Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka luulette koronaa salaliitokisi selittäkää mitä siitä jokin taso hyötyisi

Vierailija
28.07.2021 |

Niin kertokaa toki.

Kommentit (503)

Vierailija
21/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyjiä:

* veli itäinen naapurimaamme. Ranskassa jäi juuri tubettajia kiinni valheellisten rokotejuttujen levittämisestä. Kävi ilmi, että naapurimaamme tahot olivat maksaneet juttujen levittämisestä. Eivät missään nimessä halunneet, että yhteistyöstä mainitaan.

* sekasorron ja kiistojen aiheuttajat. Jälleen sormi osoittaa itänaapuriin. Epäyhtenäinen valtio on paljon heikompi yhteistyölle ja yhteiseeen päämäärään sitoutumiseen. Syitä sekasorron aiheuttamiseen on monia.

Vierailija
22/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on lapsenuskoisia. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse ajatella yhtään. Tämä pallo ei kestä enää tätä väkimäärää. Täytyy tehdä radikaali väestönvähennys ja jäljellejäävät kunnon liekaan, jotta jonkinlainen rauha säilyy.

Toimisi paremmin paljon tappavammalla taudilla ja ilman rokotuksia. 

Paitsi jos sen rokotteen tarkoitus on väestönkasvun hillitseminen. Valtaosa tullaan rokottamaan ja jos rokote vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen, on se ihan onnistunut tehtävässään.

Vierailija
24/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse ajatella yhtään. Tämä pallo ei kestä enää tätä väkimäärää. Täytyy tehdä radikaali väestönvähennys ja jäljellejäävät kunnon liekaan, jotta jonkinlainen rauha säilyy.

Tohon tarkoitukseen korona kyllä on melkoisen surkea ja tehoton. Luulisi että olisi joku tehokkaampi virus keksitty.

Vierailija
25/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos sen rokotteen tarkoitus on väestönkasvun hillitseminen. Valtaosa tullaan rokottamaan ja jos rokote vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen, on se ihan onnistunut tehtävässään.

Ja siitä syystä rokotukset aloitettiin ikäihmisistä, kun ne on niin holtittomia lisääntymään?

Vierailija
26/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäihmiset ja riskiryhmät halutaan rokottaa koska eivät sovi eliitin orjiksi ja esim vanhusten hoito maksaa paljon. Nuoret halutaan sterilisoida eli siksi rokotetaan. Ei tällä ole tekemistä terveyden kanssa.

Vierailija
27/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketehtaat ainakin hyötyy. Ja monet muutkin toimialat.

Vierailija
29/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnissä on väestömäärän vähennys. 500milj on tavoite ihmismäärä maapallolla. Vähentäminen tapahtuu koronan varjolla. Shotteja tehdään 4kpl ja se viimeinen shotti on lopetus shotti.

Vierailija
30/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten suurimman väestönkasvun maissa ei ole rokotettu (juuri) ketään? Esim. Niger tai Mali, 0,3% rokotettuja?

Vierailija
31/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä siitä nyt hyötyisi kukaan, että voidaan säätää koronan varjolla käytännössä mitä tahansa kyttäyssysteemejä, pakotuksia ja maksuja ja pelokkaat lampaat hyväksyy. En kyllä keksi.

No kerro nyt kuitenkin. Joo, lääketeollisuus hyötyy tässä vaiheessa, mutta kuka muu?

Vierailija
32/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodi22 kirjoitti:

Käynnissä on väestömäärän vähennys. 500milj on tavoite ihmismäärä maapallolla. Vähentäminen tapahtuu koronan varjolla. Shotteja tehdään 4kpl ja se viimeinen shotti on lopetus shotti.

Koittakaa nyt päättää. Aluksi kuoleman piti tulla jo yhdestä piikistä, sitten toisesta ja vielä viikko sitten sä julistit että kolmannesta. Kätevää, kun se tollain siirtyy kokoajan.

Vierailija
33/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä teidän selitykset 😄.

Vierailija
34/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan varma että se on ainakin peräisin sieltä Wuhanin viruslaboratoriosta. Sitten se, onko se karannut vahingossa vai tarkoituksella, on jo toinen asia. Kummassakin lopputulos on kuitenkin täysin sama. Se kun WHO:n tarkastajilta kiellettiin pääsy sinne, vain vahvistaa käsitystäni.

Vierailija
35/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin, käsidesin ja rokotteen myyjät on ainakin hyötyneet.

Kiina on hyötynyt, kun länsimaat oli huonommin valmistautuneita koronan hoitoon. Kiinassa sairastuneet lukittiin omiin asuntoihinsa, niin leviäminen oli lievää.

Kiinan tavat ei sovi länsimaiseen vapaus-käsitykseen.

Tarkoitatko, että korona-aikaan myydyt koronalta suojautumista helpottavat tuotteet tekevät koronasta salaliiton?

Vierailija
36/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten suurimman väestönkasvun maissa ei ole rokotettu (juuri) ketään? Esim. Niger tai Mali, 0,3% rokotettuja?

Älykkyysosamäärältään tyhmimmistä kansoista jää eliitille helposti hallittavaa työvoimaa.

Vierailija
37/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskin, käsidesin ja rokotteen myyjät on ainakin hyötyneet.

Kiina on hyötynyt, kun länsimaat oli huonommin valmistautuneita koronan hoitoon. Kiinassa sairastuneet lukittiin omiin asuntoihinsa, niin leviäminen oli lievää.

Kiinan tavat ei sovi länsimaiseen vapaus-käsitykseen.

Tarkoitatko, että korona-aikaan myydyt koronalta suojautumista helpottavat tuotteet tekevät koronasta salaliiton?

Juuri sitä tarkoitan. Samaan tapaan melanooma on salaliitto, sillä aurinkovoiteen myyjät ovat hyötyneet. Tämä on tieto.

Vierailija
38/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää.. ottaisitko itse selvää kuten hekin joita pyydät selittämään ovat tehneet. Mut niin helpompi odottaa tarjoilua kuin kokata itse.

Mut niin helpompi olla selittämättä kun ei mitään järkevää selitystä ole olemassa.

Vierailija
39/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitten olisi kannattanut aloittaa väestöräjöhdysmaista? Miksi eurooppalaisia pitää vähentää kun Afrikassa populaatio kasvaa? Ei ole rokotteita sinne ihan heti luvassa, jos koskaan.

Vierailija
40/503 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä siitä nyt hyötyisi kukaan, että voidaan säätää koronan varjolla käytännössä mitä tahansa kyttäyssysteemejä, pakotuksia ja maksuja ja pelokkaat lampaat hyväksyy. En kyllä keksi.

Millaisten kyttäyssysteemien alaisena olet? Millaisia maksuja on säädetty ja kuka on säätänyt maksamiasi ? maksuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän