta on keksitty. Uskoin ne täpöllä ja nyt olen tosi fiksu. Kaikki muut ovat lampaita, koska videolla sanottiin niin. Minä tein tutkinusta itse katsomalla viisi videota!"
Teet varmaankin itse tutkimusta katsomalla Ylen ja MTV:n uutiset vähintään kerran päivässä?
Katson minäkin videoita youtubesta. Eri maiden uutisia ja paikallisten kuvaamia videoita. Seuraan John Campbelliä. Hänellä on jokaisessa videossaan tieteelliset lähteet asioille. Kuuntelen myös muita asiantuntijoita. Luen eri maiden lehtiä, myös sellaisia joiden kieltä en ymmärrä(google kääntää kätsysti). Seuraan Twitterissä asiantuntijoita eri maista. Näistä kertyy minulle oma kuvani tilanteesta, ja näiden myötä aloin käyttämään maskia jo maaliskuussa 2020 ja eristäytymään. Tuolloin hallitus ja mediat vielä vähättelivät koronaa. Itse näin mitä maailmalla tapahtuu ja tein omat johtopäätökseni.
Seuraan myös koronadenialistien ja rokotekriittisten keskusteluja, joskus vilkaisen videota tokentubesta tai luen muita lähteitä. Olin itsekin rokotekriittinen, mutta kun rokotetta vastaan ei löytynyt mitään muita väitteitä kuin "uppo-nalle on propagandaa rokotteen puolesta", "rokote on pedonmerkki", "piikki tappaa" ja "piikkiproteiini leviää rokotetun hengityksestä ja on vaarallinen rokottamatttomalle" päätin että nämä perustelut eivät minua vakuuta ja suostun ottamaan pfizerin rokotteen(rokotteissa on eroa, tietty sopii naiselle, tietty tietyn ikäiselle miehelle". Rokote siis otettu ja olen tyytyväinen, turhaan epäröin.
Valtamediaa en oikeastaan seuraa, minulla ei ole ollut televisiota 15 vuoteen enkä hanki lehtiäkään. Ajattelen omilla aivoillani enkä seuraa tiettyä joukkoa tai massaa. Esimerkiksi kasvissyöjäksi ja luonnonsuojelijaksi aloin jo 30 vuotta sitten koska silloin oli jo nähtävillä mihin planeettamme on joutumassa. Vasta viime vuosina tavallinen kansa ja media on alkanut näitä ymmärtää.
Muinaisista rutoista puhuttiin ihan samat harhat, eikä kaikki uskoneet koko tautiin. Ja ihan oli oikea,luonnon luoma tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali aikuinen ei todellisuudessa ole noin taantunut. Mutta kuuluhan se päivä noinkin, keksien itselleen vihollisia sieltä ja täältä. Ei sinua kukaan vainoa, toivo kuolemaasi. Kehotettu hankkiutumaan avun piiriin, ei muuta.
Onko se sitten hyväntahtoinen vitsi, kun toivotaan, että sairastuu koronaan ja jopa kuolee? Eikö semmoisen kirjoittaja ole taantunut? Hyvin monesti olen lukenut eri ketjuista vastaavia kommenteja ja ne saa osakseen hiljaisen hyväksynnän, niinkuin tuokin johon kommentoin. Arvasinhan minä, että näin se menee.
Pitää olla omavarainen, niin ei tarvitse pelätä muiden vallan tavoittelua. .
Suomen kannattaa ryhtyä omaan rokote tuotantoon, nyt viimeistään. Samoin FFP3 hiukkas tason venttiilillisten hengitys suojainten valmistamiseen. Näin rahat jäävät Suomeen ja työllisyys kasvaa.
Nyt pitää myös kiireesti rakentaa karanteenitilat matkustajille, tulevaisuuttakin varten. Koronahan ei ole vielä sammunut, joten ehkä ehditään hyötyä näistä tämänkin viruksen aikana.
Pidetään mielummin rajat kiinni ja yhteiskunta auki. Siitä hyötyvät lopulta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten hyväntahtoinen vitsi, kun toivotaan, että sairastuu koronaan ja jopa kuolee? Eikö semmoisen kirjoittaja ole taantunut? Hyvin monesti olen lukenut eri ketjuista vastaavia kommenteja ja ne saa osakseen hiljaisen hyväksynnän, niinkuin tuokin johon kommentoin. Arvasinhan minä, että näin se menee.
...joista suurin osa itsesi kirjoittamia. Se on sitä se salaliittoilu, jos tarina ei toimikaan, se kehitellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...joista suurin osa itsesi kirjoittamia. Se on sitä se salaliittoilu, jos tarina ei toimikaan, se kehitellään.
