Tove Jansson: Hän ryyppäsi, harrasti seksiä ja sikaili :(
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014080718547611_vi.shtml
Nyt loppui muumimukeilu tässä perheessä :(
Kommentit (120)
Kylli-tätikin eli täyttä elämää.
Harrasti seksiä?! Eikä, voi himputti! Kaiken muun mä olisi kestänyt..
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:16"]
[/quote]
Ja vieläpä naisen kanssa...
Hieno ihminen, uskalsi olla oma itsensä nykyistäkin ahdasmielisemmässä Suomessa.
Miksi kukaan ei ota lesboutta esiin?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:16"]
[/quote]
Ja vieläpä naisen kanssa...
Hieno ihminen, uskalsi olla oma itsensä nykyistäkin ahdasmielisemmässä Suomessa.
[/quote]
Sekin vielä :( mä luulen että joudun jättämään mieheni ja toteuttamaan homoseksuaalisia taipumuksiani nyt. Niitä mitkä muumien katsominen on varmasti aiheuttanut, oon vaan haudannut ne johonkin. Äkkiä terapiaan kaivamaan ne esille ja harrastamaan villiä känniseksiä naisten kanssa. Huomaa monikko.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:20"]
[/quote]
Onko se muka ollut joku salaisuus? Kaikkihan tietää Toven ja Tuulikin pitkästä suhteesta. Oletko asunut pullossa?
Eivät muumimukit turhaan ole naisparien suosiossa.
Mulle oli yllätys, että hänellä oli myös miesrakastajia. Esim. joku Jaques.
Mä luin joskus tutkimuksen, jonka mukaan Muumeja pienenä katsoneet tai lukeneet on aikuseina todennäköisemmin lesboja kuin muut. Jansson nimittäin tunki lesbopropagandaa teoksiinsa. Ei myöskään kannata mennä Ateneumiin katsomaan sitä näyttelyä, kuulemma sekin voi altistaa homoseksuaalisuudelle.
Voi tekopyhyyden huippu! Kyllä se taiteilijaelämä on aina ollut jotain muuta kuin suoraan kotilieden kannesta. Mutta sanotaako nyt ap:lle lohdutukseksi ennen kuin polttaa Toven kirjoja roviolla, että se, mitä aivoton iltapäivälehti repii löpissään ei ole yks yhteen Toven aikoihin. Silloin "irstailu" ja paheellinen elämä oli jotain aivan muuta kuin tänä päivänä, eli huomattavasti maltillisempaa ja hm. hillitympää. Paheellista oli jos nainen uhmasi isänsä mielipiteitä. Paheellista oli jos naisella oli useita seurustelusuhteita. Paheellista oli jopa taiteilijan ammatti naiselle. Eli veikkanpa että Toven "irtiotot" olivat silloin pöyristyttäviä, mutta tänä päivänä niille voi vain naureskella.
Niin, hänkin oli ihminen. Tuliko yllätyksenä? Ja arvaas mitä: hän oli LESBO!!!! OMG!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:23"]
[/quote]
Onko se muka ollut joku salaisuus? Kaikkihan tietää Toven ja Tuulikin pitkästä suhteesta. Oletko asunut pullossa?
[/quote]
Painu sinä vaikka vittuun. Ihmettelen kun juomista ruoditaan, mutta lesboutta ei sanallakaan mainita. Osta naru, jos noin vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:30"]
Painu sinä vaikka vittuun. Ihmettelen kun juomista ruoditaan, mutta lesboutta ei sanallakaan mainita. Osta naru, jos noin vituttaa.
[/quote]
Tule sinäkin jo 2010-luvulle.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:27"]Mä luin joskus tutkimuksen, jonka mukaan Muumeja pienenä katsoneet tai lukeneet on aikuseina todennäköisemmin lesboja kuin muut. Jansson nimittäin tunki lesbopropagandaa teoksiinsa. Ei myöskään kannata mennä Ateneumiin katsomaan sitä näyttelyä, kuulemma sekin voi altistaa homoseksuaalisuudelle.
[/quote]
Joo "tutkimuksen". Korrelaatio ei kerro kausaliteetista. Ihan samalla tavalla kännykät aiheuttaa lesboutta, koska lesbous on yleistynyt kännykkäaikaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihmettele ihan keskenäs. Artikkelissa mainittiin lesbosuhde (joka on todella vanhaa tietoa), ja otsikossa mainittiin seksi ja sekoilu. Eiköhän tää ollut tässä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:31"]
[/quote]
Tule sinäkin jo 2010-luvulle.
[/quote]
Perustele, jos pystyt. Tällä palstalla nillitetään joka asiasta, kunhan vaan saa sanoa vastaan jollekin tuntemattomalle, omaa itseään samalla ihastellen. "Jos laitan tiskikoneen päälle illalla, kuuluu se laittaa päälle aamulla ja toisin päin" ym. Eikö saa ihmetellä, miksi homo/lesbovastaiset eivät jo ole mielipiteitään laukomassa? Elä sinä omaa maailmaasi, sitä itseriittoista, ja hyväksy muiden kommentit hyökkäämättä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa vittuun? Mielelläni, olen mies.
Ei voi olla totta, harrastavatko kirjailijat seksiä???? Nyt kyllä maailmankuvani romahti. Kammottava tieto kerta kaikkiaan!