Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia antamaan suuseksiä kun ajatus "kuvottaa"?

Vierailija
08.08.2014 |

Mies ei vaadi minulta suihinottoa, mutta välillä toivoisi sitä. En itse nauti juurikaan suuseksistä, annan miehen nuolla jos niin haluaa. Onhan se ihan kivaa, mutta en varsinaisesti sitä kaipaa. Usein mulle tulee jopa paha mieli kun mies antaa, mutta mä en pysty ottamaan suihin. Muuten en ole mitenkään estynyt seksin suhteen, paitsi suuseksijutuissa. Haluaisin joskus ottaa mieheltä suihin ihan jo senkin takia, että hän sitä välillä toivoisi ja varmasti nauttisi. En vaan jotenkaan pysty :(. Olen joskus ottanut exältäni suihin ja en voinut ajatella mitään muuta kuin sitä, että milloin voin lopettaa ja oksennan ihan kohta. Nykyisen kanssa en ole ottanut vielä kertaakaan ja jotenkin hävettää.

En voi sietää peniksen hajua jos se on ollut housuissa koko päivän niin kyllähän se haiskahtaa vähän. Nykyiseltä mieheltäni tulee paljon eritettä ennen siemensyöksyä ja oikeasti meinaan oksentaa sperman mausta ja koostumuksesta, ajatuskin ällöttää ihan helvetisti. Kortsun kanssa vielä menisi ja varmaan pystyisinkin ottamaan suihin, mutta mikä järki siinä on? Miehelle sanoin, että kortsun kanssa voisin koittaa. Oli ihan ihmeissään ja sanoi, että eipä se nuoleminen juuri missään tunnu sitten eli turhaa.

Miten päästä tämän ongelman yli? Mies on todella ymmärtäväinen ja kertoi, että joutui aikoinaan entisten kumppaneiden kanssa ensiksi pakottamaan itsensä antamaan suuseksiä, mutta myöhemmin tottui siihen. Haluaisin tehdä miehen tyytyväiseksi ja tässä nyt ei ole mielestäni kyse esimerkiksi anaalista, sitomisesta tms mielipiteitä jakavasta jutusta vaan ihan tavallisesta jutusta.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psyykkiseltä ongelmalta. Seksuaaliterapeutti osais varmaan auttaa.

Vierailija
22/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:28"]

Miksi touhitipat ällöttää?

[/quote]

Tämä on niin noloa.. Miehellä ilmeisesti erittyy myös spermaa ennen siemensyöksyä, koostumuksesta päätellen. Oikein sellaista klimppistä ja sitkeää. Tiedän olevani lapsellinen ja nolo, mutta meinaan oksentaa jos syön jotain klimppistä ruokaa. Eikä tämä ole mitään "yääk hyii ällöö"-juttu, vaan saan ihan oikeesti yökkäysrefleksin. Tämä sitten vielä yhteydessä lievään hajuun niin on todella vaikeaa.. Meinasin yksi päivä saada paniikkikohtauksen koko ajatuksesta.

-ap

[/quote]

Ootkohan sä nyt liian herkkä. Onko tämä yleistäkin? MOnet miehet kiihottuu naisen alapääntuoksustakin. Kuulostaa että nykyaikana ollaan aivan liian nipoja. Mutta ei siis paskalle tarvitse haista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:38"]

Hei tämä tulee ihan offtopicina, mutta te naiset jotka vihaatte ottaa peniksen suuhun: voisitteko kuvitella, että mielummin nuolisitte pillua? Onko se ajatuksena vähemmän ällöttävää, vaikka olisitkin hetero? Kiinnostaisi tietää.

[/quote]

No siis tässä tapauksessahan mitään ei tarvitsisi tunkea suuhun sisälle, pelkästään nuolla. Mutta kyllä mua samalla tavalla ällöttäisi naisen alakerran hajut ja eritteet, tosin koostumus on eri..

Multa lähtee kaikki halut kun ajattelen suihinottoa. Muuten olen ihan halukas seksiin ja himottaa, mutta heti jos pitäisi laittaa penis suuhun niin kiinnostus lopahtaa. Melkein samanlainen "ällötys" kuin se, että mies laittaisi vaikkapa pikkurillinsä mun perseeseen ja nuolisin pikkurillin puhtaaksi.

Varmaan pitäis aluks kokeilla niin, et mies käy pesulla. Sitten jos otan vähän aikaa suihin, mutta en vie loppuun asti ja jatkettais muuten hommia...

-ap

Vierailija
24/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:39"]

Siinä ei ole mitään noloa, että ei pidä kaikesta. Noloa on olla tajuamatta, että ei todellakaan tarvitse tehdä mitään, mistä ei pidä tai ei itse halua, vaikka kumppani miten vaatisi. Noloa on myös vaatia kumppanilta sellaista, jota hän pitää kuvottavana tai ei lainkaan halua. Pakottaa ei saa.

[/quote]

No sepä tässä onkin hassua, että haluaisin vaan en osaa/pysty. Ei tietenkään tarvitse tehdä kaikkea mitä toinen pyytää jos ei itse halua. Itse en todellakaan halua mitään pissaleikkejä ja se on ihan ok. Suihinottoa kuitenkin haluan tai haluaisin pystyä tekemään sitä.

-ap

Vierailija
25/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa heittäytyä kunnolla tai et nauti seksistä täydellisesti puolison kanssa. Itse voisin vaikka syödä avovaimon kun kiima on kuumimmillaan : )

Vierailija
26/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:28"]

Miksi touhitipat ällöttää?

[/quote]

Tämä on niin noloa.. Miehellä ilmeisesti erittyy myös spermaa ennen siemensyöksyä, koostumuksesta päätellen. Oikein sellaista klimppistä ja sitkeää. Tiedän olevani lapsellinen ja nolo, mutta meinaan oksentaa jos syön jotain klimppistä ruokaa. Eikä tämä ole mitään "yääk hyii ällöö"-juttu, vaan saan ihan oikeesti yökkäysrefleksin. Tämä sitten vielä yhteydessä lievään hajuun niin on todella vaikeaa.. Meinasin yksi päivä saada paniikkikohtauksen koko ajatuksesta.

-ap

[/quote]

Ootkohan sä nyt liian herkkä. Onko tämä yleistäkin? MOnet miehet kiihottuu naisen alapääntuoksustakin. Kuulostaa että nykyaikana ollaan aivan liian nipoja. Mutta ei siis paskalle tarvitse haista...

[/quote]

Monesti yritän tätä vaimolle kertoa, että ei sinun tarvitse olla suihkun raikas ennen jokaista yhdyntää, sitä itseä ällöttää oma likaisuus minun puolesta.

Vierailija
27/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:46"]

Et osaa heittäytyä kunnolla tai et nauti seksistä täydellisesti puolison kanssa. Itse voisin vaikka syödä avovaimon kun kiima on kuumimmillaan : )

[/quote]

Jos avovaimo paskantais sun suuhun tai homma menis tosi extremeksi niin silti kävisit yhtä kuumana? Varmaan sultakin lähtis halut, no niin lähtis minultakin. Tämä suihinotto on mulle verrattavissa melkeinpä yhtä epämielyttävään asiaan, olipa se mies kuka tahansa.  Koittakaa nyt tajuta, että tämä on ihan oikea ongelma eikä mikään "iikkh, emmä haluu koskee ton giguliin".

-ap

Vierailija
28/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:46"]

[/quote]

Jos avovaimo paskantais sun suuhun tai homma menis tosi extremeksi niin silti kävisit yhtä kuumana? Varmaan sultakin lähtis halut, no niin lähtis minultakin. Tämä suihinotto on mulle verrattavissa melkeinpä yhtä epämielyttävään asiaan, olipa se mies kuka tahansa.  Koittakaa nyt tajuta, että tämä on ihan oikea ongelma eikä mikään "iikkh, emmä haluu koskee ton giguliin".

-ap

[/quote]

Hyi vittu ! Miten voit edes suudella miestäsi, suussa saattaa olla vaikka mitä yllätyksiä Hyiiii yäk

Vierailija
29/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:38"]

Hei tämä tulee ihan offtopicina, mutta te naiset jotka vihaatte ottaa peniksen suuhun: voisitteko kuvitella, että mielummin nuolisitte pillua? Onko se ajatuksena vähemmän ällöttävää, vaikka olisitkin hetero? Kiinnostaisi tietää.

[/quote]

No siis tässä tapauksessahan mitään ei tarvitsisi tunkea suuhun sisälle, pelkästään nuolla. Mutta kyllä mua samalla tavalla ällöttäisi naisen alakerran hajut ja eritteet, tosin koostumus on eri..

-ap

[/quote]

Kiitos rehellisestä vastauksesta! Mielenkiintoista siis, että se itse tekninen suoritus on niin ällöttävä, että jopa heterona mielummin nuolisi toisen naisen pillua. :) En kyllä ihmettele, ei siinä.

Vierailija
30/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:46"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Hyi vittu ! Miten voit edes suudella miestäsi, suussa saattaa olla vaikka mitä yllätyksiä Hyiiii yäk

[/quote]

Niin ajatella, poikabakteereja :OOO

-ap, joka teki vissiin virheen kysyäkseen jotain noloa ongelmaa tältä palstalta

Vierailija
31/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää on Ap:n seksielämä

Vierailija
32/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:32"]Tämä on niin noloa.. Miehellä ilmeisesti erittyy myös spermaa ennen siemensyöksyä, koostumuksesta päätellen. Oikein sellaista klimppistä ja sitkeää. Tiedän olevani lapsellinen ja nolo, mutta meinaan oksentaa jos syön jotain klimppistä ruokaa. Eikä tämä ole mitään "yääk hyii ällöö"-juttu, vaan saan ihan oikeesti yökkäysrefleksin. Tämä sitten vielä yhteydessä lievään hajuun niin on todella vaikeaa.. Meinasin yksi päivä saada paniikkikohtauksen koko ajatuksesta.

-ap

[/quote]

Makukondomeissa on maku, koska pimppi maistaa sen? Eikun...

Vierailija
33/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:55"]

Aika köyhää on Ap:n seksielämä

[/quote]

Sä et tiedä mun seksielämästäni mitään muuta kuin sen, että en oikein pysty ottamaan suihin. Se tekee automaattisesti seksielämästä köyhän?

-ap

Vierailija
34/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta näkee, että jos ei ole omakohtaista kokemusta voi ymmärrys olla aasin tasolla. Vähän niinkuin haukuttaisiin luonnottomaksi jos ei vaikka pysty syömään oliiveja tai etanoita tai mikä se inhokkiruoka kenelläkin on.

Mutta tässä neuvoni. Ensin varovasti kondomin kanssa, perustelet miehellesi että haluat tottua asiaan eli hänen parhaakseenhan se on. Ja toki pesun kautta ensin. Ja anna itsellesi aikaa totutella, tsemppiä.

Vierailija
35/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:32"]Tämä on niin noloa.. Miehellä ilmeisesti erittyy myös spermaa ennen siemensyöksyä, koostumuksesta päätellen. Oikein sellaista klimppistä ja sitkeää. Tiedän olevani lapsellinen ja nolo, mutta meinaan oksentaa jos syön jotain klimppistä ruokaa. Eikä tämä ole mitään "yääk hyii ällöö"-juttu, vaan saan ihan oikeesti yökkäysrefleksin. Tämä sitten vielä yhteydessä lievään hajuun niin on todella vaikeaa.. Meinasin yksi päivä saada paniikkikohtauksen koko ajatuksesta.

-ap

[/quote]

Makukondomeissa on maku, koska pimppi maistaa sen? Eikun...

[/quote]

No se kondomi helpottaisi huomattavasti eikä ällöttäisi yhtään niin paljoa. Tai enhän minä tiedä, mutta ajatus ei ainakaan samalla tavalla kuvota ja uskoisin pystyväni ottamaan suihin sen kortsun kanssa. Mies vaan on toistaiseksi ollut sitä mieltä, että ei sitten suihinottoa ollenkaan. Mua ei muuten häiritse spermat pimpissä tai eritteet esimerkiksi kädellä jos tyydytän miehen. 

-ap

Vierailija
36/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä penistä ole pakko tunkea suuhun. Voisit ihan vain nuolla sitä. Paitsi jos silloinkin haju ällöttää, niin en tiedä... Makukondomin kanssa voit kokeilla, eiköhän se mies jotain silloinkin tunne.

Vierailija
37/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:00"]

Tästä keskustelusta näkee, että jos ei ole omakohtaista kokemusta voi ymmärrys olla aasin tasolla. Vähän niinkuin haukuttaisiin luonnottomaksi jos ei vaikka pysty syömään oliiveja tai etanoita tai mikä se inhokkiruoka kenelläkin on.

Mutta tässä neuvoni. Ensin varovasti kondomin kanssa, perustelet miehellesi että haluat tottua asiaan eli hänen parhaakseenhan se on. Ja toki pesun kautta ensin. Ja anna itsellesi aikaa totutella, tsemppiä.

[/quote]

Näin. Nyt tulee AV-mammojen vihat päälle, mutta esimerkiksi anaaliseksi on mielestäni huomattavasti kivempaa kuin suihinotto. Ei ällötä, mukavaa ja kiihottavaa aina välillä. Vaikka suurimmalla osalla menee varmasti toisinpäin, että mielummin suihinotto kuin anaali. Vaan ei minulla ja eihän tässä mitään logiikkaa ole.

-ap

Vierailija
38/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan suuseksiä oikeastaan aina seksiä harrastettaessa. Meillä on kuitenkin itsestään selvyys, että ollaan aina puhtaita. Mieheni penis ei haise tai maistu millekkään, korkeintaan siinä on pieni tuoksu suihkusaippuasta jota käyttää. Eli kunnon pesu aina! Suosittelen aloittamaan sen kumin kanssa. On olemassa myös makukortsuja ja liukkareita. Suuseksi on mielestäni iso osa seksiä ja pelkkä yhdyntä ei tuo samanlaista tyydytystä. Tämän huomaa varsinkin kun yhdyntä hankaloituu esim. Raskausaikana ison mahan takia.

Vierailija
39/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen penikseen jotain makuliukkaria, hyväile samalla kun otat suuhun. Tai menkää yhdessä suihkuun ja ota siellä suihin.

Mulla on myös kokemuksia pahanmakuisista peniksistä, en tiedä että mikä siihen vaikuttaa - varmaan miehen ruokavalio ja tupakointi. Kerran lensi yrjö, kun miehestä tursusi sellasta kellertävää limaa, joka haisi tuhkakupin ja mädän silakan sekoitukselle. Vois miehet itsekin vähän tutkia niitä eritteitään, ja tehdä asialle jotain.

Nykyisen mieheni penis ja sperma maistuvat ihan mielettömän hyvältä, onkohan tämä sitä "oikeanlaista kemiaa"? 

Vierailija
40/69 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että miehen eritteet ällöttää.

Mulle itelle on auttanut se, etten lussutta koko aikaa koko penistä suussani, pidän huolen että sylkeä on PALJON (laimentaa touhutippoja) ja aina välillä pyyhkäisen kädellä penistä (siis muutama runkkausliike). Ja totta kai peniksen pitää olla puhdas. Suihkussa voi koittaa myös totutella kun vesi pesee eritteitä pois. Kondomia olen joskus eksän kanssa kokeillut, mutta ällöttää siinäkin se muovi ja makukortsujen esanssit ne vasta kaameita onkin.

Toivottavasti löydät kuitenkin sinulle sopivan tavan. Onhan se kiva antaakin välillä :)