Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet alipainoisista naisista??

Vierailija
27.07.2021 |

miksi he minua välttelee? koska olen pitkä?? t.nainen 180cm paino 58kg

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutko baateissa iskettävänä? Onko tinder?

Vierailija
2/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heilutko baateissa iskettävänä? Onko tinder?

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn paino kohdalla mutta monelle miehellä liian pitkä. Erityisesti alle 185cm miesten itsetunto kärsii jos näinen 180cm.

Vierailija
4/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän toi pituus karsii osan miehistä. Alipaino alkaa ainakin itellä tökkiä siinä vaiheessa kun vartalon muodot ei ole enää pehmeitä vaan luut alkaa törröttää esim lantiolla.

Vierailija
5/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä enemmän toi pituus karsii osan miehistä. Alipaino alkaa ainakin itellä tökkiä siinä vaiheessa kun vartalon muodot ei ole enää pehmeitä vaan luut alkaa törröttää esim lantiolla.

ei törrötä luut

Vierailija
6/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APn paino kohdalla mutta monelle miehellä liian pitkä. Erityisesti alle 185cm miesten itsetunto kärsii jos näinen 180cm.

onko olemassa hyvä itsetuntoisia miehiä?

Vierailija
7/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei törrötä luut

No sitten en aikanaan itse välttelisi käytössä olevilla tiedoilla (joita on hyvin ohuenlaisesti).

Vierailija
8/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä rakastetaan, ei painoa. Paino nousee ja laskee kaikilla.

Vierailija
9/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. On myös olemassa pitkiä miehiä sekä miehiä joita kiihottaa se jos nainen on pitkä, jopa pidempi kuin mies.

Vierailija
10/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori kun tuollaisia murehdit.

Vierailija
11/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. On myös olemassa pitkiä miehiä sekä miehiä joita kiihottaa se jos nainen on pitkä, jopa pidempi kuin mies.

ovatko he dominoitiin päin? kun se ei itseä kiinnosta,

Vierailija
12/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki miehet on aina tykänneet hoikasta (ehkä vähän liiankin) olemuksestani. Varmaan jotain pervoa ajatusta. Tosin olen kyllä lyhytkin, noin 160 cm. Pisin mies oli 190 cm joka aina sanoi että pieni kokoni oli jotenkin kiihottavaa vallan näkökulmasta. Et ei se laihuus takuulla ole este. Mut olet pitkä, etsi sinua pidempiä miehiä.

Vierailija
13/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki miehet on aina tykänneet hoikasta (ehkä vähän liiankin) olemuksestani. Varmaan jotain pervoa ajatusta. Tosin olen kyllä lyhytkin, noin 160 cm. Pisin mies oli 190 cm joka aina sanoi että pieni kokoni oli jotenkin kiihottavaa vallan näkökulmasta. Et ei se laihuus takuulla ole este. Mut olet pitkä, etsi sinua pidempiä miehiä.

Sairasta!

Vierailija
14/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään harrastaa seksiä todella hoikkien naisten kanssa. On kiihottavaa nähdä kuinka oman terskanpään liikkeen pystyy havaitsemaan hoikan naisen mahanahan alta. Suorastaan lumoava näky. Selkäpuolelta sitä ei näe niin hyvin.

Vierailija
15/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikka nainen vaan kiihottaa, ei voi mithään! Mutta ei anorektinen. Ei lantioluiden ja solisluiden törrötystä kiitos eikä lautapersettä. Vähän lihasta mutta muuten laiha, namnam!

Vierailija
16/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 ja 50. Peffa on, mut muuten aika laiha.

Vierailija
17/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin refluksista. Oksennan aina nähdessäni lihavan tai ei edes hieman "normaalin "painon ylimenevän naisen. Suomalaiset naiset on pahin ympäristö missä olen ikinä asunut.

Vierailija
18/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20-25 on ihanteellinen naiselle.

Vierailija
19/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla menestyvillä miehillä on itseään pitempi nainen.

Vierailija
20/62 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei saisi sanoa ääneen koska kehopositiivisuus, mutta mielestäni nainen ei yksinkertaisesti voi olla liian laiha - ja tätä mieltä on suurin osa ikäluokkani miehistä (40-60). Sirous kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä