Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön läheinen ei ymmärrä mitä työssä käynti tarkoittaa, ja se on raivostuttavaa

Vierailija
27.07.2021 |

Ei ymmärrä, tai ei halua ymmärtää, etten ole käytettävissä milloin hänelle sopii, koska töihin nyt vaan on mentävä. En voi olla tulossa Martta mummon synttäreille maanantaina klo 13.00 koska olen töissä, niin olen paha ja itserakas ihminen joka ei välitä mummosta. En pääse PurjoPetterin rippijuhliin sunnuntaina, koska olen viikonlopputöissä, niin olen tylsä ja ikävä ihminen kun en välitä sukulaisista. En pääse kahvittelemaan torstai-aamupäivänä, niin olen kurja penikka. Kyseessä siis ikänsä loisinut äitini. Onko muilla tällaisia läheisiä`?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you

Vierailija
2/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan rauhallisesti että sinun on oltava töissa juuri silloin,etkä pääse paikalle. Onko se niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kylmä ja narsistinen aikuinen penikan ulkomuodossa. Mahtaa olla suku ylpeä vesastaan.

Vierailija
4/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas sellainen meno ollut palstalla tänä iltana, että vissiin EK palkannut kesätyöntekijöitä sheimaamaan työttömiä koko rahan edestä. Valitettavasti nämäkin kesätyöt ovat Suomen sijaan valuneet Pietarin puolelle. 

Vierailija
5/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kylmä ja narsistinen aikuinen penikan ulkomuodossa. Mahtaa olla suku ylpeä vesastaan.

Trolli se on. Ilmestyy aina päivinä, jolloin työttömyyslukemia ilmoitetaan tai maagisesta työvoimapulasta puhutaan uutisissa. 

Vierailija
6/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut vapaapäivistä? niitä voi pyytää noihin juttuihin. Toki ei ole pakko.

Vierailija
7/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut vapaapäivistä? niitä voi pyytää noihin juttuihin. Toki ei ole pakko.

Ja miksi tuhlaisin kallisarvoiset vapaapäiväni johonkin sukulaisen kissanristiäisiin? Töissäkin on kivempaa kun sellaisissa.

Vierailija
8/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea narsisti on se, joka komentelee muita ja odottaa heidän tanssivan oman pillinsä mukaan joka asiassa.

Vierailija
9/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maailmassa elät? Kaikilla ei ole varaa ottaa ommoo lommoo, kaikenmaailman hömpötyksiin. Eikä moni työnantaja sellaista edes katsele hyvällä.

Vierailija
10/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tietenkin tämän klassisen lauseen: "Olen töissä, TOISIN KUIN ERÄÄT." Ei toki auta, jos on jo eläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän