Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ihastui, ei halua enää pitää minuun yhteyttä. Miksi loukkaannuin?

Vierailija
27.07.2021 |

Eli oltiin kaverin kanssa melko tiiviisti yhteyksissä, lähinnä viestitellen. Sitten kaveri ihastui eikä enää halua viestitellä, koska hänellä ei ole enää aikaa sille. Haluaa keskittää panokset ihastukseensa.

Ihan loogista ja ymmärrettävää kyllä. Mutta minä silti loukkaannuin. Miksi? Olisitko sinä loukkaantunut vai ymmärtänyt?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot semiraskasta seuraa.

Vierailija
2/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmuutokset yleensä maksaa pari ystävyyssuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että ihastus on näitä manipuloivia pelimiehiä, jotka huonon itsetuntonsa vuoksi ensitöikseen laittavat naisen katomaan välit ystäviinsä ja perheeseensä. Naista on helmpompi kontrolloida tällä tavalla.

Nainen jos vaikka kertoisi bestikselleen siitä, miten mies naista kohtelee, saattaisi vaikka ehdottaa sianjättöaikaa. Näin ei pääse käymään jos naisella ei enää ole välejä bestikseensä.

Vierailija
4/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oot semiraskasta seuraa.

Sinä kuulostat semiraskaalta seuralta.

Vierailija
5/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänmuutokset yleensä maksaa pari ystävyyssuhdetta.

Varsinkin suhteet narsisteihin.

Vierailija
6/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syy on se, että mies on joskus naiselle kertonut sinun olevan seksikäs. Tällaisessa tapauksessa nainen haluaa pitää huolen siitä, että sinä ja mies ette enää satu samaan paikkaan ja viilentää itse välinsä sinuun.

Vierailija
7/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, että viestittelyn tiheys vaihtelee kausittain (jos on useita vuosia kestävä ystävyyssuhde). Jos kuitenkin loppuu kaikki viestittely kuin seinään niin kyllä siinä voi vähän kuiva fiilis tulla. 

A) Ei ole tervettä "lopettaa" kaikki ystävyyssuhteet ja uppoutua niin syvälle suhteeseen. Vaikeuttaa suhteen tulevaisuutta. 

B) Kaverina tulee herkästi fiilis, että tämäkö minun arvoni sinulle oli? Vaikka tavallaan ymmärtää, että joillakin vaan on sellainen tapa että "sukeltavat" uusiin suhteisiin ja unohtavat kaiken muun. 

Vierailija
8/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan selväkielisesti ilmoitettiin, että viestittely on loppu toistaiseksi. Ap

Vierailija
9/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihan selväkielisesti ilmoitettiin, että viestittely on loppu toistaiseksi. Ap

Sen kaverin sitten voi unohtaa ja jatkaa elämää ilman.

Vierailija
10/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kaverin sitten voi unohtaa ja jatkaa elämää ilman.

Tämä tuntuisi järkevältä. On vain hyvin vaikeaa jättää taakse vuosien yhteiset kokemukset. Mutta olo on kieltämättä arvoton, kuten joku sanoi. Loukkaantunut, että miten voin olla ansainnut tämän.

Vierailija
11/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tyttöystävä piti kavereitaan tärkeämpinä kuin häntä, neuvoin katkaisemaan välit.

Vierailija
12/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän oli kaverisi vain koska hänellä oli taka-ajatuksia sinun suhteen. Halusi sinusta tyttöystävän ja esitti kaveria. Nyt löysi muualta tyttöystävän ja sinut dumppasi.

Vierailija
13/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin joskus ystävääni ja koska en halunnut pilata ystävyyttä, selitin hänelle tilanteen ja pidettiin muutaman kuukauden tauko yhteydenpidosta jotta pääsin tunteistani ylitse ja pystyin taas olemaan ystävänä.

Vierailija
14/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keskenkasvuiselta toiminnalta. Teininä joku "rakastui" niin voimalla, että kaverit jäivät. Myöhemmin palasi häntä koipien välissä kerjäämään lohduttajia, kun suhde kariutui.

Itsekeskeistä ja naivia.

Vierailija
15/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin voimakkaassa alku-ihastuksessa/-rakastumisessa, ihminen saattaa huomaamattaan keskittyä vain toiseen. Mutta, jos tietoisest jättää toisen kokonaan ilman yhteydenpitoa, niin silloin saa sen vaikutelmaan, että toinen ei arvosta aiemman ystävänsä seuraa, eikä välitä hänen tunteistaan.

Nuorilla tosin, kun suhteita vasta harjoitellaan ja ihastukset yleensä voimakkaampia ja kaikennieleviä, ei yhden ihastumisen kohdalla voi tehdä mitään lopullisia päätöksiä. Jos taas on kyseessä toistuva kaava, että kaveri laittaa poikki yhteydenpidon aina silloin kun alkaa seurustelemaan ja seurustelun päätyttyä haluaa taas alkaa olla tiiviisti yhteyksissä, kyseessä on emotionaalinen hyväksikäyttö. Tällöin hän ei ole kiinnostunut kuin omasta viihtymisestään ja tunteistaan.

Kannattaa yrittää löytää uusia kavereita ja sitten jos ko. kaveri alkaa pitää yhteyttä, katsoa millä vaikuttimilla hän haluaa uudestaan lämmitellä ystävyyssuhdetta. Jos olet saanut uusia ystäviä/kavereita sillä aikaa kun yhteydenpito on ollut poikki, niin älä heitä uusia tuttavuuksia sivuun - silloin käyttäytyisit kuin kaverisi käyttäytyy sinua kohtaan nyt.

Vierailija
16/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin joskus ystävääni ja koska en halunnut pilata ystävyyttä, selitin hänelle tilanteen ja pidettiin muutaman kuukauden tauko yhteydenpidosta jotta pääsin tunteistani ylitse ja pystyin taas olemaan ystävänä.

Tässähän oli nyt täysin eri asiasta kyse, vaikka otsikko hämääkin. Kaveri ei ihastunut ap:hen, vaan johonkin muuhun ja dumppasi ap:n kaverina, koska sai seurustelusuhteen, eikä enää tarvitse (muka) kaveria.

Vierailija
17/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa huonoa tilannetajua jos oikeasti on ilmaissut asian niin että ei halua enää viestitellä sulle vaan preferoi uuden ihastuksen. Ei kiinnostaisi enää sellaisen ihmisen seura. Useimmathan toimivat noin mutta eivät sano sitä suoraan että ihastus menee kaveruuden edelle.

Vierailija
18/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ystävällä venyi viesteihin vastaaminen viikonkin kun miekkosena kanssa riijusti. Mutta veti herneet nenään jos itse niin tein. Näissä on aina niin monta puolta.

Vierailija
19/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on mies ja sinä miehen "kaverinainen", niin peli on selvä. Nämä häntäheikit aina laittavat muut naisensa tauolle, kun haluavat panostaa uuteen naiseen, mutta palavat kuitenkin takaisin viestittelemään muiden naistensa kanssa kunhan uutuudenviehätys laantuu. Anna sille pari kuukautta aikaa.

Vierailija
20/32 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyllä vastannut, että ei suotta "toistaiseksi", annetaanpa kuule olla sitten ihan kokonaan. Kuvittelee vielä, että toinen jää odottelemaan, josko toisella seurustelusuhde päättyisi ja oma seura alkais taas paremman puutteessa kelpaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi