Sarasvuo käyttämyt nuorempana "huimia summia" seksiin. Siis mitä?
"Nuorempana Sarasvuo ei pihtaillut rahojensa kanssa, vaan hän halusi tehdä vaikutuksen lähipiiriinsä. Mies paljastaakin käyttäneensä huimia summia matkustamiseen, seksiin sekä muiden ihmisten hyvinvoinnin edistämiseen."
Kommentit (63)
Mä saan tuosta kuvan, että on laittanut rahaa tiettyyn elämäntyyliin ja epähieno on tapa sanoa asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen mies maksaa naisista, ihan aina. vaikka sitä ei prostituutioksi mielletä.
eikös se itsensä myyminen ja onlyfanssissa reikänsä revittelykin ole oikein feministien ja Ylenkin mielestä hienoa?
Et ole vielä tainnut kohdata oikeata rakkautta.
sössönsöö.
miten Sarasvuon seksielämä vaikuttaa sinun elämääsi?
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta ethän itsekään kommentoinut Sarasvuon seksielämää, vaan olit sitä mieltä, että mies maksaa seksistä aina, vaikkei sitä prostituutioksi mielletä. Et tietenkään mitenkään perustellut väitettäsi, mutta aika aika vaikeaahan sille olisi perusteita löytääkin.
Jokainen nainen elää miehen lompakolla. Vai monetko illallistreffit olet elämässäsi maksanut miehille?
Kuulehan. Silloin, kun minä olin nuori, kukaan ei ollut omaksunut mitään "illallistreffit maksaa mies" -hullutusta. Enkä olisi kyllä suostunutkaan siihen, että joku treffikumppani maksaa mun ruuat. Vasta oma mieheni on maksanut mulle jotain ruokia, kun seurustelu kävi vakavaksi. Millään "illallistreffeillä" en ole koskaan käynyt, kun ne pojat/miehet, joiden kanssa nuorena seurustelin, olivat opiskelijoita kuten minäkin, ja tapasin heidät ihan oikeassa elämässä, jolloin kiinnostus syntyi, en missään Tinderissä.
Mutta että joku tarjoaa jollekin jotkut treffiruuat, ei ole mitään lompakolla elämistä - ei sillä, että erityisesti suosittelisin sitä, että jossain kevyessä tapailussa alettaisiin toisen ruokia maksaa. Lompakolla eläminen on ihan jotain muuta, ja kun Suomessa ei ole kotirouvana oleminen tavallista, niin aika vähän teillä on perusteita uikuttaa siitä, että mies muka jotenkin aina "maksaa seksistä".
Olet siis vähintään satoja vuosia vanha koska tuo "mies tarjoaa" tapa on todella paljon vanhempi kuin esim. minä enkä minäkään hirveän nuori ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen mies maksaa naisista, ihan aina. vaikka sitä ei prostituutioksi mielletä.
eikös se itsensä myyminen ja onlyfanssissa reikänsä revittelykin ole oikein feministien ja Ylenkin mielestä hienoa?
Vaikuttaako siltä että on ... surullista
Miehenä eläminen jää vajaaksi jos ei kokeile riittävästi suoraan maksullista seksiä. Toiset tykkää siitä paljon ja toiset vähemmän.
Hyvä et tästäkin aletaan avoimesti puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa aina seksistä, tavalla tai toisella.
Mutta jos mies maksaa aina seksistä ja kaksi miestä harrastaa seksiä keskenään, niin ainakin maksut menevät tasan.
Damn, kävin työkavereiden kanssa ravintolassa syömässä ja tarjosin heille kuoharit. En tajunnut, että minun olisi pitänyt sitten vaatia heiltä seksiä tai se olisi toiminut jonain esileikkinä..
Plus, mistä te löydätte näitä miehiä, jotka tarjoaa ruokaa tai hotelliöitä? Ei ole mulle ikinä tullut vastaan. Kyllä se on ollut minä, joka olen rahoittanut miesten elämää, kaljanjuontia ja lainaillut rahaa.
Sitten lopetin sen.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei olisi vielä moraalisesti arveluttavampaa naisena käyttää maksullisia miehiä kuin mitä tuo kaupankäynti miehille on, käyttäisin itsekin. Koska ikääntyvänä, yksin elävänä, ravintoloissa ei koskaan käyvänä naisena se olisi ainoa vaihtoehto seksiin.
Joku kiva, reipas alan ammattilainen olisi taatusti turvallisempi vaihtotehto kuin joku random kännikala, joka on napattu raflasta mukaan. Ja joka huonossa tapauksessa jää vuosikausiksi nurkkiin pyörimään.
Samaa olen miettinyt. Ei se sukupuoli siitä tee sen arveluttavampaa.
Mun kohdalla usko estää tuon.
Ehkä XXXS-kondomit on erikoismallia ja tehdään vain tilauksesta, ja siksi ovat kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sössönsöö.
miten Sarasvuon seksielämä vaikuttaa sinun elämääsi?
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta ethän itsekään kommentoinut Sarasvuon seksielämää, vaan olit sitä mieltä, että mies maksaa seksistä aina, vaikkei sitä prostituutioksi mielletä. Et tietenkään mitenkään perustellut väitettäsi, mutta aika aika vaikeaahan sille olisi perusteita löytääkin.
Jokainen nainen elää miehen lompakolla. Vai monetko illallistreffit olet elämässäsi maksanut miehille?
Kuulehan. Silloin, kun minä olin nuori, kukaan ei ollut omaksunut mitään "illallistreffit maksaa mies" -hullutusta. Enkä olisi kyllä suostunutkaan siihen, että joku treffikumppani maksaa mun ruuat. Vasta oma mieheni on maksanut mulle jotain ruokia, kun seurustelu kävi vakavaksi. Millään "illallistreffeillä" en ole koskaan käynyt, kun ne pojat/miehet, joiden kanssa nuorena seurustelin, olivat opiskelijoita kuten minäkin, ja tapasin heidät ihan oikeassa elämässä, jolloin kiinnostus syntyi, en missään Tinderissä.
Mutta että joku tarjoaa jollekin jotkut treffiruuat, ei ole mitään lompakolla elämistä - ei sillä, että erityisesti suosittelisin sitä, että jossain kevyessä tapailussa alettaisiin toisen ruokia maksaa. Lompakolla eläminen on ihan jotain muuta, ja kun Suomessa ei ole kotirouvana oleminen tavallista, niin aika vähän teillä on perusteita uikuttaa siitä, että mies muka jotenkin aina "maksaa seksistä".
Olet siis vähintään satoja vuosia vanha koska tuo "mies tarjoaa" tapa on todella paljon vanhempi kuin esim. minä enkä minäkään hirveän nuori ole.
En ole äskeinen, mutta olen minäkin aika kypsään ikään ehtinyt nainen.
On minulle tarjottu yhtä sun toista treffeillä, mutta ikinä siitä ei ole seksiä vastapalvelukseksi herunut. Toisaalta tykkään myös tarjota miehille aterioita, juomia, ym. ja olisin kyllä mielestäni aika pihi moukka, jos olisin siitä m*naa vaatimassa.
Eli neuvoni on, että jos olet niin pihi että ajattelet saavasi seksiä siitä, että tarjoat kaljan tai kuuntelet huolia tai olet muuten mukava, niin ehkä parempi että pidät mukavuutesi itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähipiiriin tehdään vaikutus käyttämällä huimia summia seksiin?
Eiköhän Sarasvuo viittaa skumppaan, lounaisiin, kukkiin yms. jota hän ostellut naisille. Harvemmin hän on varmaan ammatti-ihmisten palveluja ostellut. Sarasvuon tyylistä näkyy, että hän on laskenut "ilmaispanoille" hinnan. Ammattilaiset olisivat sitäpaitsi tulleet halvemmaksi.
Todennäköisesti näin. Omassakin tuttavapiirissä pari rikastunutta kolmekymppistä miestä ja ei niitä puolen tonnin illallisia ihan "ilmaispanoinakaan" voi pitää. Huomattavasti helpompi kuulemma "saada" tuollaisen jälkeen kuin jonkun parin tarjotun drinksun.
Vierailija kirjoitti:
Damn, kävin työkavereiden kanssa ravintolassa syömässä ja tarjosin heille kuoharit. En tajunnut, että minun olisi pitänyt sitten vaatia heiltä seksiä tai se olisi toiminut jonain esileikkinä..
Plus, mistä te löydätte näitä miehiä, jotka tarjoaa ruokaa tai hotelliöitä? Ei ole mulle ikinä tullut vastaan. Kyllä se on ollut minä, joka olen rahoittanut miesten elämää, kaljanjuontia ja lainaillut rahaa.
Sitten lopetin sen.
Itsekin elätin nollatuloista ex-miestäni 10 vuotta (ikuisuusopiskelija, tulot 0 euroa kuussa). Kallista munaahan se oli.
Tämä on kyllä kätevä yhtälö naisille, kun naisia jotka ihan konkreettisesti h*oraa ei sovi h*oritella, mutta miehet jotka niitä palveluita sitten käyttää, niin ne on kyllä ihan asiallista manata ties miksi elukoiksi :'D
släpp kirjoitti:
Täytyy olla aika surkea vätys, jos joutuu leuhkimaan rahoillaan ja maksamaan seksistä. Nykyään tuo moukka on hajuton, mauton ja väritön tapaus. Ei jatkoon. Zero points!
Mikä sun ongelmasi tässä on? Kertoi aikaisemmasta elämästään avoimesti. Itsekin luit.
Ei, jäbällä on kymmenen milliä mutta sitä ei saa missään nimessä myöntää vaan pitää ajaa vanhalla Nissanilla ja elää vaatimattomasti.
Fiksu ihminen muuten, hyviä ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten lopetin sen.
Itsekin elätin nollatuloista ex-miestäni 10 vuotta (ikuisuusopiskelija, tulot 0 euroa kuussa). Kallista munaahan se oli.
tuota tekee sadat miljoonat miehet jatkuvasti, mutta naisena koet sen jotenkin mainitsemisen arvoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten lopetin sen.
tuota tekee sadat miljoonat miehet jatkuvasti, mutta naisena koet sen jotenkin mainitsemisen arvoiseksi?
Eikös tämä joko koko keskustelu lähtenyt liikkeelle siitä, että nimenomaan mies koki asian mainitsemisen arvoiseksi?
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin jokainen mies maksaa ja ihan aina seksistä? Maksaako nainenkin? Jos kaksi toisiaan haluaavaa harrastaa seksiä niin maksavatko he toisilleen?
Älä luule, että kaikki miehet on yhtä surkeita ja naisille kelpaamattomia kuin sinä. On myös miehiä, joita himoitaan ja mitään maksua ei tapahdu mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa varmaa illallisia, shampanjaa, hotelliöitä, lomamatkoja jotka ovat toimineet esileikkinä sille itse aktille.
Mun käsittääkseni se tapasi ensimmäisen vaimonsa ollessaan vielä köyhä. Se ex-vaimo oli käsittääkseni joku tavallinen duunarinainen eli tuskin sitä saadakseen on joutunut shampanjoita kustantamaan. Itse käsitin, että heillä oli ok avioliitto lapsineen ennenkuin Jari rakastui Virpiin. Ehkä maailmannainen-Virpiä on sitten pitänyt rahalla pehmittää, mene ja tiedä. Kyllähän sillä suksisauvojalla on ollut ihan omakin pesämuna rahaa kilpailuvoitoista ja sponsorisopimuksista, joten jotenkin epäilen. Mitähän naisia se Sarasvuo on sitten maksanut...
Vierailija kirjoitti:
Me maksamme ainakin molemmat kaupassa jne. Näin varmaan yleensäkin parisuhteissa. Joten lopeta näsäviisastelu.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taida kelvata normaaliin parisuhteeseen? Siinä molemmat on seksissä yhtä lailla, eikä kukaan maksa mitään.
Niin, ja siis olen tietenkin vastavuoroisesti seurusteluaikana, ennen kuin muutimme yhteen (jolloin meille tuli yhteinen talous) maksanut mieheni ruokia, samoin kuin hän minulle. Ja toki olen tarjonnut miehille juomia baarissa.