Mies, tykkäätkö olla mies?
Kommentit (20)
Homostellessa ihan kivaa. Naisten kanssa painajainen.
eipä se ole mitenkään sen ihmeellisempää
se naisena tai miehenä olo
tykkään pissitä lavuaariin
Kyllä, mutta sikäli ikävää, etten voi olla h u o r a .
Tykkään olla mies.
Olisi tietysti mielenkiintoista kokeilla millaista on olla nainen, mutta se vaatisi elämisen kokonaisen eliniän naisena.
Koska en tiedä millaista on olla nainen en oikein tiedä saanko siitä mitään nautintoa että olen erityisesti mies, luulen että en.
Jos joku nainen pääisi edes hetkeksi miehen vartaloon, ei hän haluaisi sieltä koskaan pois.
mies53v
Jos mies niin on mies eikä sille mitään voi.
En erityisesti. Ei tässä mitään hohtoa ole. No vähän paremmat ruumiin voimat mutta mitä niilläkään nykyään tekee.
Tarpeiden tyydytys on helppo, varma ja nopea toimitus. Miehenä myös enemmän lihasta ja voimaa. En valita.
en olisin ennemin kuuma japsu tyttö
Enpä oikeastaan. Jos saisin päättää, niin olisin ainakin syntynyt eri aikaan. Vaikka 100 tuhatta vuotta sitten. Silloin naiset olivat vielä naisia, uskoakseni.
En erityisemmin tykkää, mutta ei kauheasti harmitakaan. En ole erityisen "miehekäs" mies (en harrasta perinteisiä miesjuttuja, vaan taiteita enkä tunne itseäni luontevaksi äijäporukassa, vaan ulkopuoliseksi) ja nuorempana välillä mietin paljonkin, että olenko oikeassa kehossa. Nyt vähän alle nelikymppisenä perheenisänä olen hyväksynyt, että näin on ihan hyvä.
Kyllä!
En halua olla kukaan muu kuin se, joka olen.
Tämä on sellaista potentiaalin maksimointia
ja realisointia.
En tykkää yhtään. Ehkä silloin tykkäisin, jos en olisi valkoinen, lihaa syövä heteromies. Valkoisena lihaa syövänä heteromiehenä elämä on nykyisin yhtä painajaista.
En tiedä mutta tilasin hesarin