Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia antamaan suuseksiä kun ajatus "kuvottaa"?

Vierailija
08.08.2014 |

Mies ei vaadi minulta suihinottoa, mutta välillä toivoisi sitä. En itse nauti juurikaan suuseksistä, annan miehen nuolla jos niin haluaa. Onhan se ihan kivaa, mutta en varsinaisesti sitä kaipaa. Usein mulle tulee jopa paha mieli kun mies antaa, mutta mä en pysty ottamaan suihin. Muuten en ole mitenkään estynyt seksin suhteen, paitsi suuseksijutuissa. Haluaisin joskus ottaa mieheltä suihin ihan jo senkin takia, että hän sitä välillä toivoisi ja varmasti nauttisi. En vaan jotenkaan pysty :(. Olen joskus ottanut exältäni suihin ja en voinut ajatella mitään muuta kuin sitä, että milloin voin lopettaa ja oksennan ihan kohta. Nykyisen kanssa en ole ottanut vielä kertaakaan ja jotenkin hävettää.

En voi sietää peniksen hajua jos se on ollut housuissa koko päivän niin kyllähän se haiskahtaa vähän. Nykyiseltä mieheltäni tulee paljon eritettä ennen siemensyöksyä ja oikeasti meinaan oksentaa sperman mausta ja koostumuksesta, ajatuskin ällöttää ihan helvetisti. Kortsun kanssa vielä menisi ja varmaan pystyisinkin ottamaan suihin, mutta mikä järki siinä on? Miehelle sanoin, että kortsun kanssa voisin koittaa. Oli ihan ihmeissään ja sanoi, että eipä se nuoleminen juuri missään tunnu sitten eli turhaa.

Miten päästä tämän ongelman yli? Mies on todella ymmärtäväinen ja kertoi, että joutui aikoinaan entisten kumppaneiden kanssa ensiksi pakottamaan itsensä antamaan suuseksiä, mutta myöhemmin tottui siihen. Haluaisin tehdä miehen tyytyväiseksi ja tässä nyt ei ole mielestäni kyse esimerkiksi anaalista, sitomisesta tms mielipiteitä jakavasta jutusta vaan ihan tavallisesta jutusta.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se vois käydä ensin suihkussa? Ei siinä ole mitään ällöttävää. Kamalaa jos ällöää kumppaninsa ruumiinosaa.

Vierailija
2/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on sitten väärä kumppani, jos tuolta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan sitä ehdottaa, että "lähestyt" asiaa kortsun kanssa (jos nyt siis itse tahdot). Ehkä asiaan tottuminen tosiaan saa sen mielessäsi vähemmän kuvottavaksi ja voit myöhemmin harkita asiaa myös ilman kortsua.

Vierailija
4/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan yhtä paljon exänkin kanssa ällötti jos sitä mietitte :D. Pystyin jotenkin ottammaan suihin, koska häneltä ei tullut mitään touhotippoja. Voisin tietysti pyytää miestä menemään ensiksi pesulle jne, mutta tippoja erittyy koko ajan ja meinaan vaan oksentaa.

Vierailija
5/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tekemään mitään mistä et pidä.

t. isäsi

Vierailija
6/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joo, ei yhtään auta teidän "sulla on väärä kumppani"-huutelut. Muutenkin hävettää koko ongelma ja haluaisin tietää, että onko muilla ollut samanlaista ja miten päästä tästä yli. 

-ap (kirjoitin myös viestin 5)

Vierailija
7/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä syömään edellisenä päivänä ananas ja pesemään penis ennen suohinottoa. Jos mies on ymmärtäväinen niin varmasti suostuu auttamaan sua aloittaman varovasti.

Vierailija
8/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi touhitipat ällöttää?

Vierailija
9/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tehdä mitään sellaista mikä kuvottaa.

Ja kuka nyt haluaa hikisen munan suuhunsa eli itse suostuisin lutkuttamaan vain puhdasta munaa.

Eikä sitä munaa ole pakko heti kurkkuun asti tunkea. Ja itse en anna miehen laueta suuhun koska tulisi yrjö.

Vierailija
10/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pakko sitä suuseksiä on harrastaa, jos siitä ei tykkää? sen pelon vuoksi, että mies hakee sen jostain muualta? seksi voi olla monipuolista ja nautinnollista ilman suuseksiä ja peppupanojakin.

Vierailija
11/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans halua penistä suuhuni, tai mitään muitakaan ruumiinosia. En myöskään halua, että minulle annettaisiin suuseksiä. Onneksi ei miehen kanssa kumpikaan toivota suihinottoa, eikä siinä ole mitään kummallista.

Älä ota ap paineita tuosta. Et todellakaan halua pakottaa itseäsi mihinkään mistä et pidä.

N23

Vierailija
12/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:28"]

Miksi touhitipat ällöttää?

[/quote]

Tämä on niin noloa.. Miehellä ilmeisesti erittyy myös spermaa ennen siemensyöksyä, koostumuksesta päätellen. Oikein sellaista klimppistä ja sitkeää. Tiedän olevani lapsellinen ja nolo, mutta meinaan oksentaa jos syön jotain klimppistä ruokaa. Eikä tämä ole mitään "yääk hyii ällöö"-juttu, vaan saan ihan oikeesti yökkäysrefleksin. Tämä sitten vielä yhteydessä lievään hajuun niin on todella vaikeaa.. Meinasin yksi päivä saada paniikkikohtauksen koko ajatuksesta.

-ap

Vierailija
13/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään sekä antaa ja ottaa suuseksiä. Mut varmaan se miehen peseytyminen ois eka askel. Menkää yhdessä suihkuun ja peskää toisenne ihan joka puolelta ja otat sitten siellä suihin. Mies pesis sut, hyväilis joka puolelta, että innostuisit :) Ja sit vastavuorosesti miehen. Hoitasitte siis esileikit siellä suihkussa :) Muuten mä en osaa neuvoa.

Vierailija
14/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti oli kuin minun kirjoittamani, osaan siis samaistua tilanteeseesi täysin.

Meillä mies kyllä käy ensin suihkussa, mutta en vain mahda mitään, että peniksen haju ja touhutipat oksennuttavat silti. Tokihan puhdaskin penis jollekin haisee. Ajatuksen tasolla tuo ei minusta ole siis mitenkään ällöttävää (ja muuten pidän paljon erikoisemmistakin jutuista), mutta käytännössä se haju ja iso penis suussa vain oksettavat ihan fyysisesti, vaikka kuinka yritän tsempata. Mielestäni suuseksi ei todellakaan ole erikoinen juttu tai iso pyyntö ja mielelläni miehelleni nautintoa tuottaisin, mutta en vain pysty :(.

T. Toinen samoin kokeva

Vierailija
15/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksihän on ihanaa, mutta asennoitumisesi siihen tuntuu kovin väärältä. Minä nautin suuseksin antamisesta, mutta mulla on kumppani, josta kuulen heti, mistä hän tykkää ja mistä tykkää vielä enemmän. Tämä kiihottaa minua ja kokeilen ja vien hommaa pidemmälle. Mies on ruvennut nostamaan pitkiä hiuksiani pois tieltä, että näkee mitä teen. Pelkkä ajatuskin suihinotosta saa minut jo kiihottumaan :-)

Vierailija
16/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suihinotossa pitää penis mahdollisimman syvällä niin et maista touhutippoja. Mäkin vihaan touhutippoja vaikka suihinotto on muuten ihan ok.

Vierailija
17/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele ensin kondomin kanssa (jos mies suostuu).

Vierailija
18/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tämä tulee ihan offtopicina, mutta te naiset jotka vihaatte ottaa peniksen suuhun: voisitteko kuvitella, että mielummin nuolisitte pillua? Onko se ajatuksena vähemmän ällöttävää, vaikka olisitkin hetero? Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
19/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään noloa, että ei pidä kaikesta. Noloa on olla tajuamatta, että ei todellakaan tarvitse tehdä mitään, mistä ei pidä tai ei itse halua, vaikka kumppani miten vaatisi. Noloa on myös vaatia kumppanilta sellaista, jota hän pitää kuvottavana tai ei lainkaan halua. Pakottaa ei saa.

Vierailija
20/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi tuo, että ensin kumin kanssa (tai vaikka aina). En ihan usko etteikö mitään tuntisi kumin läpi... Meni 10v etten ottanut suihin. Sit kumilla. Ja nykyään innostun itse jo ilmankin. Mutta ikinä missään tilanteessa ei saa laueta suuhuni, tietää sen ja osaa varoittaa! Samoin en ikinä voisi ottaa syvälle, oksentaisin heti. Ei ole maailman tärkein asia miehelle, mutta joskus annan juurikin koska itsekin saan niinhyvää suuseksiä ja jää itselleni muuten huono omatunto kun otan vastaan mutten anna. Sillä erotuksella, että mieheni tykkää antas eli ei joudu uhrautumaan vuokseni kuten minä.