Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko baareissa käyvät varatut miehet suurimmaksi osaksi pettäjiä?

Vierailija
28.07.2021 |

Olen 35 v naimissa oleva nainen ja hyvä ystäväni erosi noin puoli vuotta sitten aviomiehestään. En ole moniin vuosiin kulkenut baareissa kuin ehkä kerran pari vuodessa. Nyt olen kulkenut ystäväni pyynnöstä hänen seuranaan useammin ja ei voi, kun ihmetellä näitä varattuja, perheellisiä miehiä, jotka tulevat häpeilemättä iskemään.

Minulle on ok, jos kavereina jutellaan ja tanssitaankin, mutta järjestäen alkaa jossakin vaiheessa iltaa kädet eksyä reidelle tai vyötärölle tai ihan suoraan sanotaan, että mä niin haluan sua!!! 😱

Ja oma niin kuin miestenkin parisuhdestatus on kyllä selvillä molemmilla, että siitä ei ole kysymys, etteivätkö tietäisi, että olen naimisissa. Joukkoon mahtuu myös näitä, jotka tuntevat minut ja miehenikin, mutta ei näytä haittaavan! Kun olen tilanteessa sanonut, että mehän olemme molemmat varattuja, niin yleisin vastaus on, että ei kenenkään tarvitse tietää.

Olen ollut tästä aidosti yllättynyt. Täytyy kyllä sanoa, että on ollut silmiä aukaisevia reissuja! Luotan omaan mieheeni, mutta tätä touhua, kun on nyt katsellut, niin väkisinkin hiipii mieleen ajatus, että niin, mitähän se oma mies niissä poikien illoissa puuhaa. En haluaisi ajatella niin, mutta luultavasti monet naiset ajattelevat, että ei minun mieheni petä, mutta kuinkas ollakkaa!

Huoh! Pakko oli purkaa tätä ihmetystä, kun on omasta kuplastaan poistunut 😅

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla