Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ihastui, ei halua enää pitää minuun yhteyttä. Miksi loukkaannuin?

Vierailija
27.07.2021 |

Eli oltiin kaverin kanssa melko tiiviisti yhteyksissä, lähinnä viestitellen. Sitten kaveri ihastui eikä enää halua viestitellä, koska hänellä ei ole enää aikaa sille. Haluaa keskittää panokset ihastukseensa.

Ihan loogista ja ymmärrettävää kyllä. Mutta minä silti loukkaannuin. Miksi? Olisitko sinä loukkaantunut vai ymmärtänyt?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin joskus ystävääni ja koska en halunnut pilata ystävyyttä, selitin hänelle tilanteen ja pidettiin muutaman kuukauden tauko yhteydenpidosta jotta pääsin tunteistani ylitse ja pystyin taas olemaan ystävänä.

Tässähän oli nyt täysin eri asiasta kyse, vaikka otsikko hämääkin. Kaveri ei ihastunut ap:hen, vaan johonkin muuhun ja dumppasi ap:n kaverina, koska sai seurustelusuhteen, eikä enää tarvitse (muka) kaveria.

Jestas, miten ruosteessa minulla on kielitaito! Täällä tarkoituksella kirjoitan puhekielen tyyliin, mutta tuollaisia otsikon lipsauksia en hyväksy itseltäni. Nuorempana ei ikinä tullut tuollaisia mokia. Nyt ei ollut ensimmäinen kerta vastaavaa kaksitulkintaista tekstiä. Itsehän kärsin sitten väärinkäsityksistä, kun en osannut kirjoittaa selkeästi. Ap

Vierailija
22/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihan selväkielisesti ilmoitettiin, että viestittely on loppu toistaiseksi. Ap

Mä olisin kyllä vastannut, että ei suotta "toistaiseksi", annetaanpa kuule olla sitten ihan kokonaan. Kuvittelee vielä, että toinen jää odottelemaan, josko toisella seurustelusuhde päättyisi ja oma seura alkais taas paremman puutteessa kelpaamaan.

No minä nyt en sitten viitsinyt jäädä siitä asiasta enempää jankkaamaan, vaikka juuri tuolta tuntuukin. Ajattelin, että ehtiipä tuon asian ilmoittaa sitten myöhemminkin, kun se on ajankohtaista.

Vai onko joku sitä mieltä, että kannattaa jäädä odottelemaan ihastussuhteen laantumista tai tasaantumista? Sillä kyllä se kaveri sieltä vielä takaisin pyrkii. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihan selväkielisesti ilmoitettiin, että viestittely on loppu toistaiseksi. Ap

Sen kaverin sitten voi unohtaa ja jatkaa elämää ilman.

Törkeää. Sittenhän olet ollut suhteen korvikkeena. Normaalia uuden suhteen myötä olla kiireinen, mutta viestittelyn loppumisesta puhuminen viittaa parisuhteiden vertailuun. Ennen olit sinä, nyt nykyinen puoliso.

Onko uusi puoliso voinut olla mustasukkainen? Outo tilanne. Ehkä normalisoituu joskus?

Vai eikö uusi puolisokaan viesteile tutuilleen, jolloin ystävä kokee outona?

Vierailija
24/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kaverin sitten voi unohtaa ja jatkaa elämää ilman.

Törkeää. Sittenhän olet ollut suhteen korvikkeena. Normaalia uuden suhteen myötä olla kiireinen, mutta viestittelyn loppumisesta puhuminen viittaa parisuhteiden vertailuun. Ennen olit sinä, nyt nykyinen puoliso.

Onko uusi puoliso voinut olla mustasukkainen? Outo tilanne. Ehkä normalisoituu joskus?

Vai eikö uusi puolisokaan viesteile tutuilleen, jolloin ystävä kokee outona?

Voi rähmä! Tämä kuulostaa tutulta. Että kuvaannollisesti oltaisi oltu naimisissa, toinen petti, lemppasi ja lähti uuden matkaan. Ei ihme, ettei tunnu ihan hyvältä ja ok:lta! Ap

Vierailija
25/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
26/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni ole loogista ja ymmärrettävää että ystävät hylätään jos joku mies sattuu olemaan kiikarissa tai aletaan seurustelemaan. Jos halua löytyy, niin kyllä niille ystävillekin löytyy aikaa kumppanista huolimatta.

Vierailija
27/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on mies ja sinä miehen "kaverinainen", niin peli on selvä. Nämä häntäheikit aina laittavat muut naisensa tauolle, kun haluavat panostaa uuteen naiseen, mutta palavat kuitenkin takaisin viestittelemään muiden naistensa kanssa kunhan uutuudenviehätys laantuu. Anna sille pari kuukautta aikaa.

Ap ei kertonut olleensa seksisuhteessa kaverinsa kanssa.

Vierailija
28/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, valitettavasti. Kavereita tarvitaan elämän sisällöksi ja viihdytykseksi, mutta heidät voidaan hylätä heti kun näköpiiriin tulee jotain jännittävämpää. Ja tosiaan soittelu ja kuulumisten kysely alkaa taas siinä vaiheessa kun ero tulee, kunnes seuraava säätö on kuvioissa, jolloin on turha kuvitella että kaverista kuuluu jotakin.

Itse en koskaan ole hylännyt kavereita oman parisuhteeni takia, enkä enää aikuisiällä jaksa katsella näitä tyyppejä jotka on ns. kavereita vain silloin kun heillä ei ole mitään ”parempaakaan” tekemistä.

Vierailija
29/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin palsta luuli, että kaveri on nainen ja syytettiin uutta kumppania. Sitten kun kaveri osoittautukin mieheksi, niin syyllinen leivottiinkin kaverista. Miehessä on aina syy.

Vierailija
30/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin palsta luuli, että kaveri on nainen ja syytettiin uutta kumppania. Sitten kun kaveri osoittautukin mieheksi, niin syyllinen leivottiinkin kaverista. Miehessä on aina syy.

Missä se osoittautui mieheksi?

Vierailija
31/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se osoittautui mieheksi?

Ensimmäisen kerran tämä kerrottiin viestissä 6.

Vierailija
32/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi