Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kutsui treffeille ja jätti tulematta??

Vierailija
08.08.2014 |

siis mitä hittoa.. olen tinderissä tutustunut muutama viikko sitten mieheen jonka kanssa ollaan jonkin verran viestitelty. Nyt tänään sitten hän kysyi että lähdenkö kahville kun sattui olemaan juuri asioilla keskustassa. Mulla ei ollut muutakaan niin sanoin että joo. Sovittiin että nähdään aikaan x paikassa y. Mies sanoi että puhelimesta loppuu ihan just akku ja olin et ok, nähdään siellä kahvilassa. Mä odotin siellä vartin ! Miestä ei näkynyt missään. Mitä ihmettä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tsekkaa sut jostain kulman takaa eikä ollut tyytyväinen näkemäänsä joten häipy.

Vierailija
2/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sinne tinderiin kysymään siltä. Tai soita uudestaan ja kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pupu pöksyyn.

Vierailija
4/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin odottanut 30min. Ehkäpä saat selityksen kun hän saa puhelimeen virtaa. Nou hätä, elämässä tapahtuu välillä kaikkea jota ei voi suunnitella.

Vierailija
5/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy häneltä itseltään?

Vierailija
6/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut nolo ohareiden tekijä.

Vierailija
7/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähnyt mut kyllä ennenkin livenä :D

Ja en todellakaan mene enää mitään syitä kysymään.

Vierailija
8/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti vaan. Ukkoja on joka lähtöön. Se ei vaan uskaltanut tulla kaffelle. Pelkkä kahvin juominen kun ei tarkoita vielä mitään, ei tarvitse mennä naimisiin tms.  joten tuollainen; kävi katsomassa ja häipyi on ihan lapsellista touhua ja toivottavasti sellainen joutuu olemaan yksin piiiiiitkään.

Vierailija
9/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä mieheltä.

Vierailija
10/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ollu ainoa, jolta kysyi..

Vierailija
11/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun kerran sovin kahvilatreffit yhden netissä tapaamani miehen kanssa. En nyt muista enää vaihdettiinko valokuvia vai ei, mutta kuitenkin. Odottelin kahvilassa, eikä miestä näy eikä kuulu. Sitten huomasin että kuvaukseen sopiva hemmo pälyili peliautomaatin takana. En tiedä olisiko ikinä tullut pöytääni saakka, jollen olisi tehnyt selväksi että näin hänet... Ihan ihme tyyppi, ei treffattu toiste.

Vierailija
12/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan vastaava homma deittipalstalla "tapaamani" miehen kanssa. Viestiteltiin varmaan kuukausi ja sitten hän ehdotti tapaamista, valitsi treffipaikankin. Mä odotin siellä 50 minuuttia, laitoin lopulta tekstarin perään ja illemmalla vielä uudestaan kysyin (hymiöiden kanssa toki), että mitäs ihmettä tapahtui. Mitään vastausta ei koskaan tullut. Varmaan se sitten oli käynyt jossain puskassa kuikkimassa, miltä näytän, ja häipynyt kun näkymä ei miellyttänyt. Ihmeteltiin tätä kyllä ystävieni kanssa suuresti, koska ei mun ulkonäössäni tosiaankaan ole mitään sellaista, joka saisi miehet juoksemaan karkuun! Mutta eihän sitä lopulta voi tietää, millaisia odotuksia joillakin voi olla. Toinen mahdollisuus tietysti on, että tyyppi yksinkertaisesti jänisti. Mutta se, että mies oli niin moukka, ettei vaivautunut oharien jälkeen edes kehittämään alkeellisintakaan tekosyytä, helpotti kyllä kintaalla viittaamista koko hepulle!

Vierailija
13/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties ruma?

Vierailija
14/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs nettituttavuus teki oharit..kolmesti! Ensin perui erittäin lyhyellä varoitusajalla, lähestyi kuitenkin uudelleen ja halusi uuden mahdollisuuden. Toisella kerralla ei ilmaanutunut paikalle, mutta selitys ja tapaamishalua taas löytyi. Kolmannella kerralla kysyin saman päivän aamuna onko suunnitelma voimassa, enkä saanut vastausta. En mennyt itsekään.

Sen jälkeen en enää vastannut hänen viesteihinsäkään.

Vierailija
15/15 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki eräs nelikymppinen mies oharit. Oltiin tavattu pariin otteeseen. Asuttiin eri paikkakunnalla ja mennessäni hänen paikkakunnalleni ehdotin tapaamista. Miehelle treffit sopivat ja edellisenä päivänä vielä oli ok.

No, sitten odottelen ja odottelen. Kymmenen minuuttia odotettuani soitan hänelle. Tulee epäuskottavaa selitystä, kuinka oli joutunut lähtemään äkillisesti töihin, kun siellä oli ollut hätätilanne. Ööh. Siis niin "hätätilanne", ettei ollut ehtinyt edes viestiä laittamaan, että peruisi treffit. 

Jäi jotenkin tosi outo kuva koko ihmisestä. Varsinkin kun hän olisi voinut ihan helpostikin vaikka sanoa, ettei tapaaminen sovi. Sitten harmittelin sitä, että olin itse hänelle treffejä ehdottanut ja vielä perään soittanut, kun häntä ei paikalla näkynyt. Oppia ikä kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan