Olen 174cm/51kg ja syön 3000kcal päivässä. Haluatko kysyä jotain?
Olen 22-vuotias opiskelija. Asun yksin. Syön paljon. En liho. Kysyttävää?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:01"]Miksi syöt noin paljon kaloreita päivässä? Haluaisitko lihoa?
[/quote]
Yritän lihottaa, ei ole tuottanut tulosta.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:01"]Oksennatko?
[/quote]
En oksenna.
Mulla oli samat mitat muutamia vuosia sitten. Ja ainakin omakohtaisesti 3000 kaloria oli päivän suositus eli ei yhtään yli, jolloin ei myöskään liho. On muuten ruman näköistä olla liian laiha.
Mitat ja ikä täsmäävät tyttöystävääni, mutta et ole hän. Hän nimittäin osaisi kirjoittaa 174 cm eikä noin typerästi yhteen. Joten et ole hän, mutta erikoinen sattuma. Täten ei mitään kysyttävää, muuten olisin kysynyt, mitä helvettiä teet elvistelemässä jollain mammapalstalla. Sitten olisin itse saanut selittää yhtä hankalan jutun, huh.
Noillakin mitoilla voi muuten olla hyvän näköinen ja kurvikas. Ei lukujen perusteella arvaisi, mitä tuosta tulee BMI:ksikin...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:24"]
Mitat ja ikä täsmäävät tyttöystävääni, mutta et ole hän. Hän nimittäin osaisi kirjoittaa 174 cm eikä noin typerästi yhteen. Joten et ole hän, mutta erikoinen sattuma. Täten ei mitään kysyttävää, muuten olisin kysynyt, mitä helvettiä teet elvistelemässä jollain mammapalstalla. Sitten olisin itse saanut selittää yhtä hankalan jutun, huh.
Noillakin mitoilla voi muuten olla hyvän näköinen ja kurvikas. Ei lukujen perusteella arvaisi, mitä tuosta tulee BMI:ksikin...
[/quote]Käypä ostamassa sille kurvikkaalle eukollesi uusi vaaka, ja mietipä vielä sitä naisten BMI:n laskeskeluakin mielenkiinnon kohteena.
terv. minäkin joskus tuon painoinen ja välillä vähemmänkin, enää vain pituus pitää paikkansa.
ap: ehkäpä sullakin helpottaa lähemmäs nelikymppisenä toi vaiva.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:24"]Mitat ja ikä täsmäävät tyttöystävääni, mutta et ole hän. Hän nimittäin osaisi kirjoittaa 174 cm eikä noin typerästi yhteen. Joten et ole hän, mutta erikoinen sattuma. Täten ei mitään kysyttävää, muuten olisin kysynyt, mitä helvettiä teet elvistelemässä jollain mammapalstalla. Sitten olisin itse saanut selittää yhtä hankalan jutun, huh.
[/quote]
174cm
174cm
174cm
174cm
174cm
174cm
Vituttaako?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:27"]Mitä syöt?
[/quote]
Kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja herkkuja 1000 kalorin edestä/päivä
Liikutko paljon? Olen kateellinen. Haluaisin olla siro ja pieni näkemättä suurempaa vaivaa. Nyt mitat on 171 cm/64 kg ja kovasti yritän painoa pudottaa. :) Esim 56-58 olisi hyvä paino.
Olin samanlainen luikku mutta BMI vielä alempi iässäsi. Kolme lasta ja 17 vuotta ikää lisää on tehnyt tehtävänsä. Nyt olen jo normaalipainoinen. Nauti nyt kun voit, kyllä ne kilot joskus vielä stressaa.
Miksi syöt noin paljon kaloreita päivässä? Haluaisitko lihoa?