Minä olen kirjoittanut tähän ketjuun tasan kaksi viestiä, vastasin tuohon toivottavasti koron iskee viestiin. Samapa sille kuka ne on kirjoittanut, mutta aika yleisesti kuolemaa toivotaan rokottamattomille. Ja tuskin ne on yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
Siis minua huvittaa eniten se että jotkut tavan tallaajat luulevat että heillä on jotain salaista tietoa jota maailman huippu tiedemiehillä ja lääkäreillä ei ole. Ehkä poliokin oli aikoinaan salaliitto? Ehkä joillekin maksettiin suuret summat siitä että vetivät jalkaansa niin että rokotteilla sitten rahastettiin? Ei mitään näitä tauteja ole kait olemassa ja kaikki rokotteet ovat kansan huiputtamista?
Ja rokote vastaisille sanoisin vielä että mitä jos joudutte johonkin leikkaukseen? Mistä tiedät mitä aineita sinulle annetaan kun olet nukutuksessa? Muistahan ensi kerralla ennen leikkausta pyytää tarkka luettelo kaikista aineista ja voit sitten tutkia ja ehkä kieltää tietyt aineet kun voihan olla että sinuun sijoitetaan niin mikrosiru ja seurataan tekemisiäsi. Miksi olet niin erikoinen että tekemisiäsi seurattaisiin?
Taidan ruveta yrittäjäksi ja alkaa tuunaamaan foliohattuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gab.com:ssa kertoivat noin kuukausi sitten, että syyskuussa lanseerataan COVID-21.
Tämä viestini poistettiin toisesta ketjusta alta aikayksikön, joten oletettavasti tällainen todellakin on suunnitteilla.
No siinä yhdessä koronapassin prototyyppikuvassa oli valmiiksi kohdat myös covid21-rokotuksille.
Tämä valokuva on ollut netissä nähtävissä jo pitkään, löytyy hakukoneilla. Koko koronapassin piti olla salaliittoteoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se vastaus on kuin tilattuna:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7e0b0a4e-c23f-4a6b-a7a9-f8c5a78909ed
Pfizer takoo kovaa tulosta koronarokotteella: liikevoiton kasvua 59 prosenttia
Liikevaihdon ennustetaan olevan 78-80 miljardia aiemmin arvioidun 70,5-72,5 miljardin sijaan.
Pziferin osakekurssi nousi tulosjulkistuksen jälkeen vain köykäiset 4 %. Se on todella pieni nousu pörssiyhtiölle. Liikevaihtoluvut saattavat kuulostaa pörssin suuryhtiöitä seuraamattomalle kovilta, mutta moni muu toimija on petrannut koronan takia paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut tähän ketjuun tasan kaksi viestiä, vastasin tuohon toivottavasti koron iskee viestiin. Samapa sille kuka ne on kirjoittanut, mutta aika yleisesti kuolemaa toivotaan rokottamattomille. Ja tuskin ne on yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
Sama asia kun kulkee ilman maskia kaupoissa ja muualla. Silloinhan toivoo tartuntaa ja kuolemaa muille, esim. riskiryhmäläisille. Én minä ainakaan mitään hyvää tällaisille toivo.
Salaliittoteoreetikot aiheuttavat höpinöillään kuolemaa ja vaaraa ympärilleen. Eli he ovat oikeasti uhka muille. Eihän tässä muuten välitettäisi mitään mihin joku uskoo vaikka lumiukkoon kunhan ei vahingoita muita.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi enkä tiedä oliko tämä tullut esille, mutta heti kun uutisoitiin taudin aiheuttaneen myös jälkioireina erilaisia kognitiivisia haittoja, niin tuli mieleen hyvinkin elokuvamainen skenaario, jossa tietty valtio, sanotaan nyt vaikkapa se, josta tauti lähti liikkeelle, halusi "tyhmentää" tai muuttaa zombieksi koko muun maailman ihmiset. Huh, tulipa pitkä lause....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia kun kulkee ilman maskia kaupoissa ja muualla. Silloinhan toivoo tartuntaa ja kuolemaa muille, esim. riskiryhmäläisille. Én minä ainakaan mitään hyvää tällaisille toivo.
Salaliittoteoreetikot aiheuttavat höpinöillään kuolemaa ja vaaraa ympärilleen. Eli he ovat oikeasti uhka muille. Eihän tässä muuten välitettäisi mitään mihin joku uskoo vaikka lumiukkoon kunhan ei vahingoita muita.
Aika kaukaa haettua. Ensin pitäisi olla tauti, jota levittää.
Kumpaankohan porukkaan sitä oikein liittyisi. Meinasin varata rokotukseen ajan tänään mutta jänistin. Ensin ajanvaraussivu ei toiminut vaan tunnistautumisen jälkeen heitti vain tyhjän sivun. Monta kertaa sain yrittää ja sitten kun vihdoin pääsin sisään ja piti valita paikka ja aika niin en pystynytkäån.
Nyt tuntuu siltä että kaipa jään sitten odottelemaan hörhöbileitä.