Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin haluaisin antaa periksi ja ahmia roskaruokaa ja mättöä

Vierailija
07.08.2014 |

Laihduttanut olen jo -26 kiloa, eli olen 80 kiloinen ja vielä on kymmenisen kiloa jäljellä. Hyvin on mennyt tähän asti, mutta nyt on motiavaatio kadonnut sekunnissa. Kävin just mäkkärissä, ostin kerrosaterian ja donitsin kotiin, tuossa ne on odottamassa. Tiedän että mulla tulee sairaan huono omatunto jos syön tuon, mutta toisaalta ajattelen että eikö kerran vuodessa saisi syödä tämän... Syötänkö miehelle ja lapselle vai vedänkö huiviin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vähäsen, ja teet hikilenkin päälle damage controllina, hihii

Vierailija
2/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ja harrasta illalla rankkaa urheilua. Sillein voit syödä kaikkea roskaruokaa. Osa ruoista laittaa väsyttämään mutta on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä huiviin vaan ja hyvällä omalla tunnolla. Aivan hyvin voi kerran kuussa pitää mättöpäivän ja sitten taas jatkaa ruokavaliolla. Mä huomasin karpatessani että kun piti hiilaripäivän niin se paino rupesi taas tippumaan nopeammassa tahdissa sen jälkeen.
Kaikesta elämässä ei voi luopua, ei voi nipottaa joka aisiasta.

Vierailija
4/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun herkuttelet niin pari päivää myöhemmin olet siinä kunnossa kun haluaisit :) Kyllä aina välillä pitää syödä herkkuja, että jaksaa taas motivoitua laihduttamiseen.

Vierailija
5/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ei haittaa mitään, kaksi kertaa on jo paha tapa.

On sulla kyllä käsittämätön itsekuri jos ne on edelleen siinä pöydällä! Mä olisin vetänyt huiviin varmaan jo matkalla.

Päätä itse. Ei sun laihdutus kertaan kaadu. Hienon työn olet tehnyt jo tähän mennessä!

Vierailija
6/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ennenku jäähtyy! Välillä saa syödä vapaammin, kunhan ei jää putki päälle.

Vierailija
7/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt ne vaan, mutta sinun pitäis syödä enemmän ja proteiinia ja rasvaa jos tulee tuollaisia mielitekoja. Jos kituuttaa niin silloin tulee tuollaisia hillitsemättömiä mielitekoja. Mutta ei se yksi ateria vaikuta, sitten vasta jos syöt pari viikkoa noin.

Vierailija
8/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti onko siitä sinulle enemmän iloa vai pahaa mieltä? Jos oikeasti iloa niin herkuttele ja hyvällä omallatunnolla, huomena sitten taas kevyemmin! Ei se ole luovuttamista.

Mulla kans tekee niin tiukkaa pysyä erossa suklaasta...

Vierailija
9/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syöt vaan! Mä syön kerran viikossa herkkuja ja paino laskee silti tasaseen tahtiin. :) Nyt kun olen vähentänyt herkkujen syömistä ei niitä tee edes mieli niin paljon. :) Ei tollanen yks herkkuhetki mitään tee :)

Vierailija
10/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BigMac-ateriassa* (normiranut, light-juoma) ja suklaadonitsissa on 1045 kcal. Jos et ole ihan hulluna syönyt tänään, tuo mahtunee vielä budjettiisi. Ei se tietty ravinteikasta ruokaa ole, mutta.

* jos BigMac = kerrosateria?

Vierailija
11/11 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutuksesi perustuu tahdonvoimaan, tulet epäonnistumaan ennemmin tai myöhemmin. Terveet elämäntavat mahdollistavat sen, että välillä voi syödä kerrosaterioitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan