Nainen, minkä malliset rinnat sinulla on?
Kysely on siis naisille, joilla on rinnat. Valitse omia rintojasi lähinnä oleva kuvaus. Ei tarvitse olla juuri samanlaiset.
Tavoitteena ei ole vertailla, kellä on kauneimmat tms. Kiinnostaa tietää, kuinka yleisiä erityyppiset rinnat ovat. Jätetään siis törkykommentit pois. Innoituksena menaisten artikkeli erilaisista rinnoista. Tästä oli aihe vapaallakin pitkä ketju.
Vaikka aihe ei liity mitenkään seksiin, laitoin kyselyn tänne. Kummiskin joku tulee muuten nipottamaan, että ei tällaisia kysellä.
https://www.healthline.com/health/breast-shapes
Kommentit (11)
Bell Shape. Nuorena oli Archetype. Lihoin ja laihduin. 65H oli tosi monta vuotta ennen lihomista (just ja just normaalipainon puolella, sen alarajoilla), 80G isoimmillani (edelleen Archetype), 30 kg ylipainon puolella, sitten laihduin tähän kokoon (75J) ja muuttuivat Belleiksi. Painoa on kyllä vieläkin pudotettavaa ja putoaakin koko ajan hiljalleen, niin saa nähdä, mihin asettuu. Todennäköisesti tulee Relaxed tai Slender. Venyivät tosi paljon, kun lihoin, niin ei se iho enää tämän ikäisenä palaudu.
Noista on kyllä suomenkielinenkin tyypittely.
Vierailija kirjoitti:
Noista on kyllä suomenkielinenkin tyypittely.
No tää oli se, minkä löysin. En ole mikään tissiasiantuntija :D Mutta oli mun mielestä tarpeeksi selkeästi ja ytimekkäästi kuvailtu monenlaisia rintoja. Siksi valitsin tämän.
Jahas, täydellistä archetypeä enemmistö..mitenkäs muutenkaan kun kyseessä vauva.fi naisia ;)
Kiva kun on tullut lisää vastauksia. Pätee aika paljon omiin havaintoihin saunassa ja uimahalleilla.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, täydellistä archetypeä enemmistö..mitenkäs muutenkaan kun kyseessä vauva.fi naisia ;)
Sivustollahan luki että on se yleisin muoto naisilla ja että tämän mukaan valmistetaan myös rintaliivit. Ei siis ihme että täällä myös suurimmalla osalla tämä.
En tiedä noista malli nimikkeistä mitään, mutta kun kävin subissa syömässä niin oli kiva katella ku tyttö täytti mun sämpylää rivakasti ja sillä oli aika isot tissit ja löysähköt liivit..kivasti hyllyivät paidan alla ja selvästi alkoi nöpöttämään nännit joko siitä heilumisesta tai minun läsnäolosta ;) ..olisi voinut minun puolesta täyttää kauemmin sitä sämpylää..en saanut silmiä irti niistä rinnoista..kauniit olivat joka tapauksessa vaikken mallinimikettä tiedäkkään
Vierailija kirjoitti:
En tiedä noista malli nimikkeistä mitään, mutta kun kävin subissa syömässä niin oli kiva katella ku tyttö täytti mun sämpylää rivakasti ja sillä oli aika isot tissit ja löysähköt liivit..kivasti hyllyivät paidan alla ja selvästi alkoi nöpöttämään nännit joko siitä heilumisesta tai minun läsnäolosta ;) ..olisi voinut minun puolesta täyttää kauemmin sitä sämpylää..en saanut silmiä irti niistä rinnoista..kauniit olivat joka tapauksessa vaikken mallinimikettä tiedäkkään
Ehkä ne oli tuo round..
Jännää, että epäsymmetriset on tuossa listassa oma kategoriansa, vaikka minkä tahansa malliset rinnat voi olla kooltaan eri paria. Sanoisin että mulla on asymmetrical side set.
Otanta on vielä hyvin pieni, mutta näyttäisi siltä että archetype on yleisin. Ainakin se on yleisin taiteessa, eli ihan mahdollista.