Olisi mukavaa, kun joskus asiakaspalvelija olisi romani tai huivipäinen nainen
Tulisi tunne, että kaikki puhaltaa yhteen hiileen. Nyt tulee tunne, että veroja saa kyllä maksaa, töitä tehdä ja lukea solvauksia suomalaisista naisista/miehistä.
Kommentit (22)
MIten ne solvaukset suomalaisista liittyvät huivipäiseen asiakaspalvelijaan?
Mietippäs kolmonen sitä. Se oli minun aloitukseni, ei sinun.
Missä siellä Helsingissä? Helsinki on niin lähellä, että tulen heti katsomaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:43"]Missä siellä Helsingissä? Helsinki on niin lähellä, että tulen heti katsomaan.
[/quote]
Stockmannilla näin viimeksi hijabiin pukeutuneen myyjän.
Eivät somalit ja mannet tee töitä, he ovat ylimystö, jota suomalaiset elättävät.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:42"]Mietippäs kolmonen sitä. Se oli minun aloitukseni, ei sinun.
[/quote]
En minäkään tajunnut asioiden yhteyttä.
T. 2
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:42"]
Mietippäs kolmonen sitä. Se oli minun aloitukseni, ei sinun.
[/quote]
Joo, niin mietin. Ja ihan kommenttiakin kirjoitin siitä kuinka kovasti mietin. Keskustelupalstahan tämä on. Avauksesi on ihan todella sinun omasi, en missään nimessä halua sitä omia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:43"]
Missä siellä Helsingissä? Helsinki on niin lähellä, että tulen heti katsomaan.
[/quote]
Myös Espoossa on.
Espoossa on myös, esim. nuoria pikaruokalakassoina ja postin tiskillä. Tule ihmeessä katsomaan niin saat avarrettua maailmankuvaasi.
ei huivipäisiä naisia asiakaspalveluun eikä muutakaan kaapuporukkaa. Niitä käytetään jo nyt terrorismin välineenä enkä halua pelätä, että kaavun alla kulkeekin mies/nainen pommi mukana. Eiköhän ole ihan hyvä, että kaapuporukka elelee muiden rahoilla ja pureskelee kotona khattia, vähiten harmia.
Vantaalla Jumbossa on ihan useampia huivia käyttäviä neitosia asiakaspalvelutehtävissä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:52"]
ei huivipäisiä naisia asiakaspalveluun eikä muutakaan kaapuporukkaa. Niitä käytetään jo nyt terrorismin välineenä enkä halua pelätä, että kaavun alla kulkeekin mies/nainen pommi mukana. Eiköhän ole ihan hyvä, että kaapuporukka elelee muiden rahoilla ja pureskelee kotona khattia, vähiten harmia.
[/quote]Miesraukka pelkää joka hetki ulkona ollessaan. Turvallisinta on heitellä rasistia typeryyksiä paskaiselta sohvalta. :D
Missä Jumbon liikkeissä on tällaisia?
Turussakin olen nähnyt huivipäisen aspan.
On näitä huivipäisiä naisia tullut vastaan, esim. kaupassa ja postissa Espoossa. Jompikumpi näistä suurista markettiketjuistakin taisi jokunen vuosi sitten lisätä työvaatevalikoimaan huivin.
Fortunassa pikkuhuopalahdessa, monessa Helsingin Lidlissä. Työpaikkaruokalassani on somalimies, toinen siivoojana, mainoksen jakajina meidän nurkilla on kaiken väristä porukkaa... Suosittelen minäkin pääkaupungkiseudulla pistäytymistä.
Huivipäisistä en tiedä, mutta ainakin eräällä pohjoisen matkailupaikkakunnalla paikalliset mustalaiset olivat asiakaspalvelijoina jo vuosikymmeniä sitten. Nyt se sukupolvi on jo eläkkeellä tai hautuumaalla, nuoremmista en tiedä, mitä tekevät.
Huivipäisiä on Pirkanmaallakin paljon.
Mulla on ollut synnytyksessä huivipäinen kätilö. Eka tunne oli pieni hämmennys, jonka jälkeen päätin, että synnyttämään tänne on tultu, ei rukoilemaan. Ihan sama siis mitä kätilöllä on päällä.
Muuta Helsinkiin, täällä sellaisia on.