Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Olet psykiatrini " - Esitä minulle kysymyksiä ja tee mahdollinen diagnoosi.

Vierailija
07.08.2014 |

Tein eilen samantyylisen aloituksen, ja suuri kiitos teille, jotka minulle silloin vastasitte.

Kysymyksiä ja ajatuksia tulemaan :) ? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teletappiin samaistut eniten?

Vierailija
2/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piristyksestä :) En valitettavasti osaa vastata tuohon, kun en kyseisiä teletappeja tunne ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää... Tunnen tarvitsevani oikeasti apua ja juttuseuraa... 

Ap

Vierailija
4/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosissani. Tutki blogini ja tee analyysit ja diagnoosit blogin perusteella!

Olet muuten oikealla asialla ja astunut nykypäivään ja -maailmaan. Tämä on siis nykyaikaa kuten myös se, että nykymaailmassa tarttee kirjoittaa kaikki, mikä ennen sanottiin puhumalla. Raskasta? Edellyttää sekä sujuvaa ajatuksenjuoksua että nopeaa kirjoitustaitoa (varmaan mielellä kymmensormijärjestelmää). Samaan sarjaan kuuluu myös se, että mistään asiasta - ei yksilöön tai vatioon liittyvästä - ei voida enää pitää mitään "salaista tietoa" eli ihan kaikki julki vaan.

Jään odottamaan vastaustasi ja jatkan sitten tätä osiotani ja osallistumistani ketjuusi. Minulla on nyt sitten vuoronumerosi 5 (viisi).

Vierailija
5/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:52"]

Kiitos piristyksestä :) En valitettavasti osaa vastata tuohon, kun en kyseisiä teletappeja tunne ;)

Ap

[/quote]

Hmmm... *kurtistaa otsaansa, pudistaa päätään ja piirtää joukon rasteja tutkimuslomakkeeseen*

Rahat vai kolmipyörä?

Vierailija
6/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mie putosin kärryiltä arvon psykiatrit, etenkin sinä vitonen :-D

Rahat valitsen..

Ap

Vierailija
7/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä taas joku psykiatri tai muu psykologian ammattilainen, joka kärsii ammattitaudeista: puheen ymmärtäminen, kirjoituksen ymmärtäminen, kirjoitustaito, puhetaito, suomenkielen taito yms yms yms...

Psykiatrit ja muut alan ammattilaiset yms ovat erittäin vaarallisia. Ovat jotain helvetin yksinkertaista porukkaa, joilla on joku pissa mennyt aivan päänupin korkeimpaankin kohtaan kun ovat opiskelleet tätä teologian aputiedettä, jota käytetään ties mihin yhteiskunnassa... ajattele nyt esimerkiksi kuluttajamassojen aivopesua ostamaan tiettyjä tuotteita, koko yhteiskunnan talous, joka perustuu kaiken maailman psykologiaan kuten myös se puoli, että koko maan porukka alkaa olla tuhottu ties millä keinoin, porukat pannaan sairaaloihin eli vankiloihin ja pyöritettään ties mitä globaalia lääke- yms bisnestä, joka käärii valtavat rahat täysin rikollisin keinoin. Ajatelkaa vain sitäkin, että kyllä tämän alan ammattilaisilla on sormensa pelissä sielläkin missä esimerkiksi toisinajattelevat ja non-grata ihmiset istuvat lukkojen takana ties missä! Täyskieltoon koko ala ja pois koko ammattikunta! Lisääntyvät kuin rotat ties missä koloissa! Syövät jätettä! Levittävät tauteja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi