Miten oppia antamaan suuseksiä kun ajatus "kuvottaa"?
Mies ei vaadi minulta suihinottoa, mutta välillä toivoisi sitä. En itse nauti juurikaan suuseksistä, annan miehen nuolla jos niin haluaa. Onhan se ihan kivaa, mutta en varsinaisesti sitä kaipaa. Usein mulle tulee jopa paha mieli kun mies antaa, mutta mä en pysty ottamaan suihin. Muuten en ole mitenkään estynyt seksin suhteen, paitsi suuseksijutuissa. Haluaisin joskus ottaa mieheltä suihin ihan jo senkin takia, että hän sitä välillä toivoisi ja varmasti nauttisi. En vaan jotenkaan pysty :(. Olen joskus ottanut exältäni suihin ja en voinut ajatella mitään muuta kuin sitä, että milloin voin lopettaa ja oksennan ihan kohta. Nykyisen kanssa en ole ottanut vielä kertaakaan ja jotenkin hävettää.
En voi sietää peniksen hajua jos se on ollut housuissa koko päivän niin kyllähän se haiskahtaa vähän. Nykyiseltä mieheltäni tulee paljon eritettä ennen siemensyöksyä ja oikeasti meinaan oksentaa sperman mausta ja koostumuksesta, ajatuskin ällöttää ihan helvetisti. Kortsun kanssa vielä menisi ja varmaan pystyisinkin ottamaan suihin, mutta mikä järki siinä on? Miehelle sanoin, että kortsun kanssa voisin koittaa. Oli ihan ihmeissään ja sanoi, että eipä se nuoleminen juuri missään tunnu sitten eli turhaa.
Miten päästä tämän ongelman yli? Mies on todella ymmärtäväinen ja kertoi, että joutui aikoinaan entisten kumppaneiden kanssa ensiksi pakottamaan itsensä antamaan suuseksiä, mutta myöhemmin tottui siihen. Haluaisin tehdä miehen tyytyväiseksi ja tässä nyt ei ole mielestäni kyse esimerkiksi anaalista, sitomisesta tms mielipiteitä jakavasta jutusta vaan ihan tavallisesta jutusta.
Kommentit (69)
Painiskelin aikoinani ihan saman asian kanssa, edellisen kumppanin kanssa en todellakaan pystynyt ottamaan suihin. Oksetti ajatus.
Sitten tapasin nykyisen mieheni, ensimmäistä kertaa kun sänkyyn mentiin rohkenin ja nyt se on lähes ainut mitä haluan tehdä sängyssä! Sitä on annettu Lahti-Helsinki motarillakin .. En olisi itsestäni uskonut mutta kyllä se on aika paljon kumppanistakin kiinni. Nykyään olenkin enemmän se antava osapuoli. Se on ihanaa nähdä kun mies nauttii, sen jälkeen hän on kyllä kun koiranpetu sen jälkeen. :D
yritä rentoutua! Esileikit on aika avainsana meille joillekkin naisille, itsellenikin ainakin. Pitkä hierominen hierontaöljyllä auttaa rentoutumaan yllättävän hyvin. Eikä sängyssä touhuaminen pidä olla vakavaa! Meillä nauretaan välillä seksin jälkeen vedet silmissä kun tuntuu hyvälle ja vapauttavalle tunteelle!
Kaikenlaista...;-) Mutta miten ihmeessä suihinottoa voi harjoitella kumin kans?:-D Jos oikea taktiikka on hallussa, niin saa ilmapallon suuhunsa:-P En vaan ymmärrä miten te tuota suuseksiä harrastatte, ja enään en ihmettele miksi mua kehutaan aina ;-)
Ei niitä touhutippoja tai spermoja tarvi niellä, voi mennä loppuun ilmankin.
Olen nainen ja minusta suuseksi on ihanaa. Nykyinen mies ei sitä halua ja se on suhteemme suuri kompastuskivi. Joillekin se on seksissä hyvin tärkeää.
Siihen ei opita vaan siitä joko pitää tai ei. Etsi sellainen kumppani, joka ei pidä, niin parempi. Tuosta tulee liian suuri ongelma.
Mä yritän vain irrottaa itseni siitä tilanteesta ja olla niin kuin hammaslääkärillä. Mitä enemmän sitä ajattelen, sitä inhottavampaa se on, joten parempi kuin vain keskityn hengittämään ja miettimään sitä miten pian se lopulta on kuitenkin ohi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:09"]
Meillä harrastetaan suuseksiä oikeastaan aina seksiä harrastettaessa. Meillä on kuitenkin itsestään selvyys, että ollaan aina puhtaita. Mieheni penis ei haise tai maistu millekkään, korkeintaan siinä on pieni tuoksu suihkusaippuasta jota käyttää. Eli kunnon pesu aina! Suosittelen aloittamaan sen kumin kanssa. On olemassa myös makukortsuja ja liukkareita. Suuseksi on mielestäni iso osa seksiä ja pelkkä yhdyntä ei tuo samanlaista tyydytystä. Tämän huomaa varsinkin kun yhdyntä hankaloituu esim. Raskausaikana ison mahan takia.
[/quote]
No mä olen sitten varmaan outo nainen kun yhdyntä on mulle paaaljon nautinnollisempaa kuin suuseksi....
Unohda makukortsut, ja pistä Mynthon suuhun!
ei maistu muna eikä eritteet ja mieskin tykännee viilentävästä tunteesta.
sit ku teet sen vielä suihkussa, siihen annettu hyviä vinkkejä, luulis onnistuvan.
tsemppiä!
Olen jo 48-vuotias nainen, ja kaikissa suhteissani olen kokenut suuseksin jollain tavoin ällöttäväksi. Miehen antaessa suuseksiä itselleni, olen aina kokenut jonkinlaista häpeää asiasta ja en ole pystynyt rentoutumaan ja nauttimaan. Silloin kun olen itse antanut suuseksiä miehelle, olen aina ajatellut, että teenkö hommat oikein vai en, sekä myöskin olen tuntenut häpeää koko toimituksesta. En tiedä, mistä tämä häpeä kumpuaa, mutta suuseksi on itselleni vaikea laji.
Musta on kiihottavaa kun mieheltä tulee touhutippoja, ihan sama fiilis kuin että itse kostuu... Mä tykkään hyvällä miestä myös kädellä ja käytän touhutippoja ikään kuin liukasteena. Suihinottaessa en edes huomaa niitä touhareita. Auttaisiko että käytät runsaasti omaa sylkeäsi, joka laimentaisi/peittäisi miehen eritteet?
Kiva että sulla on ymmärtäväinen kumppani. Aloitelkaa tosiaan kortsun kanssa. Oon kyllä sitä mieltä että isoimman nautinnon suuseksin vastaanottaja saa kun huomaa toisen aidosti tilanteesta nauttivan. Sama pätee myös kun mies nuolee minua: vaistoan herkästi tekeekö pakosta vai tykkääkö hommasta...
mikähän siinä onkin että itse nauttii suihinottamisesta niin paljon???