Miksi jotkut luulevat, että ihmiset haluavat nähdä kamelinvarpaan?
Kommentit (24)
Kuulostaa naisvihalta. Siihen pitää puuttua. Sinulle pitää näyttää 24 tuntia putkeen kamelinvarpaita kellopeli appelsiini -tyyliin.
Miksi luulet, että jotkut luulevat niin?
Voi jeesus. Käännä katseesi muualle. En minäkään halua rannalla nähdä paidattomia, punakoita, hikoilevia setiä, mutta onneksi osaan kääntää päätäni.
koko hiton päivän on sun kamelivarvas otsikko vilahdellut tuolla,mene ulos!
Se vaan on joillakin niin hemaiseva.
Miksi kuvittelet että haluan sinun tuijottavan kun teen salilla ohjelmaa. Urpo. Yök. Katso pois tai mene muualle kyttääjä!
Onko Korkeasaaressa kameleita? Kiinnostaako niiden varpaat ketään?
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Käännä katseesi muualle. En minäkään halua rannalla nähdä paidattomia, punakoita, hikoilevia setiä, mutta onneksi osaan kääntää päätäni.
Olet oikeassa. Ei kannata katsoa. Minäkin käännän selän välittömästi kun ilmestyt rannalle.
Ei salainen sola saa olla salainen, sitä pitää esitellä jokaiselle vastaantulijalle. Onko se silloin julkinen sola?
Ei minulla ole muutakaan näytettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei salainen sola saa olla salainen, sitä pitää esitellä jokaiselle vastaantulijalle. Onko se silloin julkinen sola?
Käytän salilla pyöräilyhousuja koska on kuuma.
Vain idiootti kuvittelee että koska hän töllää - minä haluan hänen tölläävän. 😂
Kuvitteletko myös että sinulla on oikeus koskea. Kaikenlaisia sekopäitä sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei kannata katsoa. Minäkin käännän selän välittömästi kun ilmestyt rannalle.
Hyvä:) Muuten olisit voinut nähdä sen paljon kauhua herättäneen kamelinvarpaan:D
Mistä sulle tuli mieleen, että en haluaisi katsella niitä?
Mun silmät harhautuu kyllä aina vähän vilkuilemaan kamelinvarvasta
Tai kamelikuskin