Käsilaukkuni sisältö, mitä puuttuu?
Kääntöveitsi, korvatulpat, laskuvarjokankaasta tehty kassi, 25 metriä nyöriä, kumihanskat, hammaslankaa, litra polttonestettä, passi, seri-stripejä, tekniset pitkät alushousut, paineside ja moottorisahan teräketju.
Vielä on vähän tilaa, mitä suosittelette, mammat? Olenko unohtanut jotain olennaista?
ww
Kommentit (19)
Avaimet, kukkaro, puhelin, meikit, yöpymistarvikkeet jos olet menossa yöksi pois kotoa.
Vaihtovaippa, varmuuden vuoksi terveyssiteitä, vaihtoalushousut, laastarit, puhdistuspyyhkeitä, vesipullo, kynä, hiuskampa, kynsiviila, huulirasva, särkylääkettä, närästyslääkettä, peili... Nenäliinat, vanhoja kuitteja tai muita lappuja, jos tarviikin kirjoittaa jotain ylös... :P
vanhoja kuitteja
Ahh, olinpa huolimaton! Lisään heti...
ww
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:58"]Avaimet, kukkaro, puhelin, meikit, yöpymistarvikkeet jos olet menossa yöksi pois kotoa.[/quote]
avaimet on salaisessa piilossa, kukkaro taskussa, samoin kuin puhelin. Meikit? Unohdin mainita että olen luonnonkaunis kuin nymfi kesäisellä niityllä.
puhallettava kumivene
kokoontaitettavat airot
muumi tarrakirja
kahvakuula
muumi tarrakirja
kahvakuula
kiitos tästä! Ilman näitä olisi vaikeaa. Hyvin, hyvin vaikeaa.
ww
Helmet
Mulla on perinnöksi isoäidiltä saadut "aidot keinotekoiset helmet" (genuine simulated pearls). Nämä otan ilman muuta käsilaukkuun. Ja muistelen rakasta mummia.
ww
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:30"]
Helmet
Mulla on perinnöksi isoäidiltä saadut "aidot keinotekoiset helmet" (genuine simulated pearls). Nämä otan ilman muuta käsilaukkuun. Ja muistelen rakasta mummia.
ww
Ropsauta kassin pohjalle hiukan piipputupakkaa, niin (iso)pappakaan ei unhoitu.
punainen huulipuna.