Koronarokotuksen jälkeen turvonnut solisluun seutu! Kääk!
Eilen kakkosrokotus ja tänään huomasin rokotuspuolen solisluuni yläpuolella turvotusta!! Onko normaalia?!
Kommentit (38)
Mulla muutamilla tutuilla tullut kainalon alueelle kipua tai imusolmuke turvotellut. Menee ohi muutamassa päivässä, ei pelkoa.
Mulla lauantaina.
Kainalon imudsolmuke oli turvonnut vuorokauden ja kipeä
Samoin käsi.
Todella väsynyt olo koko seuraavan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muutamilla tutuilla tullut kainalon alueelle kipua tai imusolmuke turvotellut. Menee ohi muutamassa päivässä, ei pelkoa.
Miksi se turpoaa.
Sehän muutoin olisi merkki tulehduksesta.
Imusolmuke varmaan turvonnut. Pfizerin jälkioireita, ei vaadi toimenpiteitä, jos alkaa pienemään itsestään, kuten lähes aina käy.
Mahtaa olla jännää nyt loppuelämän kyttäillä noita oireita ja haittavaikutuksia. Ihan koska vaan voi tästedes tulla mitä tahansa. Good luck.
Kyllä aika erikoisia oireita joillakin on ollut
On se outoa.
Kaksi vakavampaa tiedän myös mutta yhteyttä ei tietysti voi sanoa.
Se tarkoittaa että puolustuskykysi aktivoituu, suorastaan suotava reaktio rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia on. Katoaa muutamassa päivässä.
Millä perustelet normaalin.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa että puolustuskykysi aktivoituu, suorastaan suotava reaktio rokotteesta.
Ai vaikka tulee pieni infarkti niin sehän on vaan suotavaa koska aine toimii 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se turpoaa.
Sehän muutoin olisi merkki tulehduksesta.
Sehän on tulehdus. Toivottavasti pahempaa ei tule, koska se piikki ei todellakaan ole turvallinen kaikille.
Siskolle oli tullut kaulaan patti kun oli mennyt viikko ekasta rokotuksesta. Ja varasi jo lääkärin mut patti kerkesi kadota eikä tarvinnutkaan mennä. Imusolmuke ja ei harvinainen haittavaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka tulee pieni infarkti niin sehän on vaan suotavaa koska aine toimii 😄
Mieluummin pieni infarkti rokotteesta kuin iso itse viruksesta, sanoi jo Sokrateskin. Terkkuja sinne itänaapuriin!
Se piikki laitetaan olkavarren lihakseen ja sillä ei ole mitään tekemistä solisluun yläpuolella olevan lihaksen kanssa.
Kainalon alueen imusolmuke on ihan eri asia.
Lääkäriin, heti.
Toi Venäjä-juttu on aika väsynyt, mutta menköön kun ette muutakaan keksi.
On