Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen Holapan teosta Ystävän muotokuva. Miksi tässä on insestiä?

Vierailija
08.08.2014 |

Olen nyt siinä kohdassa, kun Asserin ja hänen sisarensa tiet eroavat. Voisiko joku selittää, miksi tässä oli insestiä ja mitä sen oli tarkoitus symbolisoida tai tuoda esille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaisi kertoa?

Vierailija
4/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että se liittyy jotenkin päähenkilön homouteen? Kun siihen aikaan ja valitettavasti yhä uskotellaan että homous on väärin. Jonkunlaista henkistä hukassa olemista oman seksuaalisuuden kanssa.

Eli uskon että kertoo siitä että vaikka päähenkilöt rakastivat toisiaan, he tiesivät etteivät voi olla koskaan yhdessä. Ja se aiheutti häpeää yms. Vähemmästäkin menee kuuppa sekaisin.

Vierailija
5/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:51"]Mä uskon että se liittyy jotenkin päähenkilön homouteen? Kun siihen aikaan ja valitettavasti yhä uskotellaan että homous on väärin. Jonkunlaista henkistä hukassa olemista oman seksuaalisuuden kanssa.

Eli uskon että kertoo siitä että vaikka päähenkilöt rakastivat toisiaan, he tiesivät etteivät voi olla koskaan yhdessä. Ja se aiheutti häpeää yms. Vähemmästäkin menee kuuppa sekaisin.

[/quote]

Samaa ajattelin itsekin, mutta eipä minusta ole kovin järkevää käsitellä homoutta ja insestiä rinnakkain. Ap