Tuli tuosta hajuvesi ketjusta mieleen että miten saisi 15v tytön ja 17v pojan käyttämään hajuvettä/partavettä?
Tyttö ja poika molemmat nörttejä. Poika käyttää Axea ja tyttö ei vissiin mitään vaikka oon ostanut hälle lukuisia deodorantteja. Heittää ne jonkun ajan päästä pois.
Mietin kun joku oli puhtaaseen pyykkiin suihkuttanut hajuvettä niin toimiiko se? Jotain todella mietoa? Mikä olisi hyvä tuoksu tuon ikäisille? Ei mitään voimakkaasti tuoksuvaa kuitenkaan.
Kommentit (10)
Miksi kukaan naamalleen haluaa turhia kemikaaleja.. Hajuvedetkin suihkutetaan vaatteille ei iholle.
Hajuvesi/ partavesi on eriasia kuin deodorantti eli dödö. Hajuvettä tai partavettä ei teinit tarvi. Anna niiden ite valita omat dödönsä.
Miksi niiden pitäisi käyttää hajuvettä? Miksi kenenkään pitäisi käyttää hajuvettä?
Fiksuja nuoria, kun eivät halua myrkyttää itseään ja muita ympärillä olevia turhilla kemikaaleilla.
Ei munkaan teinit käytä mun valitsemaa dödöä, pyytävät tuomaan jotain tiettyä tai ostavat itse.
Hajuvettä käyttämätön voi saada ihan järyttävän päänsäryn jos suihkutat sen vaatteisiin sitä. Ehkä sinä käytät teillä jo tarpeeksi niin etteivät halua haistella yhtään enempää?
Kaikki eivät edes tarvitse deodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi käyttää? Minä en käytä edes deodoranttia enkä haise
Sä et vain itse haista sitä. Kyllä ne ihmiset haistaa jotka ei käytä edes dödöä. Niitäkin on hajuttomia tai sitten voi käyttää jotakin luontaisia juttuja joku kivi oli ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vain itse haista sitä. Kyllä ne ihmiset haistaa jotka ei käytä edes dödöä. Niitäkin on hajuttomia tai sitten voi käyttää jotakin luontaisia juttuja joku kivi oli ainakin.
Mulla on yksi kaveri ja poikaystävä jotka ei käytä dödöä. Kumpikaan ei haise koskaan hieltä.
Kenenkään ei pitäis käyttää mitään hajuvesiä!
Puhdas ihminen on just paras.
Ei kahden viikon hikiä, ei jotain päänsärkyä aiheuttavaa käryä.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja nuoria, kun eivät halua myrkyttää itseään ja muita ympärillä olevia turhilla kemikaaleilla.
Aivan!
Valistuneita teinejä!
Eläinkokeita,alumiineja sun muita myrkkyjä.
Entäs syöpää aiheuttavat aineet!
Tunnen muutaman dödön käyttäjän,suihkivat aikoinaan aerosolisia dödöjä,kaikilla rintasyöpä.
Anna olla,vesi ja saippua riittää! Puhtaat vaatteet jne.