Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
whats up tökkii
07.08.2014 |
Onks muilla ollut ongelmia whats upin kanssa viimeaikoina. Mulla viestit tulevat useita tunteja myöhässä.
Kommentit (6)
Kai se tökkii jos et osaa edes kirjoittaa sen nimeä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:17"]Kai se tökkii jos et osaa edes kirjoittaa sen nimeä.
[/quote]
Sanoo pilkkuja kaihtava oikeinkirjoittaja.
Jos on hitaampi puhelin ja useita viesti ohjelmia pyörii alla, niin viestit ei mee heti perille.
Whatsapin kanssa ollut ongelmia koko kesän. Monta tuntia/puoli vrk voi mennä viestin perillemenoon. Viestit älypuhelimesta älypuhelimeen, uutta mallia. En tiedä kuinka hidas puhelin?
Mulla on samsung s5 ja tökkii. Känny on siis upouus.
Alue: Aihe vapaa
Välillä joo, mut eipä oo eka kerta, johtusko uudesta päivityksestä