Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku halveksisi ammattiopistosta valmistuneita?

Vierailija
07.08.2014 |

Täälläkin ajoittain on ollut naurettavia ketjuja, joissa pilkataan ammattiopiston tai entisen ammattikoulun käyneitä. Voisiko joku heitä mahdollisesti halveksiva selittää lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä ihmeen halveksittavaa ammattilaisessa on? Ettekö oikeasti arvosta sitä, että joku leikkaa hiuksenne hyvin, antaa teille hyvän kasvohoidon, korjaa autonne, kuljettaa bussianne, rakentaa talonne, mökkinne jne. Mitä ihmeen halveksittavaa missään ammattitaidossa voi oikeasti olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amikset kyllä kusettaa hinnoissa 100-0

Vierailija
2/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide on, että "kuka vaan" voi leikata hiuksia, ajaa rekkaa tai rakentaa talon. Eipä noihin mitään erikoisia kykyjä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä halveksii. 

Vierailija
4/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikoulut on hieno asioita! Duunareita tarvitaan enemmän, ei ylempiä vaikka itse semmoinen olen!

Vierailija
5/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valmistuin amiksesta it-alalle, eikä ne lukiolaiset kyllä ylläpidä mm sairaalan servereita kunnossa. Silti olen "paska amis" :)

Vierailija
6/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minusta amiksen käyneet vvoivat olla ylepitä itsestään. Itselläni on monta fiksua opiskelijaa. t. amiksen ope

Vierailija
7/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:05"]Amikset kyllä kusettaa hinnoissa 100-0

[/quote]

Pitäiskö putkarin veloittaa vain osista? Työ ei ole minkään arvoista? Alaiset eivät tarvitse palkkaa? Bensa on ilmaista?

Vierailija
8/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, amiksen ope, joka on sitäieltä, että hänen oppilaansa ovat fiksuja! Harvinaisuus, jollaiseen en ole vielä törmännyt, vaikka oma poiikani opiskelee amiksessa ja olen itse tehnyt paikallisen ammattikooulun kanssa yhteistyötä erinäisissä hankkeissa. Yleensä siellä opettajat vaan haukkuvat oppilaitaan luusreiksi sekä naamatusten että selän takana. 

Kaipa ne halveksijat tosielämässä ovat aika harvassa. Itse näen kunnon koulutuksen onnellisuuden avaimena, mutta halveksimaan en silti ketään ryhdy ja jos joku vaittaa olevansa onnellinen duunarina niin eipä mun kompetenssilla vataankaan väitetä.

Vierailija
9/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:05"]

Mielipide on, että "kuka vaan" voi leikata hiuksia, ajaa rekkaa tai rakentaa talon. Eipä noihin mitään erikoisia kykyjä tarvita.

[/quote]

Mahtavaa. Kutsun sinut mielelläni esittelemään taitojasi, jotka lienevät melko huikeat :). Tai voisit vaikka järjestää näytöksen, tuskin olen ainoa joka haluaisi tällaisen multitalentin tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä